Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3864
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Ключові слова "аналіз"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розроблення заходів з удосконалення соціально - психологічного клімату в колективі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Савченко, Софія СергіївнаВ роботі здійснено таке: розглянуто та розвинено теоретичні аспекти щодо формування заходів з удосконалення соціально - психологічного клімату в колективі підприємства ПРАТ «Зміївська овочева фабрика»; здійснено аналіз особливостей організації, розроблена системи діагностики соціально-психологічного клімату та рівня розвитку колективу; запропоновані заходи з удосконалення соціально–психологічного клімату в колективі.Документ Управління кадровою логістикою АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Соценко, Ілона ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі проведено дослідження основних напрямків управління процесами кадрової логістики в АТП. Отримав подальший розвиток процес управління кадровою логістикою автотранспортного підприємства у вигляді діаграми за допомогою методології структурного моделювання IDEF0. Проведено аналіз кадрової логістики АТП, вивчено та проаналізовано поточний стан функціонування підприємства, його організаційну структуру, керівний апарат та системи управління. Проведено аналіз сильних та слабких сторін АТП, визначено основні напрямки розвитку кадрової логістики підприємства. Запропоновано конкретні кроки та рекомендації з підвищення ефективності кадрової логістики АТП.Документ Управління маркетинговими інноваціями на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гончаров, Віктор ФедоровичУ кваліфікаційній роботі удосконалено систему управління маркетинговими інноваціями на підприємстві на основі апарату моделювання життєздатних систем та кібернетичного підходу. Визначено фактори, що впливають на успішність управління маркетинговими інноваціями. Проведено аналіз діяльності АТП що включає використання SWOT-аналізу для визначення сильних та слабких сторін, можливостей та загроз, пов’язаних з маркетинговими інноваціями. Досліджено витрати підприємства на маркетингові комунікації. Запропоновано розробку сайту з чат - ботом на базі штучного інтелекту, який дозволить покращити конкурентоспроможність АТП та підвищити ефективність роботи підприємства.