Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3864
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Ключові слова "VUCA"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Управління маркетингом у діджитал середовищі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Коренєв, Євген ІгоровичУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання, пов’язані зі змінами в управлінні маркетингом, які пов’язані з VUCA світом та діджиталізацією суспільства. Ці зміни потребують переналаштування персоналу організацій на нові умови праці, підвищення ролі довіри, як в середині підприємства, так і зі стейкхолдерами. Проаналізовані фактори, які впливають на управління маркетинговою діяльністю, проведений аналіз застосування різних концепцій маркетингу в організаціях, а також розвиток електронної комерції і пов’язаних з цим змін. Для підвищення ефективності управлінської діяльності запропонована модель управління в умовах VUCA та діджитал середовища, методика впровадження маркетингу довіри в організаціях транспортно-логістичної системи, а також запропонована модель взаємодії споживачів та організацій ТЛС в цифровому суспільстві, яка, крім цифрових технологій, включає цифрову культуру і розглядає процеси комунікацій між організацією і споживачами, процес прийняття рішення споживачами та процес прийняття управлінських рішень організацією.