2017, № 3 (18), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6685
Переглянути
Перегляд 2017, № 3 (18), т. 1 за Ключові слова "658.5.012.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Сучасний підхід до трактування сутності поняття «бізнес-модель підприємства»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Касатонова, І. А.; Kasatonova, InnaСучасний розвиток економіки характеризується стрімким зростанням темпів інформатизації економічних процесів, поширенням масштабів бізнес-планування та бізнес-моделювання. Важливим елементом управління, який спрощено описує організацію та функціонування всіх дій, спрямованих на створення цінності підприємством, є бізнес-модель. Величезний потенціал можливостей, які надає ефективна бізнес-модель підприємства, привертає все більше уваги теоретиків та практиків управління. Якісна бізнес-модель дозволяє визначити ціннісні уподобання споживачів та знайти способи їх задоволення з метою нарощування цінності самого підприємства. Як показує досвід, досягнення комерційного успіху найчастіше залежить не від технологічних нововведень, а саме від побудови оптимальної бізнес-моделі. Мета статті полягає в установленні змісту та сутності поняття «бізнес-модель підприємства» та розгляду його складових частин на підставі узагальнення існуючих досліджень з цього приводу та доповнення вже виділених аспектів новими, що відповідають сучасним економічним реаліям. Об’єктом дослідження є бізнес-модель підприємства. Дослідження проводилися шляхом аналізу наукових робіт по темі і меті даної статті, які були надані як зарубіжними науковцями, так і вітчизняними. В роботі використані методи теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу інформації. У статті запропоновано «бізнес-модель підприємства» трактувати як сукупність взаємопов’язаних елементів, які графічно і текстово описують бізнес-процеси перетворення ресурсів, можливостей та інновацій суб’єкта господарювання у його результати у вигляді набуття економічної, соціальної та інших видів цінності та отримання при цьому прибутку. Сутність даного поняття адаптована до діяльності суб’єкта господарювання і базується на засадах інтегрованого підходу ознак визначення.