2016, № 4 (15), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6545
Переглянути
Перегляд 2016, № 4 (15), т. 2 за Ключові слова "658.81:005.35"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Реалізація засад соціальної відповідальності бізнесу в концепції зворотньо-логістичного управління санаторно-курортними закладами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Войтович, С. Я.; Voitovych, SergiiВ даній науковій статті розкрито аспекти практичного застосування бізнес-структурами та державними установами елементів соціальної відповідальності бізнесу щодо забезпечення належних умов відновлення та оздоровлення залученого персоналу. Метою даного наукового дослідження є розробка рекомендацій щодо реалізації засад соціальної відповідальності бізнес-структур та державних установ в концепції зворотньо-логістичного управління санаторно-курортними закладами. Зокрема, використання методу теоретичного узагальнення дозволило з’ясувати засадничі умови реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу, а логіко-структурного підходу - охарактеризувати її складові елементи та об’єкти впливу. На підставі застосування функціонально-цільового методу дослідження доведена необхідність впровадження змін в існуючу систему соціальної відповідальності бізнес-структур та державних установ щодо відновлення, реабілітації та медичного оздоровлення залученого персоналу. Із використанням методів структурного та процесного аналізу здійснена спроба охарактеризувати сутність, організацію та координацію взаємовідносин «бізнес-структура – санаторний заклад», «споживач санаторних послуг – санаторний заклад» та «бізнес-структура – споживач санаторних послуг». Застосування системного узагальнення та структурно-функціонального методів дослідження дозволило представити напрями та схему імплементації процедур відновлення, реабілітації та медичного оздоровлення в процесах реалізації концепції зворотньо-логістичного управління санаторно-курортним закладом. Одержані у даному дослідженні наукові результати можуть бути використані бізнес-структурами та державними установами щодо організації системи відновлення, реабілітації та медичного оздоровлення працівників, реалізуючи модель організації та координації взаємовідносин із санаторно-курортними закладами.