Кафедра метрології та безпеки життєдіяльності
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3862
Переглянути
Перегляд Кафедра метрології та безпеки життєдіяльності за Ключові слова "автогрейдер"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бортова система контролю з мовним виведенням інформації для автогрейдера ДЗк 251(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Строєв, Євген АндрійовичВ дипломній роботі розроблена бортова система контролю з мовним виведенням інформації. Аналіз проблеми показав, що така система необхідна для забезпечення оперативної діагностики технічного стану автогрейдера, для поліпшення надійності, збільшення терміну експлуатації, покращення ефективності роботи на автогрейдері. В ході розробки було: обрано основні фрази сигналізації, які необхідно видавати оператору у мовній формі; розроблено структурну та функційну схеми; розроблено алгоритм функціонування системи контролю; проведено аналіз та розрахунок похибок реєстрування інформаційних сигналів.Документ Дослідження розрізнювальної здатності методів спектрального аналізу виміряних сигналів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Черній, Вадим ОлександровичВ кваліфікаційній роботі бакалавра приведені результати досліджень точності вимірювання параметрів вібрації в дорожніх транспортних засобах. Проаналізовані недоліки перетворення Фур'є при вимірюванні параметрів вібрації. Встановлено, що технологія вейвлет-аналізу найбільше підходить для визначення параметрів вібрації дорожньої машини при різних динамічних навантаженнях.Документ Дослідження методів час-частотного аналізу для ідентифікації впливових факторів в інтелектуальних вимірювальних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гусєва, Анна ОлексіївнаУ дипломній роботі проведені дослідження точності вимірювань параметрів вібрацій в дорожніх машинах, проаналізовано недоліки Фур’є перетворення при вимірювання параметрів вібрацій. Обґрунтована та апробована методика вейвлет-аналізу для вимірювання параметрів вібрації при різних динамічних навантаженнях дорожньої машини.Документ Дослідження невизначеності вимірювань просторового розподілу динамічних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Грабовський, Денис ДмитровичУ дипломній роботі на основі експериментальних досліджень всебічно досліджено та проаналізована невизначеність вимірювань динамічних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини. Проаналізовано вплив типу датчиків та їх розміщення на достовірність вимірювальної інформації. Запропонована методика вимірювання параметрів динамічних навантажень за даними датчиків механічних деформацій, а також запропоновані рекомендації щодо оптимального розміщення датчиків на автогрейдері.Документ Дослідження нечітких вимірювань неелектричних величин в інтелектуальних вимірювальних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Лисаченко, Ярослав СергійовичУ дипломній роботі проведені дослідження достовірності вимірювань неелектричних величин з впровадженням нечітких вимірювань, розроблена структура та алгоритм нечітких вимірювань, визначено кількість інформативних вимірювальних параметрів і періодичність їх вимірювання для кожного режиму роботи динамічної системи, а також представлена інформаційно-вимірювальна система інформативних параметрів автогрейдера.Документ Підвищення достовірності вимірювання вібрацій в дорожніх машинах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Харченко, Поліна ВіталіївнаУ кваліфікаційній роботі бакалавра було проведено дослідження достовірності вимірювання параметрів вібрації дорожніх машин, зокрема автогрейдера. Досліджена інформаційно-вимірювальна система з використанням віртуальних вимірювальних приладів.Документ Розроблення методики час-частотного аналізу вібрацій рами автогрейдера.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кравченко, Володимир ПавловичВ дипломній роботі в удосконалена методика визначення вібрацій рами автогрейдера ДЗк-250В в різних динамічних режимах роботи з використанням час-частотного методу. На відміну від відомих дана методика дозволяє побудувати двовимірну розгортку досліджуваного одновимірного сигналу, при цьому частота і координата розглядаються як незалежні змінні. В результаті з'являється можливість аналізувати властивості сигналу одночасно у фізичному (час, координата) і в частотному просторах.