2013, Випуск 04
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5856
Переглянути
Перегляд 2013, Випуск 04 за Ключові слова "621.318"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності силової дії при зовнішньому безконтактному рихтуванні кузовів легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Гнатов, А. В.; Трунова, І. С.; Трішкін, Є. В.; Трунова, И. С.; Тришкин, Е. В.; Hnatov, А.; Trunova, I.; Trishkin, E.Проведено аналіз електромагнітних процесів в суміщених узгоджувальних пристроях – інструментах магнітно-імпульсного рихтування автомобільних кузовів. За отриманими аналітичними виразами проведено чисельні оцінки та побудовано графічні залежності радіального розподілу струму в узгоджувальному пристрою. Встановлено, що величина коефіцієнту трансформації узгоджувальних пристроїв істотно залежить від електрофізичних властивостей металу їх вторинної обмотки.Документ Удосконалення джерела енергії комплексу зовнішнього безконтактного рихтування автомобільних кузовів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Аргун, Щ. В.; Гаврилова, Т. В.; Argun, Sch.; Gavrilova, T.Проведено аналіз електромагнітних процесів у схемах джерел енергії, запропонована і обґрунтована працездатність джерела енергії для багаторазового генерування розрядних імпульсів. Показано, що визначальний вплив на роботу джерела енергії надає величина струмообмежувального опору і його вибір забезпечує необхідну частоту проходження розрядних імпульсів та величину споживаної енергії.Документ Экспериментальное исследование механических процессов при образовании и удалении лунок в стальных пластинах имитирующих кузовное покрытие автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Хавин, В. Л.; Чаплыгин, Е. А.; Шиндерук, С. А.; Хавін, В. Л.; Чаплигін, Є. О.; Шиндерук, С. О.; Havin, V.; Chaplygin, Е.; Shinderuk, S.Работа посвящена экспериментальному исследованию механических процессов при образовании и удалении почти сферических лунок в стальных пластинах имитирующих кузовное покрытие автомобиля. В работе описано лабораторное оборудование для создания и удаления вмятин требуемой геометрии в плоских листах требуемой толщины. Приведены результаты экспериментов по созданию и устранению этих вмятин, что дает возможность ориентироваться в выборе параметров электродинамических устройств и установлению пределов их практических возможностей по удалению вмятин в металлических листах.