Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3903
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "взаємодія"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Управління взаємовідносинами АТП з персоналом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Скалозубов, Олександр ОлександровичВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління маркетингом взаємовідносин АТП з персоналом. Запропоновано визначення понять «управління взаємовідносинами підприємства з персоналом» та «внутрішній маркетинг». Отримала подальший розвиток система управління взаємовідносинами АТП з персоналом у вигляді проблемно-орієнтованого контуру, виділеного в чинній системі управління. Удосконалено методичний підхід до оцінки рівня взаємовідносин АТП з персоналом, що базується на двовимірній матриці за показниками цінності працівників для АТП та їх лояльності до підприємства. Розроблено стратегії внутрішнього маркетингу відповідно до рівня внутрішнього маркетингу АТП.Документ Управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Асташов, Артур РуслановичВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг. Запропоновано визначення поняття «маркетинг взаємовідносин АТП зі споживачами». Отримала подальший розвиток система управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачем послуг у вигляді проблемноорієнтованого контуру управління, виділеного в чинній системі. Розроблено методичні основи оцінки рівня взаємовідносин АТП зі споживачами послуг, що на відміну від існуючих, базуються на тривимірній матриці за напрямками ставлення АТП до взаємин зі споживачем, ставлення споживача до взаємин з АТП та перспективою цих взаємовідносин. Розроблено стратегії взаємовідносин за кожною групою споживачів та запропоновано рекомендації щодо підвищення лояльності клієнтів, розроблені різні програми лояльності.