2012
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1421
Переглянути
Перегляд 2012 за Ключові слова "дорожнiй рух, органiзацiя"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована система керування дорожнiм рухом мегаполiсу(2012) Альошин, Геннадiй Васильович; Левтеров, Андрiй Iванович; Ярута, Антон МиколайовичАвтоматизована система керування дорожнім рухом (АСКДР) мегаполісу, що містить супутниковий радіоприймач GPS (або "Глонасс"), вирішуючий пристрій, дисплей і електронну мапу регіону, причому електронна мапа і супутниковий радіоприймач підключені до входів вирішуючого пристрою, а вихід його підключений до входу дисплея, яка відрізняється тим, що додатково введені послідовно сполучені пристрій набору адрес, шифратор і приймально-передавальна система зв'язку транспортного засобу, зв'язана з системою зв'язку АСКДР, яка послідовно сполучена з пристроєм запам'ятовування замовлення, дешифратором адрес, з паралельним набором комутаторів етапів багатоетапної маршрутизації, з базою даних набору матриць ваги всіх етапів, блоком обчислювальних програм рішення задачі для всіх етапів, пристрою формування сигналу рішення і пристрою керування АСКДР, при цьому вихід "d" пристрою керування АСКДР з'єднаний з входом системи зв'язку АСКДР, а вихід "с" послідовно через багатоканальний радіозв'язок сполучений з розподіленою системою моніторингу транспортних засобів, вихід "а" дешифратора адрес сполучений з матрицею ваги m-ого етапу бази даних АСУДР, а вихід "в" - з входами блока обчислювальних програм рішення задачі для всіх етапів, вихід приймально-передавальної системи зв'язку транспортного засобу підключений до входу дисплея, пристрій формування рішення сполучений з входом табло диспетчера і вихід багатоканального зв'язку кожного каналу підключений до відповідної вагової матриці бази даних АСКДР.Документ Спосiб визначення параметрiв транспортних потокiв у зонi перехрестя(2012) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичСпосіб визначення параметрів транспортних потоків у зоні перехрестя, заснований на скануванні гостроспрямованого лазерного променя поперечного перерізу багатосмугової дороги спеціальним дискретним сканістором за програмою, що забезпечує відхилення лазерного випромінювання в необхідне число положень, що відповідає числу смуг дороги, прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачем і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числовий код, за яким обчислюються швидкість і тип транспортного засобу, інтенсивність і інтервали між транспортними засобами, який відрізняється тим, що сканування зони перехрестя здійснюється з точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки вибирається так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області "стоп-ліній" всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідає відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїжджої частини зменшувався на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, при чому залежно від результатів сканування визначають вищевказані параметри транспортних потоків по всіх смугах руху в зоні перехрестя, а також повну картограму руху транспортних потоків.