2012
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1421
Переглянути
Перегляд 2012 за Ключові слова "машинобудування"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Гiдросистема бульдозера(2012) Холодов, Антон Петрович; Ремарчук, Микола Парфенiйович1. Гідросистема бульдозера, яка включає гідронасос, гідравлічно з'єднаний через зворотний клапан з напірною магістраллю базової гідросистеми бульдозера, паралельно до якої перед зворотним клапаном та після нього включено гідросистему акумулювання енергії, виконану у вигляді з'єднаних гідророзподільників, редукційного клапана і гідропневмоакумулятора, яка відрізняється тим, що гідросистему акумулювання енергії виконано у вигляді послідовно з'єднаних регулятора потоку зі зворотним клапаном, гідророзподільника і гідропневмоакумулятора, яку підключено паралельно до напірної магістралі після зворотного клапана, причому гідропневмоакумулятор виконано з енергоємністю, не меншою, ніж енерговитрати насоса на етапі копання бульдозера. 2. Гідросистема бульдозера за п. 1, яка відрізняється тим, що муфту зчеплення вала двигуна внутрішнього згоряння з валом гідронасоса виконано керованою.Документ Комбiнована силова установка транспортного засобу(2012) Туренко, Анатолiй Миколайович; Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилін, Сергiй Сергiйович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр IвановичКомбінована силова установка транспортного засобу, що включає два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, у який робоче тіло надходить із пневмобалонів через теплообмінник, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, яка відрізняється тим, що теплообмінник встановлено у приймальній трубі глушника ДВЗ, а механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - із пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, з'єднаним із пневмобалонами.Документ Спосiб вiдновлення сигналу на входi датчика(2012) Полярус, Олександр Васильович; Поляков, Євген Олександрович; Барчан, Вiталiй ВолодимировичСпосіб відновлення сигналу на вході датчика, який полягає в тому, що виміряний вихідний сигнал датчика виконаний у вигляді згортки невідомого вхідного сигналу і відомої імпульсної характеристики датчика, а сигнал на вході датчика визначають на основі розв'язання інтегрального рівняння згортки, який відрізняється тим, що реалізацію вхідного сигналу представляють математичним рядом ортонормованих функцій з невідомими коефіцієнтами, імпульсну характеристику зводять до розподілу загального виду з невідомими коефіцієнтами, а потім мінімізують інтеграл від квадрата різниці між вихідним сигналом, що представляється через інтеграл згортки від імпульсної характеристики датчика та вхідного сигналу з невідомими коефіцієнтами і виміряним вихідним сигналом способами глобального випадкового пошуку, після чого знаходять всі невідомі коефіцієнти і на їх основі відновлюють імпульсну характеристику датчика і сигнал на його вході, що дозволяє підвищити точність вимірювань за рахунок відновлення частини втраченої інформації.