2021
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8394
Переглянути
Перегляд 2021 за Ключові слова "автомобільний транспорт"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Портативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичОб'єкт: Портативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля. Галузь використання: Автомобільний транспорт, засоби технічного обслуговування і ремонту. Технічне завдання: Отримати недорогий, зіставний по точності і достовірності діагностування із стаціонарним стендом інструмент для діагностики амортизаторів автомобіля в портативному форматі. Технічний результат - поєднання портативності і високої точності - отриманий за рахунок переваг використання додаткових мас для збудження гармонійних коливань без залучення стендів і додаткової енергії, а також за рахунок застосування вимірника кута нахилу (інклінометра) на важелі підвіски або на мосту і використання його показань як непрямий вимірник вертикального навантаження на колесо.Документ Спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичОб'єкт: Спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля. Галузь використання: Автомобільний транспорт, технічні засоби технічного обслуговування і ремонту. Технічне завдання: отримати портативний спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів, зіставний по точності і достовірності діагнозу із стаціонарним варіантом, що забезпечує зниження вартості оцінки і можливості використання прогресивної технології оцінки з урахуванням силової взаємодії в сполученні шини з опорною поверхнею в польових умовах, малих підприємствах і гаражах. Технічний результат: полягає в поєднанні портативності і високої точності. Даний технічний результат, отриманий завдяки непрямому вимірюванню сил взаємодії в сполученні шини з опорною поверхнею, досягається за рахунок того, що сканування тестовим сигналом проводять за допомогою вибігу автомобіля з неврівноваженою масою, заздалегідь встановленою на колесо з тестованим амортизатором, вертикальне навантаження на колесо визначають кутом нахилу поперечного чи подовжнього важеля підвіски або моста за допомогою попередньо встановленого інклінометра. Технічним результатом є також розширення асортименту портативних способів оцінки демпфуючої здатності амортизатоів в підвісці автомобіля.