2021
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8394
Переглянути
Перегляд 2021 за Ключові слова "діагностування"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Пристрій для діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичПристрій для діагностування рульового керування автомобіля містить два майданчики, що переміщуються в напрямку, перпендикулярному поздовжньої осі автомобіля (далі - рухливі майданчики), підйомник для вивішування коліс, схему управління, що забезпечує переміщення рухливих майданчиків. Пристрій додатково містить два поворотні майданчики для установки керованих коліс, змонтовані зверху на рухливих майданчиках, фіксатор рульового колеса, фіксатор кузова, а схема керування і вимірювання містить контролер руху рухливих майданчиків, підсилювачі-перетворювачі, датчики руху і кута повороту поворотних майданчиків, вимірювачі люфта, індикатори люфта, причому виходи датчиків руху і кута повороту поворотних майданчиків з'єднані з першими входами вимірювачів люфта, другі входи вимірювачів люфта з'єднані з виходами контролера, перші виходи вимірювачів люфта з'єднані з входами контролера, а другі виходи вимірювачів люфта з'єднані з входом індикаторів люфта. Технічний результат: полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що керовані колеса встановлюються на поворотні майданчики і приводяться в рух рухливими майданчиками, завдяки наявності у автомобіля кута поздовжнього нахилу осі повороту колеса (кастору).Документ Пристрій для діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичПристрій для діагностування рульового керування автомобіля містить два майданчики, що переміщуються в напрямку, перпендикулярному поздовжньої осі автомобіля (далі - рухливі майданчики), підйомник для вивішування коліс, схему управління, що забезпечує переміщення рухливих майданчиків. Пристрій додатково містить два поворотні майданчики для установки керованих коліс, змонтовані зверху на рухливих майданчиках, фіксатор рульового колеса, фіксатор кузова, а схема керування і вимірювання містить контролер руху рухливих майданчиків, підсилювачі-перетворювачі, датчики руху і кута повороту поворотних майданчиків, вимірювачі люфта, індикатори люфта, причому виходи датчиків руху і кута повороту поворотних майданчиків з'єднані з першими входами вимірювачів люфта, другі входи вимірювачів люфта з'єднані з виходами контролера, перші виходи вимірювачів люфта з'єднані з входами контролера, а другі виходи вимірювачів люфта з'єднані з входом індикаторів люфта. Технічний результат: полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що керовані колеса встановлюються на поворотні майданчики і приводяться в рух рухливими майданчиками, завдяки наявності у автомобіля кута поздовжнього нахилу осі повороту колеса (кастору).Документ Спосіб діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичДокумент Спосіб діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичСпосіб діагностування рульового керування автомобіля. Локалізація несправностей в рамках "рульовий механізм" чи "рульовий привід" дає переваги при плануванні виробництва по обслуговуванню і ремонту автомобіля, а також при прийнятті рішення щодо забезпечення запасними частинами. Технічний результат полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що силові дії прикладаються до керованих коліс в трьох режимах; тут же вимірюється вільні ходи частини кінематичної схеми рульового керування. В результаті стає можливим локалізувати несправність в рульовому механізмі, або в послідовних ланках рульового приводу. Технічним результатом є також розширення асортименту способів діагностування рульового керування автомобіля.