Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "вантаж"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення раціональної схеми доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ - Берлін(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шило, Анна ВіталіївнаОб'єкт дослідження – процес доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Предмет дослідження – вплив параметрів транспортно-технологічної схеми на показники ефективності процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін за рахунок вибору ефективного варіанту переміщення вантажопотоку. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В роботі запропоновано підхід щодо визначення раціональної технології доставки експортних товарів у ланцюгу поставок, яка б дозволила мінімізувати використання ресурсів, знизити витрати всіх учасників при їх взаємодії та підвищити привабливість продукції для клієнтів. Це можливо досягнути при організації контрейлерних перевезень вантажів, які поєднують переваги автомобільного та залізничного транспорту. За критеріями мінімальних питомих витрат та часу на доставку партії вантажів визначено раціональну схему доставки на маршруті Київ – Берлін – це доставка контрейлерами із використанням автомобільного та залізничного транспорту у складі комбінованого поїзду. Величина інтегрованого сумарного ефекту від вибору раціональної схеми доставки партії вантажів обсягом 18 т на маршруті Київ – Берлін становить 35501,2 грн, що свідчить про ефективність запропонованого варіанту. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжнародному сполученні.Документ Оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови мережевої моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Горєлова, Анастасія АнатоліївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови мережевої моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови мережевої моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Інтегровані транспортні технології є невід’ємними інструментами управління процесом з метою прискорення процесу доставки транзитних вантажів та ефективного використання МТК. Тому, необхідним є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в мережевому вигляді на підставі обґрунтованого критерію. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Економічний ефект від вибору автомобільних маршрутів перевезень промислових товарів народного споживання у напрямку Україна - ЄС в рамках МТК №3 дорівнює 698 ум.од. або 14,2 % при загальному обсягу постачань вантажів 200 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови матричної моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Курпіль, Дарина АндріївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - вибір автомобільних маршрутів перевезень вантажів МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови матричної моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови матричної моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Пріоритетною задачею ефективного управління вантажопотоками у міжнародному сполученні з урахуванням незбалансованості обсягів перевезень вантажів у міжнародному сполученні є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в матричному вигляді на підставі обґрунтованого критерію – мінімальної загальної вартості перевезень вантажів за період доставки при дотриманні вимог вантажовласників щодо терміну доставки. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК в матричному вигляді побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Ефект від впровадження запропонованого рішення у вигляді зменшення загальної вартості перевезень вантажів за період доставки дорівнює 104 ум.од. або 4 % при загальному обсязі постачань 410 тон з обсягом недопостачання 20 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на підстанції АТ "Полтаваобленерго"(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чипкий, Максим СтаніславовичОб'єкт дослідження – технологічний процес доставки запчастин на підстанції АТ «Полтаваобленерго». Предмет дослідження – вплив параметрів процесу доставки запчастин на ефективність транспортного обслуговування підстанцій АТ «Полтаваобленерго». Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на підстанції АТ «Полтаваобленерго» за рахунок впровадження технологічних рішень. Метод дослідження – математичне моделювання. З метою удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на дрібні підстанції Глобинська дільниця АТ «Полтаваобленерго» проведено маршрутизацію перевезень, для роботи на двох розроблених розвізних маршрутах обрано раціональну марку рухомого складу MAN 10.150 та розроблені графіки завозу електротехнічних виробів до кожної підстанції, що забезпечить її своєчасну доставку та дозволить уникнути понаднормативного часу роботи водіїв на маршруті через простої у очікуванні розвантаження автомобіля. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною за існуючий варіант через зменшення річного пробігу на маршрутах на 416 км. Величина економічного ефекту від впровадження запропонованих заходів з удосконалення технологічного процесу складатиме 26569,5 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних відділів енергетичних підприємств та транспортних підприємств при організації транспортного обслуговування енергетичних об’єктів.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Твердий, Іван СергійовичОб’єкт дослідження - технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні. Предмет дослідження - вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні. Мета дослідження - підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. Ефективність роботи на запропонованих маршрутах забезпечується високим рівнем коефіцієнта використання пробігу (від 0,8 до 0,824) та коефіцієнта використання місткості автомобілів. Для скорочення часу простою автомобіля під розвантаженням розраховані раціональні параметри виконання НРР з використанням вилкового електронавантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,33 хв., що на 28 % менше ніж при існуючому варіанті. Це дозволить скоротити час простою автомобіля в пункті розвантаження на 34 % з урахуванням ліквідації непродуктивних простоїв. Запропоновані технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу розвантажувальних робіт при організації технологічного процесу доставки вантажів, дозволяють скоротити витрати на 387 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,51 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 9 од., загальний річний пробіг - 1345,3 тис. км., а пробіг з вантажем - 1089,2 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів ТД Агрохім в межах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сапєльнік, Микита ОлександровичОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Метод дослідження – аналітичний. Розроблені маршрути, що мають високий рівень ефективності (значеннями коефіцієнта використання пробігу від 0,743 до 0,848 та використання вантажності автомобіля від 0,83 до 0,9). Продуктивність роботи автомобілів дозволяє виконати протягом місяця від 19 до 30 рейсів, що дає можливість мати резерви для забезпечення ритмічних поставок товарів на регіональний склад та до представників. В якості методу зниження витрат на доставку застосовано удосконалення навантажувально-розвантажувальних робіт. Проведено розрахунки технологічного циклу навантаження в плоских піддонах з застосуванням вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 102,6 с. (1,7 хв.), що на 0,4 хв. менше ніж при існуючому варіанті. Запропоновані технологічні рішення дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротиться на 0,42 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 1 од., загальний річний пробіг – 177,4 тис. км., а пробіг з вантажем – 138 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чех, Катерина ВіталіївнаОб'єкт дослідження – процес перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – закономірності впливу параметрів процесу перевезень вантажів у міжміському сполученні на сумарні річні витрати на доставку продукції. Мета роботи – підвищення ефективності перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень ефективної організації процесу. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень розроблено раціональні розвізні маршрути, обрано раціональну марку автомобілю для роботи на маршрутах за критерієм мінімальних витрат на транспортування, розроблено календарне планування роботи автомобілів та водіїв. При застосуванні раціональної схеми перевезень вантажів у міжміському сполученні за розробленими маршрутами автомобілями раціональної марки скорочення загального річного пробігу автомобілів складає 31720 км, при цьому річний економічний ефект у вигляді зниження річних витрат на перевезення дорівнює 277120,7 грн грн. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжміському сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення вантажів у контейнерах у напрямку Україна - Італія(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-07) Шерстяк, Владислав ПавловичОб'єкт дослідження – процес перевезення вантажів у контейнерах у напрямку Україна – Італія. Предмет дослідження – вплив раціональної технології перевезень вантажів у контейнерах на маршруті Україна – Італія на загальні витрати на організацію контейнерних перевезень. Мета роботи – підвищення ефективності контейнерних перевезень вантажів у напрямку Україна - Італія при обслуговуванні замовників ТОВ «ГЛОБАЛ ТРЕК» за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень ефективної організації процесу . Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень обрано раціональну марку автомобілю для роботи на маршруті за критерієм мінімальних витрат на транспортування, розроблено раціональний розклад руху автомобіля по маршруту із запровадженням турної форми роботи двох водіїв. При застосуванні раціональної схеми перевезень вантажів у контейнерах у міжнародному сполученні за розробленим графіком руху автомобілями раціональної марки час доставки вантажів на термінал скорочується на 4 години за один рейс, при цьому річний економічний ефект у вигляді зниження річних витрат на перевезення дорівнює 53216,64 грн. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Акопов, Артем ЕдуардовичОб'єкт дослідження – технологічний процес перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – вплив параметрів схеми перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» у міжміському сполученні на витрати підприємства-виробника в умовах невизначеності. Мета роботи – підвищення ефективності процесу перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» за рахунок розробки раціональної схеми доставки плитки керамічної у міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень запропоновано альтернативний варіант схеми перевезень у міжміському сполученні за участю дистриб’ютерського центру та обґрунтовано доцільність організації перевезень за цією схемою на відстань в межах від 410 км до 930 км. Застосування доцільної схеми перевезень плитки керамічної дозволить зменшити витрати на перевезення за рахунок зменшення загальної відстані перевезення вантажів на 43 % або 1407 км та підвищення рівня використання вантажності рухомого складу (γд≥0,9). Визначений розмір страхового запасу на регіональному складі в обсязі 7,05 т при заданих умовах забезпечить безперебійне постачання готової продукції плиткового заводу до центрів дистрибуції в регіоні, що розглядається. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжміському сполученні.