Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3869
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "вантажні перевезення"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання в напрямку Східна – Західна Україна автомобілями ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Свідницька, Іванна ВолодимирівнаСформовані маршрути з частковим зворотнім завантаженням мають високий рівень коефіцієнта використання пробігу (від 0,789 до 0,914), коефіцієнта використання місткості (приймає значення 1). На основі встановлення продуктивності роботи автомобіля визначено, що протягом місяця на маршрутах може бути виконано від 6 до 8 оборотних рейсів, що у повній мірі задовольняє наявний попит. За оцінкою собівартості перевезень визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 1860 грн/т до 2304 грн/т в залежності від маршруту доставки. Для зниження витрат часу на доставку запропоновано переглянути параметри виконання навантажувальних робіт з використанням вилкового електронавантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження може складає 1,5 хв., що майже в 2 рази менше ніж при існуючому варіанті. Це дозволило скоротити час оборотного рейсу на 3,9-5 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС» у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Твердий, Іван СергійовичОб’єкт дослідження - технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні. Предмет дослідження - вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні. Мета дослідження - підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. Ефективність роботи на запропонованих маршрутах забезпечується високим рівнем коефіцієнта використання пробігу (від 0,8 до 0,824) та коефіцієнта використання місткості автомобілів. Для скорочення часу простою автомобіля під розвантаженням розраховані раціональні параметри виконання НРР з використанням вилкового електронавантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,33 хв., що на 28 % менше ніж при існуючому варіанті. Це дозволить скоротити час простою автомобіля в пункті розвантаження на 34 % з урахуванням ліквідації непродуктивних простоїв. Запропоновані технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу розвантажувальних робіт при організації технологічного процесу доставки вантажів, дозволяють скоротити витрати на 387 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,51 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 9 од., загальний річний пробіг - 1345,3 тис. км., а пробіг з вантажем - 1089,2 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів ТД Агрохім в межах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сапєльнік, Микита ОлександровичОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Метод дослідження – аналітичний. Розроблені маршрути, що мають високий рівень ефективності (значеннями коефіцієнта використання пробігу від 0,743 до 0,848 та використання вантажності автомобіля від 0,83 до 0,9). Продуктивність роботи автомобілів дозволяє виконати протягом місяця від 19 до 30 рейсів, що дає можливість мати резерви для забезпечення ритмічних поставок товарів на регіональний склад та до представників. В якості методу зниження витрат на доставку застосовано удосконалення навантажувально-розвантажувальних робіт. Проведено розрахунки технологічного циклу навантаження в плоских піддонах з застосуванням вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 102,6 с. (1,7 хв.), що на 0,4 хв. менше ніж при існуючому варіанті. Запропоновані технологічні рішення дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротиться на 0,42 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 1 од., загальний річний пробіг – 177,4 тис. км., а пробіг з вантажем – 138 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України.