Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3869
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "вантажі"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення оптимального розміру партії вантажів та періоду постачань замовникам ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Байрачний, Євген ЮрійовичОб'єкт дослідження – процес доставки кондитерських виробів замовникам ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – оптимізація параметрів ланцюга постачань готової продукції замовникам ПрАТ «ХБФ» в умовах мінливого попиту. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні за рахунок визначення оптимальних значень параметрів ланцюга постачань готової продукції в умовах мінливого попиту. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи з визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачань замовникам в умовах мінливого попиту, що безпосередньо матиме вплив на кінцеву вартість товарів, витрати усіх учасників ланцюга постачань і, як наслідок, на підвищення конкурентоздатності виробника. На підставі запропонованої математичної моделі побудовано алгоритм проведення моделювання з заданою системою обмежень та припущень. Визначені оптимальні параметри ланцюга постачань продукції замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків – Рівне при середньому значенні попиту за період планування 250 т: оптимальний розмір партії відправлення дорівнює 10 т, при постачанні з періодичністю 2 рази на місяць оптимальні витрати складають 36927,45 грн. Економічний ефект складає 1307,8 грн на одне замовлення, Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при розробці стратегії формування та трансформації логістичних ланцюгів, планування та організації постачання замовників у міжміському сполученні.Документ Визначення оптимального розміру партії вантажів та періоду постачань замовникам у напрямку Німеччина - Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сергєєв, Олексій ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес доставки товарів народного споживання замовникам ТК «Неоліт Логистик» у напрямку Німеччина – Україна. Предмет дослідження – вплив параметрів ланцюга постачань товарів народного споживання замовникам ТК «Неоліт Логистик» у напрямку Німеччина – Україна на сумарні втрати учасників доставки. Мета роботи – підвищення ефективності транспортного обслуговування замовників ТК «Неоліт Логистик» у міжнародному сполученні за рахунок визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачань товарів народного споживання. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи з визначення оптимальних значень параметрів в ланцюгу постачань з метою встановлення балансу попиту та пропозиції на товари в ланках ланцюга постачань товарів народного споживання та зменшення вірогідності виникнення додаткових витрат, пов’язаних з недопостачанням або надмірними запасами, що матиме вплив на кінцеву вартість товару. Визначені оптимальні параметри ланцюга постачань: оптимальний рівень сумарних витрат досягається при постачанні оптимального розміру партії вантажів 14 т замовнику компанія «Аврора Мультимаркет» у напрямку Німеччина – Україна з періодом постачання 3 рази на місяць. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при розробці стратегії формування та трансформації логістичних ланцюгів, планування та організації постачання замовників у міжнародному сполученні.