Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3869
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "витрати на перевезення"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення овочів при обслуговуванні клієнтури ТОВ «Овочева база номер 1» міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ібрагімов, Нікіта ОлексійовичУ якості критерію ефективності у роботі обрано прибуток від перевезень. У результаті проведення маршрутизації було скорочено пробіг транспортного засобу, прямуючого до Німеччини 167 км за один круго-рейс. Для транспортування картоплі використовуємо європіддони, вантажністю 1,5 тонни, місткістю 1,12 м3, габаритні розміри 1240×835×1300 мм, власна маса – 120 кг, а їх потрібна кількість складе 100 одиниць. Для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт обрано автонавантажувач Balkancar, тому що експлуатаційна продуктивність цього механізму вище (32,6 тонн за добу) ніж у автонавантажувача Toyota. Приріст прибутку на модернізованому маршруті складе 63668,16 грн за рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжнародними автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезень бакалії зі складу «Суздаль Опт»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Дорошенко, Єлизавета ЕдуардівнаМета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезень бакалії зі складу «Суздаль Опт» за рахунок маршрутизації перевезень бакалії та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження бакалії. Об'єкт дослідження – процес перевезень бакалії зі складу «Суздаль Опт» у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітично-практичний. У якості критерію ефективності у роботі обрано питомі витрати на перевезення бакалії у зв’язку з тим, що вони являються об'єктивним критерієм, а також більш повно і точно відображають поняття ефективності транспортного процесу. У результаті проведення маршрутизації було скорочено пробіг транспортного засобу, прямуючого до Німеччини (4900 – 4778 = 122 км) за один круго-рейс. Для прискорення навантажувально-розвантажувальних операцій обрано раціональний навантажувач - Komatsu FD 20-10 по експлуатаційній продуктивності, вона склала 31,2 тони за добу. В результаті проведення маршрутизації перевезень бакалії та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження бакалії на закритому складі «Суздаль Опт» призведе до зменшення питомих витрат на 1 тонну на 172,85 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжнародними автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезень сільськогосподарської продукції із овочевої бази ТОВ «Мена-Авангард»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Оніщенко, Віолета МаксимівнаМета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезень сільськогосподарської продукції із овочевої бази ТОВ «Мена-Авангард» за рахунок маршрутизації перевезень сільськогосподарської продукції, розрахунку необхідної кількості ящичних піддонів та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження сільськогосподарської продукції. Об'єкт дослідження – процес перевезень сільськогосподарської продукції із овочевої бази ТОВ «Мена-Авангард». Метод дослідження – аналітично-практичний. У якості критерію ефективності у роботі обрано прибуток від перевезень. У результаті проведення маршрутизації було скорочено пробіг транспортного засобу, прямуючого до Німеччини на 212 км за один круго-рейс. Для транспортування картоплі використовуємо ящичні піддони марки СП-5-0,60-1, вантажністю 1 тонна, місткістю 1,12 м3, габаритні розміри 1240×835×1300 мм, власна маса – 120 кг, а їх потрібна кількість складе 100 одиниць. Для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт обрано автонавантажувач MAXIMAL FD20TC3, тому що експлуатаційна продуктивність цього механізму вище (38,8 т за добу) ніж у електронавантажувача. Приріст прибутку на модернізованому маршруті складе 71626,68 грн за рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжнародними автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.