Кафедра двигунів внутрішнього згоряння
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3850
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння за Ключові слова "витрата палива"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 / 7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Звірко, Андрій ВасильовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 50 кВт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Проведено дослідження процесу детонації в газовому двигуні, визначенні чинники, що призводять до порушення згоряння. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.Документ Двигун потужністю 1 кВт для боліда ХАДІ-34 на базі 1Ч 3,5/2,6. Частина 1. Покращення показників двигуна за рахунок модернізації системи запалювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Панченко, Микита МиколайовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований двигун, що застосовується на боліді ХАДІ-34 потужністю 1 кВт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Модернізація системи запалювання сприяла покращенню показників двигуна, зокрема підвищенню його ефективності, зменшенню витрати палива та підвищенню надійності роботи при заданій потужності.Документ Покращення техніко-економічних показників двигуна МеМЗ-307 шляхом модернізації механізму газорозподілу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кондратенко, Володимир ОлексійовичОб’єкт дослідження – процеси газообміну автомобільного двигуна МеМЗ-307. Мета дослідження. Покращення потужносних, економічних та екологічних показників двигуна МеМЗ-307 за рахунок використання сучасної схеми газорозподільного механізму. Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів. Метод розрахунку робочого процесу двигунів внутрішнього згоряння використаний для визначення техніко-економічних показників двигуна МеМЗ-307.