Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "ефект"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови мережевої моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Горєлова, Анастасія АнатоліївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови мережевої моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови мережевої моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Інтегровані транспортні технології є невід’ємними інструментами управління процесом з метою прискорення процесу доставки транзитних вантажів та ефективного використання МТК. Тому, необхідним є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в мережевому вигляді на підставі обґрунтованого критерію. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Економічний ефект від вибору автомобільних маршрутів перевезень промислових товарів народного споживання у напрямку Україна - ЄС в рамках МТК №3 дорівнює 698 ум.од. або 14,2 % при загальному обсягу постачань вантажів 200 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності транспортного обслуговування повітряних суден на летовищах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Боліхов, Павло ВолодимировичМета роботи - підвищення ефективності транспортного обслуговування повітряних суден на летовищах України за рахунок раціонального розподілу транспортних ресурсів та резервів провізних та обслуговуючих спроможностей. Об’єкт дослідження - процес доставки вантажів та обслуговування повітряних суден на летовищах України. Предмет дослідження - вплив запропонованих рішень по визначенню раціонального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на витрати. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено алгоритм раціонального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на летовищах України, що базується на результатах імітаційного моделювання процесу обслуговування повітряних суден при різних умовах обслуговування (час доби та природно-кліматичних умов, що впливають на час обслуговування повітряного судна та на час руху транспортних засобів по маршрутах перевезень). Розроблено технологію обслуговування повітряних суден на летовищах України. Визначене значення економічного ефекту, що може бути отриманий у разі впровадження результатів дослідження склало 1800 грн за один цикл обслуговування. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для виконання науково-дослідної роботи № 08-53-21 «розробка енергоефективного машинного комплексу для транспортного забезпечення Збройних Сил та Національної Гвардії України» за замовленням МОН України.Документ Розробка теоретичних основ технології наземного транспортного забезпечення на летовищах України. Частина 3. Розробка технології визначення оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на летовищах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Запорожець, Альона СергіївнаМета роботи: підвищення ефективності транспортного забезпечення на летовищах України за рахунок оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна. Об’єкт дослідження: процес доставки вантажів для обслуговування повітряних суден на летовищах України. Предмет дослідження: вплив раціональних рішень по визначенню оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на витрати на доставку вантажів. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено алгоритм визначення оптимальної кількості транспортних засобів. Кількість транспортних засобів визначається за двома варіантами – одиничний автомобіль та модульна конструкція. Розроблено технологію визначення оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на летовищах України, що базується на запропонованому алгоритмі визначення оптимальної кількості транспортних засобів. Кількість транспортних засобів визначається за двома варіантами – одиничний автомобіль та модульна конструкція. Визначено економічний ефект, а також ефект від зниження загального пробігу рухомого складу, та ефект від зниження загального часу роботи рухомого складу. Значення відповідних видів ефектів склали 2048 грн, 106 км, 3,97 години. Рекомендації по впровадженню: результати проведених досліджень можуть бути використані для виконання науково-дослідної роботи № 08-53-21 «розробка енергоефективного машинного комплексу для транспортного забезпечення Збройних Сил та Національної Гвардії України» за замовленням МОН України.Документ Розробка теоретичних основ технології складського забезпечення при обслуговуванні повітряних суден на летовищах України». Частина 2. Розробка ефективної стратегії управління запасами при обслуговуванні повітряних суден на летовищах України.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Зоценко, Єгор ОлеговичОб'єкт дослідження − процес управління запасами на підприємстві при обслуговуванні повітряних суден. Мета роботи – зниження витрат на управління запасами на підприємстві при обслуговуванні повітряних суден за рахунок впровадження ефективної стратегії. Метод дослідження − аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу теоретичних розробок визначені особливості функціонування стратегій управління запасами при обслуговуванні повітряних суден. Визначені основні фактори впливу на параметри об`єкта дослідження, що визначає питомі витрати на управління запасами, розроблена математична модель залежності питомих витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, запропоновано методику визначення ефективної стратегії управління запасами. За допомогою розрахунків, визначено ефективну стратегію управління запасами – стратегія з фіксованим розміром замовлення. Економічний ефект склав 0,38 гривень на добу за 1 т. Розроблена методика може бути прийнята в роботі складських систем летовищ України при обслуговуванні повітряних суден, як цивільної так й військової авіації.