2020
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2890
Переглянути
Перегляд 2020 за Ключові слова "629.3"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Зчеплення автотранспортних засобів. Математичне моделювання та автоматизація(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Михалевич, М. Г.У монографії теоретично проаналізовано перспективи автотранспортних засобів із двигунами внутрішнього згоряння. Запропоновані методи математичного моделювання сухого зчеплення та трансміссії в цілому. Теоретичні та експериментальні дослідження дозволили створити теоретичні основи формування закону керування автоматичного керування зчепленням на основі параметричених кривих. Використовуються уточнені математичні моделі які грунтуються на експериментальних дослідженнях. Представлені у роботі концепції для формування закону керування зчепленням має перспективи для подальшого розвитку. В роботі вдалося поєднати досягення в області розробки електронних систем та пневматичних апаратів з досягненнями в області технології їх виробництва.Документ Розрахунок та дослідження взаємодії структурних модулів електропневматичного гальмового приводу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Туренко, А. М.; Клименко, В. И.; Богомолов, В. О.; Леонтьєв, Д. М.; Михалевич, М. Г.; Куріпка, О. В.У монографії теоретично обґрунтована доцільність використання електропневматичного гальмового приводу на АТЗ. Розроблена теорія керування електропневматичним гальмівним приводом. Електропневматичний привод розглядається як модульна система, основними модулями якої є електронний блок керування та електропневматичний модулятор тиску, як система автоматичного керування.