2015
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1241
Переглянути
Перегляд 2015 за Ключові слова "Автомобiльний транспорт"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб визначення тривалостi промiжних тактiв свiтлофорного регулювання(2015) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення тривалості проміжних тактів світлофорного регулювання, заснований на скануванні двома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним виглядом розгортки, причому оптичну вісь першого положення розгортки першого променя вибирають так, щоб він описував перше концентричне коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміну положень розгортки здійснюють в реперній точці з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, а другий промінь розгортки формують у одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіод по колу розгортки, подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і подальшому перетворенні цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначають швидкість, тип та час пересування транспортних засобів в зоні стоп-лінії, напрямки їх руху по смугах, кількість транспортних засобів у черзі, час пересування черги зони стоп-ліній по всіх смугах руху упродовж окремих тактів одного циклу світлофорного регулювання, який відрізняється тим, що кути нахилу оптичних осей другого променя, аналогічно до першого, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, що радіус другого концентричного кола на вході контрольованої зони зменшується на певну задану величину, на основі чого чітко визначають момент в'їзду, швидкість, довжину, тип, кількість і послідовність транспортних засобів, що реально в'їхали в контрольовану зону по кожній смузі руху за період вимірювань, при цьому відстань між вхідною та вихідною межами контрольованої зони відповідає максимально можливому зупинному шляху транспортних засобів різного типу, а потім послідовно визначають тип, точний час та кількість транспортних засобів, які покинули контрольовану зону по кожній зі смуг руху на зелений сигнал світлофора та наявність транспортних засобів по окремих смугах в контрольованій зоні та в зоні самого перехрестя на момент початку проміжного такту, а момент закінчення проміжного такту формують по моментах, коли останній транспортний засіб, що знаходиться в зоні перехрестя, починає перетинати своїм переднім бампером одну з ліній сканування першого променя по смугах руху на виході з перехрестя, при цьому на момент початку проміжного такту додатково перевіряють можливість появи на вході в контрольовану зону нового транспортного засобу, зупинний шлях якого перевищує довжину контрольованої зони.