2015
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1241
Переглянути
Перегляд 2015 за Ключові слова "автомобiлi"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автомобiль з внутрiшньою системою заднього виду(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобіль з внутрішньою системою заднього виду, який відрізняється тим, що в ньому встановлені внутрішні бокові монітори та камери заднього виду або кругового огляду.Документ Автомобiльне дверне вiкно з москiтною сiткою(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобільне дверне вікно з москітною сіткою, яке відрізняється тим, що в ньому додатково встановлюється москітна сітка, що повторює контур скла, з окремим підйомним механізмом.Документ Система пасивної безпеки спортивного автомобiля(2015) Богомолов, Вiктор Олександрович; Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ужва, Анатолiй Вiкторович; Сергiєнко, Олександр Володимирович; Шаповаленко, Владислав ОлексiйовичСистема пасивної безпеки спортивного автомобіля, що складається з епергопоглинаючого коробу та основи, яка відрізняється тим, що енергопоглинаючий короб виготовляється за технологією інжекції смоли в герметично закриту форму з використанням енергопоглинаючого композиційного матеріалу (наприклад вуглецевого волокна), а як основа-наповнювач (укріплюючий матеріал) використовується газонаповнений матеріал (наприклад екструдований пінопласт).Документ Спосiб випробування демпфуючої здатностi амортизатора в пiдвiсцi автомобiля(2015) Дитятьєв, Олександр Васильович1. Спосіб випробування демпфуючої здатності амортизатора підвіски автомобіля, відповідно до якого збуджують підвіску тестовим сигналом, що прикладається до кузова автомобіля з боку тестованого амортизатора або до відповідного колеса, вимірюють переміщення підресорених мас відносно опорної величини з боку збуджуючого сигналу, отримують і обробляють відповідну тестовому сигналу перехідну характеристику, який відрізняється тим, що для зниження трудомісткості і підвищення точності вимірюють кутове переміщення підресорених мас в площині, перпендикулярній діагоналі, що зв'язує центри плям контакту іншого колеса осі і однойменного з тестованим (правим, лівим) колесом іншої осі. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що опорною величиною кутового переміщення є вертикаль.