Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3895

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 68
  • Документ
    Автоматизація проектування та будівництва мостів: підвищення доступності та соціально - економічний вплив
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Соловей, Тетяна Андріївна
    У роботі наведено історія мостобудування, її сучасний розвиток, які зараз тенденції та технології в проєктуванні, а також які є автоматизації в будівництві. Обговорюється те, які є системи технології автоматизації проєктування мостів, які саме використовують для цього програмне забезпечення і в чому різниця між моделюванням та симуляціями. Звернуто увагу на автоматизацію будівництва мостів, які є сучасні новинки в будівельних роботах та які адаптивні технології використовують. Частина роботи присвячено обговорюванню та підсумовуванню тому, що станеться при підвищенні доступності автоматизації, як це вплине на соціально-економічний розвиток, та на якому рівні зараз знаходиться Україна і що може статись в майбутньому. Надано додаткові матеріали пов’язані з сучасними тенденціями та технологіями в проєктуванні та будівництві мостів.
  • Документ
    Використання дерев’яних елементів при будівництві пішохідних мостів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Панченко, Ілона Юріївна
    У даній роботі проведений аналіз конструкцій існуючих пішохідних мостів, розглянуті матеріали і конструктивні рішення прогонових будов. Особлива увага приділяється прогоновим будовам, які скомбіновані з застосуванням дерев’яних елементів і металевою частиною, виконаною у вигляді структурної конструкції. В роботі розглянуті конструкції вузлів з’єднання елементів просторової металевої решітки з дерев’яними елементами настилу і розкосів. Особливу увагу надано динамічному розрахунку прогонової будови. Аналіз напружено-деформівного стану НДС виконано в програмному середовищі ПК «ЛІРА-САПР»
  • Документ
    Аналіз роботи прогонових будов мостів за типовим проєктом «Випуск 149-62» на сучасні навантаження
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гуцол, Роман Іванович
    У роботі представлені основні характеристики конструкцій прогонових будов мостів, побудованих за типовим проектом Випуск 149-62. Визначені основні геометричні характеристики головних балок і діафрагм прогонової будови. Виконано порівняння елементів прогонової будови з різною кількістю діафрагм. Проведено аналіз методів просторового розрахунку ребристих прогонових будов. Виконано обґрунтування методу просторового розрахунку на підставі випробування прогонової будови шляхопроводу, об’єднання головних балок якого виконано за допомогою зварювання закладних деталей у діафрагмах. На прикладі запропонованої моделі прогонової будови виконано розрахунок її напружено-деформованого стану з використанням програмного комплексу ПК «ЛІРА-САПР». Запропоновано варіанти підсилення прогонової будови за рахунок монолітної накладної плити
  • Документ
    Оцінка технічного стану та надання рекомендацій по подальшій експлуатації мосту через річку Ташань на автодорозі Чупахівка - Олешня в Сумській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Весновський, Станіслав Володимирович
    У роботі наведено загальні дані мосту через річку Ташань на автодорозі Чупахівка - Олешня в Сумській області. Виконано аналіз дефектів і пошкоджень, та їх вплив на несучу здатність та довговічність споруди. Розглянуті питання визначення фізико-механічних характеристик матеріалів. На підставі розрахунків основних несучих елементів мосту, які виконано з використанням сучасних методів просторової роботи конструкції, в тому числі програмного комплексу ПК «ЛІРА-САПР», визначена вантажопідйомність мостової споруди. Надано рекомендації з подальшої експлуатації мосту. Розділ «Додатки» містить основні технічні рішення і розрахунки, пов’язані з визначенням зусиль в основних елементах мосту та його вантажопідйомності
  • Документ
    Дослідження моделей управління будівництвом мостів за допомогою календарного та мережевого планування. Ч. 1
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вербицький, Кирило Ігорович
    Зроблено аналіз сучасних методів управління проектами, відповідних програмних засобів. Виконані дослідження можливостей комплексу Microsoft Project для створення календарних і мережевих графіків будівництва мoстів. Виконано порівняння результатів календарного та мережевого планування робіт на прикладі конкретного багатопрогонового мосту.
  • Документ
    Дослідження технічного стану пішохідних тунелів у місті Полтава
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Заморіна, Анастасія Денисівна
    В дипломній роботі розглянуті питання обстеження, визначення технічного стану, рекомендацій по ремонту і усуненню дефектів, застосування сучасних матеріалів в підземних пішохідних переходах міста Полтава.
  • Документ
    Дослідження передумов створення надійних мостових споруд на прикладі реконструкції мосту в Харківській області. Ч. 3 : комплексна дипломна робота
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Шишов, Денис Віталійович
    Виконані дослідження процесу організації будівництва як важливого етапу життєвого циклу споруди, що впливає на надійну роботу споруд. Показані особливості підготовчих робіт при реконструкції та будівництві реального мосту в Харківській області, показані схеми та описані технології та механізми, прийняті в проекті виконання робіт.
  • Документ
    Дослідження роботи конструкцій огородження глибокого котловану
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сорока, Сергій Іванович
    Проведено дослідження роботи різних найбільш поширених конструкцій шпунтового кріплення котлованів за допомогою традиційних існуючих аналітичних методик та в ПК «ЛІРА-САПР», заснованому на методі скінченних елементів. Отримані результати підтвердили той факт, що аналітичні методи при всіх своїх перевагах не дозволяють визначити реальні переміщення огороджувальної конструкції та спрогнозувати вплив будівництва на оточуючу забудову
  • Документ
    Технологія спорудження збійки перегінних тунелів у складних геотехнічних умовах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Хворостян, Олександр Анатолійович
    Тампонування гірських порід при будівництві тунелів метрополітенів здійснюється за двома технологічними схемами: з поверхні землі і з забою виробки. В дипломній роботі обидві технології були застосовані при розробці технологічних схем і карт основних процесів будівництва технологічної збійки перегінних тунелів метрополітену.
  • Документ
    Застосування сучасних матеріалів при капітальному ремонті шляхопроводу на км 8+101 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-16 Костянтинівка - Торецьк
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Плужник, Ілля Євгенович
    В роботі представлено обґрунтування капітального ремонту шляхопроводу на км 8+101 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-16 Костянтинівка - Торецьк, Донецької області, з детальною кліматичною характеристикою ділянки в межах якої проводяться роботи. Перераховано всі основні роботи з капітального ремонту шляхопроводу, з урахуванням залізно дорожнього полотна. Детально наведено прийняті проектні рішення з основних видів робіт при капітальному ремонті об’єкту дослідження. Проведено аналіз рекомендованих проєктом сучасних матеріалів для застосування при капітальному ремонті об’єкта дослідження. Наведено перелік основних відновлювальних та захисних матеріалів для залізобетонних конструкцій
  • Документ
    Дослідження оптимальних геометричних параметрів ґрунтоцементного масиву для мінімізації переміщення огорожі котловану
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кібукевич, Микола Георгійович
    Проведено аналіз досвіду застосування струминної геотехнології при розробці глибоких котлованів і подальше визначення зон розташування ГЦМ, розміри яких підлягають оптимізації. Наведено обґрунтування застосування розрахункової моделі балки на пружній основі для опису напружено-деформованого стану системи «огорожа – ГЦМ – ґрунт». Виконано узагальнення методики визначення безпосередньо оптимальних розмірів ГЦМ, відповідних оптимальному коефіцієнту жорсткості основи, який забезпечує задані мінімальні переміщення огородження котловану.
  • Документ
    Аналіз проектних рішень капітального ремонту мосту на км 114+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Фрол, Наталя Михайлівна
    В роботі представлено обґрунтування В роботі представлено обґрунтування капітального ремонту мосту на км 114+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк, Донецької області, з детальною кліматичною характеристикою ділянки в межах якої проводяться роботи. Перераховано всі основні роботи з капітального ремонту мосту, з урахуванням експлуатаційного стану елементів споруди. Детально наведено та проаналізовано прийняті рішення з основних видів робіт при капітальному ремонті об’єкту дослідження.
  • Документ
    Дослідження зсувів ґрунтових масивів при будівництві підземних та заглиблених споруд
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гайдар, Кирило Русланович
    Встановлено закономірності деформування основ будинків поблизу глибоких котлованів на основі вивчення деформацій ґрунтового масиву і огорожі котлованів. Досліджено величини деформацій основ будинків поблизу глибоких котлованів. Встановлено ступеню впливу факторів, що визначають деформації будівель в зоні глибоких котлованів: відносної віддаленості будівель від котловану з урахуванням глибини закладення їх фундаментів, типу огороджувальних і розпірних конструкцій котловану, категорії стану конструкцій існуючих будівель, інженерно-геологічних умов майданчика будівництва. Порівняно обчислені по запропонованим методам деформацій з розрахунковими величинами, отриманими за методом кінцевих елементів і спостереженнями в натурі.
  • Документ
    Відновлення мосту за схемою 5×12 м через р. В. Бурлук, який був пошкоджений унаслідок військових дій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ялов, Юрій Михайлович
    У роботі представлений проєкт та технологія капітального ремонту мосту після пошкоджений унаслідок військових дій. У дипломній роботі розглянуті питання: аналіз застосування тимчасових збірно-розбірних мостів; проєкт капітального ремонту мосту; проєктні рішення капітального ремонту автодорожнього мосту; організація капітального ремонту мосту; охорона праці та техніка безпеки при виробництві робіт
  • Документ
    Відновлення мосту за схемою 3×12 м через р. Балаклійка, який був пошкоджений унаслідок військових дій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рябовол, Олександр Олегович
    У роботі представлена проєкт та технологія капітального ремонту мосту після пошкоджений унаслідок військових дій. У дипломній роботі розглянуті питання: аналіз технологій демонтажу мостів; проєкт капітального ремонту мосту; проєктні рішення капітального ремонту автодорожнього мосту; організація капітального ремонту мосту; охорона праці та техніка безпеки при виробництві робіт.
  • Документ
    Проєктування модульного будинку з використанням залізобетонного модуля. Ч. 1. Аналіз існуючих модульних конструкцій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Нагієв, Алі Мурадхан огли
    Виконано аналіз сучасних технологій модульного будівництва будинків. Розроблено залізобетонний модуль. Розглянуті варіанти проектів будівництва як одномодульного так і багатомодульного будинків. Проаналізовано можливість використання різних фундаментів при модульному будівництві
  • Документ
    Проєктування модульного будинку з використанням залізобетонного модуля. Ч. 2. Комп’ютерне моделювання залізобетонного модуля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мелещенко, Роман Миколайович
    Виконано аналіз сучасних програмних забезпечень для моделювання та розрахунків. Вибрано для подальшого розрахунку програмне забезпечення SCAD Office. Проаналізовано використання різних типів скінченних елементів при моделюванні залізобетонного модуля. На основі обраної моделі виконано розрахунок зазначеного модуля. Проведено розрахунок одномодульного будинку та багатомодульного
  • Документ
    Особливості організації будівництва трьохпрогонових залізобетонних мостів прогонами 12-24 м
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лебединець, Ігор Євгенійович
    У роботі в першому розділі наведено класифікація мостобудівельних машин та механізмів. У другому розділі розглянуто приклади мостів для підбору механізмів для будівництва. Третій розділ присвячено особливостям підбору механізмів при будівництві мостів. В кінці роботи приведено висновки та перелік посилань
  • Документ
    Комплексна дипломна робота «Дослідження передумов створення надійних мостових споруд на прикладі реконструкції мосту в Харківській області». Ч. 1
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дейнеко, Дмитро Андрійович
    У роботі в першому розділі наведено аналітичний огляд стану питання. У другому розділі надано аналіз нормативних документів з обстеження штучних споруд на автомобільних дорогах України. В третьому розділі розглянуто обстеження автодорожнього мосту у Харківській області. В кінці роботи даються висновки та перелік посилань
  • Документ
    Раціональні конструкції прогонових будов для відновлення мостів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Захарченко, Максим Романович
    В роботі проведено детальний аналіз існуючих прогонових будов мостів масового будівництва. Наведено найбільш розповсюджені дефекти і пошкодження мостів на території України. Значна частина роботи присвячена аналізу причин руйнування мостових споруд в святі, а також, і в результаті російської агресії проти України. Значна частина роботи присвячена конструкціям тимчасових мостів та переправ. В якості прогонових будов для відновлення зруйнованих мостів запропонована просторова конструкція полегшеного типу, яка може використовуватися у важко доступних районах і при застосуванні легких вантажних механізмів