Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3895
Переглянути
Нові надходження
Документ Дослідження моделей управління будівництвом мостів за допомогою календарного та мережевого планування. Ч. 1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вербицький, Кирило ІгоровичЗроблено аналіз сучасних методів управління проектами, відповідних програмних засобів. Виконані дослідження можливостей комплексу Microsoft Project для створення календарних і мережевих графіків будівництва мoстів. Виконано порівняння результатів календарного та мережевого планування робіт на прикладі конкретного багатопрогонового мосту.Документ Дослідження технічного стану пішохідних тунелів у місті Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Заморіна, Анастасія ДенисівнаВ дипломній роботі розглянуті питання обстеження, визначення технічного стану, рекомендацій по ремонту і усуненню дефектів, застосування сучасних матеріалів в підземних пішохідних переходах міста Полтава.Документ Дослідження передумов створення надійних мостових споруд на прикладі реконструкції мосту в Харківській області. Ч. 3 : комплексна дипломна робота(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Шишов, Денис ВіталійовичВиконані дослідження процесу організації будівництва як важливого етапу життєвого циклу споруди, що впливає на надійну роботу споруд. Показані особливості підготовчих робіт при реконструкції та будівництві реального мосту в Харківській області, показані схеми та описані технології та механізми, прийняті в проекті виконання робіт.Документ Дослідження роботи конструкцій огородження глибокого котловану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сорока, Сергій ІвановичПроведено дослідження роботи різних найбільш поширених конструкцій шпунтового кріплення котлованів за допомогою традиційних існуючих аналітичних методик та в ПК «ЛІРА-САПР», заснованому на методі скінченних елементів. Отримані результати підтвердили той факт, що аналітичні методи при всіх своїх перевагах не дозволяють визначити реальні переміщення огороджувальної конструкції та спрогнозувати вплив будівництва на оточуючу забудовуДокумент Технологія спорудження збійки перегінних тунелів у складних геотехнічних умовах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Хворостян, Олександр АнатолійовичТампонування гірських порід при будівництві тунелів метрополітенів здійснюється за двома технологічними схемами: з поверхні землі і з забою виробки. В дипломній роботі обидві технології були застосовані при розробці технологічних схем і карт основних процесів будівництва технологічної збійки перегінних тунелів метрополітену.Документ Застосування сучасних матеріалів при капітальному ремонті шляхопроводу на км 8+101 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-16 Костянтинівка - Торецьк(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Плужник, Ілля ЄвгеновичВ роботі представлено обґрунтування капітального ремонту шляхопроводу на км 8+101 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-16 Костянтинівка - Торецьк, Донецької області, з детальною кліматичною характеристикою ділянки в межах якої проводяться роботи. Перераховано всі основні роботи з капітального ремонту шляхопроводу, з урахуванням залізно дорожнього полотна. Детально наведено прийняті проектні рішення з основних видів робіт при капітальному ремонті об’єкту дослідження. Проведено аналіз рекомендованих проєктом сучасних матеріалів для застосування при капітальному ремонті об’єкта дослідження. Наведено перелік основних відновлювальних та захисних матеріалів для залізобетонних конструкційДокумент Дослідження оптимальних геометричних параметрів ґрунтоцементного масиву для мінімізації переміщення огорожі котловану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кібукевич, Микола ГеоргійовичПроведено аналіз досвіду застосування струминної геотехнології при розробці глибоких котлованів і подальше визначення зон розташування ГЦМ, розміри яких підлягають оптимізації. Наведено обґрунтування застосування розрахункової моделі балки на пружній основі для опису напружено-деформованого стану системи «огорожа – ГЦМ – ґрунт». Виконано узагальнення методики визначення безпосередньо оптимальних розмірів ГЦМ, відповідних оптимальному коефіцієнту жорсткості основи, який забезпечує задані мінімальні переміщення огородження котловану.Документ Аналіз проектних рішень капітального ремонту мосту на км 114+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Фрол, Наталя МихайлівнаВ роботі представлено обґрунтування В роботі представлено обґрунтування капітального ремонту мосту на км 114+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк, Донецької області, з детальною кліматичною характеристикою ділянки в межах якої проводяться роботи. Перераховано всі основні роботи з капітального ремонту мосту, з урахуванням експлуатаційного стану елементів споруди. Детально наведено та проаналізовано прийняті рішення з основних видів робіт при капітальному ремонті об’єкту дослідження.Документ Дослідження зсувів ґрунтових масивів при будівництві підземних та заглиблених споруд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гайдар, Кирило РуслановичВстановлено закономірності деформування основ будинків поблизу глибоких котлованів на основі вивчення деформацій ґрунтового масиву і огорожі котлованів. Досліджено величини деформацій основ будинків поблизу глибоких котлованів. Встановлено ступеню впливу факторів, що визначають деформації будівель в зоні глибоких котлованів: відносної віддаленості будівель від котловану з урахуванням глибини закладення їх фундаментів, типу огороджувальних і розпірних конструкцій котловану, категорії стану конструкцій існуючих будівель, інженерно-геологічних умов майданчика будівництва. Порівняно обчислені по запропонованим методам деформацій з розрахунковими величинами, отриманими за методом кінцевих елементів і спостереженнями в натурі.Документ Відновлення мосту за схемою 5×12 м через р. В. Бурлук, який був пошкоджений унаслідок військових дій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ялов, Юрій МихайловичУ роботі представлений проєкт та технологія капітального ремонту мосту після пошкоджений унаслідок військових дій. У дипломній роботі розглянуті питання: аналіз застосування тимчасових збірно-розбірних мостів; проєкт капітального ремонту мосту; проєктні рішення капітального ремонту автодорожнього мосту; організація капітального ремонту мосту; охорона праці та техніка безпеки при виробництві робітДокумент Відновлення мосту за схемою 3×12 м через р. Балаклійка, який був пошкоджений унаслідок військових дій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рябовол, Олександр ОлеговичУ роботі представлена проєкт та технологія капітального ремонту мосту після пошкоджений унаслідок військових дій. У дипломній роботі розглянуті питання: аналіз технологій демонтажу мостів; проєкт капітального ремонту мосту; проєктні рішення капітального ремонту автодорожнього мосту; організація капітального ремонту мосту; охорона праці та техніка безпеки при виробництві робіт.Документ Проєктування модульного будинку з використанням залізобетонного модуля. Ч. 1. Аналіз існуючих модульних конструкцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Нагієв, Алі Мурадхан оглиВиконано аналіз сучасних технологій модульного будівництва будинків. Розроблено залізобетонний модуль. Розглянуті варіанти проектів будівництва як одномодульного так і багатомодульного будинків. Проаналізовано можливість використання різних фундаментів при модульному будівництвіДокумент Проєктування модульного будинку з використанням залізобетонного модуля. Ч. 2. Комп’ютерне моделювання залізобетонного модуля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мелещенко, Роман МиколайовичВиконано аналіз сучасних програмних забезпечень для моделювання та розрахунків. Вибрано для подальшого розрахунку програмне забезпечення SCAD Office. Проаналізовано використання різних типів скінченних елементів при моделюванні залізобетонного модуля. На основі обраної моделі виконано розрахунок зазначеного модуля. Проведено розрахунок одномодульного будинку та багатомодульногоДокумент Особливості організації будівництва трьохпрогонових залізобетонних мостів прогонами 12-24 м(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лебединець, Ігор ЄвгенійовичУ роботі в першому розділі наведено класифікація мостобудівельних машин та механізмів. У другому розділі розглянуто приклади мостів для підбору механізмів для будівництва. Третій розділ присвячено особливостям підбору механізмів при будівництві мостів. В кінці роботи приведено висновки та перелік посиланьДокумент Комплексна дипломна робота «Дослідження передумов створення надійних мостових споруд на прикладі реконструкції мосту в Харківській області». Ч. 1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дейнеко, Дмитро АндрійовичУ роботі в першому розділі наведено аналітичний огляд стану питання. У другому розділі надано аналіз нормативних документів з обстеження штучних споруд на автомобільних дорогах України. В третьому розділі розглянуто обстеження автодорожнього мосту у Харківській області. В кінці роботи даються висновки та перелік посиланьДокумент Раціональні конструкції прогонових будов для відновлення мостів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Захарченко, Максим РомановичВ роботі проведено детальний аналіз існуючих прогонових будов мостів масового будівництва. Наведено найбільш розповсюджені дефекти і пошкодження мостів на території України. Значна частина роботи присвячена аналізу причин руйнування мостових споруд в святі, а також, і в результаті російської агресії проти України. Значна частина роботи присвячена конструкціям тимчасових мостів та переправ. В якості прогонових будов для відновлення зруйнованих мостів запропонована просторова конструкція полегшеного типу, яка може використовуватися у важко доступних районах і при застосуванні легких вантажних механізмівДокумент Проєктування модульного будинку з використанням залізобетонного модуля. Ч. 3. Проєктування залізобетонного модуля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Колдовський, Андрій СергійовичРозглянуто основні поняття, пов’язані з BIM. Виконано аналіз сучасних програмних забезпечень для проєктування. Вибрано для подальшого застосування при проєктування модуля програмне забезпечення Revit. Розроблено проєкт багатомодульного будинку. Розроблено проєкт таких основних елементів, як залізобетонний модуль та залізобетонна плита перекриття, яка, згідно проєкту, може застосовуватись у якості покриття.Документ Комплексна дипломна робота «Дослідження передумов створення надійних мостових споруд на прикладі реконструкції мосту в Харківській області». Ч. 2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Коробов, Геннадій ІгоревичУ роботі в першому розділі наведено аналітичний огляд стану питання. У другому розділі надано аналіз нормативних документів з проектування штучних споруд на автомобільних дорогах України. В третьому розділі розглянуто робочий проект реконструкції мосту у Харківській області. В кінці роботи даються висновки та перелік посиланьДокумент Використання сталезалізобетонних конструкцій при реконструкції прогонових будов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Губарєв, Михайло АндрійовичНа прикладі мосту через р. Сіверський Донець в смт. Старий Салтів на автомобільній дорозі Харків-Вовчанськ-КПП «Чугунівка», який у 2022 році, під час військових дій, було підірвано, для реконструкції розглянуто декілька варіантів прогонових будов та виконано їх порівняння. В роботі розглянуто два типи сталезалізобетонних прогонових будов: прогонова будова, яка складається з сталевих елементів (балки, діафрагми та нижня пластина) з перфорованою стінкою, поєднаних залізобетонною плитою та прогонова будова у вигляді просторової стержньової системи з залізобетонною плитою у площині верхніх поясів. Для кожного типу конструкцій розроблено по два різних варіанта. Ці конструкції змодельовані в ПК «Ліра» та за результатами розрахунку підібрані перерізи елементів. Виконано порівняння всіх чотирьох варіантів за прогинами і витратами бетону та сталі.Документ Обстеження штучних споруд, як частина їх експлуатаційного утримання на прикладі мосту в Закарпатській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Головень, Сергій МихайловичУ роботі в першому розділі наведено аналітичний огляд стану питання. У другому розділі надано аналіз нормативних документів з експлуатаційного утримання штучних споруд на автомобільних дорогах України. Третій розділ присвячено аналізу нормативних документів з обстеження штучних споруд на автомобільних дорогах України. В четвертому розділі розглянуто обстеження мосту у Закарпатській області через р. Ріка. В кінці роботи даються висновки та перелік посилань.