Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3901
Переглянути
Нові надходження
Документ Визначення раціональних параметрів процесу обслуговування вантажопотоків у мультимодальному транспортному вузлі по прямому варіанту у напрямку Україна - Німеччина(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Міщенко, Дар'я СергіївнаУ роботi розглядались два види навантажувально-розвантажувальних механізми: автонавантажувач та електронавантажувач. Для них були проведені такі розрахунки, як: операції по навантаженню та розвантаженню, робочого циклу механізму та його продуктивності Провели розрахунки коефіцієнту ефективності для їх раціональної кількості. Коефіцієнт змінюється за рахунок кількості НРМ, сумарних витрат на обслуговування вантажопотоку на терміналi та сумарної вартості виробничих ресурсів. Раціональна кількість навантажувально-розвантажувальних механізмів складає 2 одиниці при коефіцієнтi ефективності 1. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння мінімальних та максимальних сумарних витратах при перевезенні вантажу по прямому варіанту та перевантаженні через склад. Різниця витрат при порівнянні двох способів перевезення складає 838,11 грн. за операцію. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню текстильної продукції в містах України. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності доставки продовольчих товарів в межах України рухомим складом ТОВ «Анві Транс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондар, Єгор ВадимовичВ якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в транспортно-технологічній схемі. Визначено, що автомобіль МАЗ – 54328+МАЗ 93971, вантажністю 21,7 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 1340,66 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою транспортно-технологічної схеми, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів з використанням ТТС за участю експедитора із власним рухомим складом. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 638,0 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 97,81 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 53,23 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №43е «ст. м. «Холодна Гора» – Залютине (1-й Золочівський пров.)»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Соболев, Микола МиколайовичЗапропоновані технологічні рішення дозволяють підвищити якість транспортного обслуговування пасажирів на маршруті та передбачають коригування графіку роботи автобусів протягом дня. За результатами визначення собівартості перевезення пасажирів встановлено, що раціональним є використання поточної моделі автобусу ЗАЗ А07А при якій собівартість перевезення пасажира складатиме 15,61 грн. На основі інформації про зміну пасажиропотоку визначено, що протягом дня необхідно виконати 42 рейси. Необхідна кількість автобусів на маршруті залишилась незмінною та складає 2 автобуси. Розроблений графік роботи автобусів враховує вимоги щодо тривалості робочого часу та часу відпочинку водіїв та дозволив раціонально розподіл їх роботу протягом дня. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації транспортного обслуговування пасажирів на міському маршруті №43е «ст. м. «Холодна Гора» – Залютине (1-й Золочівський пров.)». Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання в напрямку Східна – Західна Україна автомобілями ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Свідницька, Іванна ВолодимирівнаСформовані маршрути з частковим зворотнім завантаженням мають високий рівень коефіцієнта використання пробігу (від 0,789 до 0,914), коефіцієнта використання місткості (приймає значення 1). На основі встановлення продуктивності роботи автомобіля визначено, що протягом місяця на маршрутах може бути виконано від 6 до 8 оборотних рейсів, що у повній мірі задовольняє наявний попит. За оцінкою собівартості перевезень визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 1860 грн/т до 2304 грн/т в залежності від маршруту доставки. Для зниження витрат часу на доставку запропоновано переглянути параметри виконання навантажувальних робіт з використанням вилкового електронавантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження може складає 1,5 хв., що майже в 2 рази менше ніж при існуючому варіанті. Це дозволило скоротити час оборотного рейсу на 3,9-5 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС» у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Визначення раціонального варіанту доставки соняшникової олії в контейнерах в напрямку Європейських країн(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Семенов, Данило ЄвгенійовичВстановлено, що виробництво соняшникової олії є динамічним та прибутковим сектором АПК України. У натуральному виразі експорт рослинних олій зріс в 2023 році на 39,6 % від 2022 року та на 15,6 % від 2021 року. З’ясовано, що існує можливість зменшення вартості процесу доставки олії за допомогою різних видів транспорту за рахунок визначення умов ефективного використання транспортних ресурсів та оптимізації параметрів впливу. Оцінку значень параметрів вантажопотоків пропонується проводити по одному оціночному критерію: сумарні витрати на доставку соняшникової олії в контейнерах. При чому в якості факторів впливу визначенні: обсяг одного замовлення соняшникової олії; відстань перевезення соняшникової олії в контейнерах. Найбільшу економію коштів отримуємо при використанні варіанту доставки соняшникової олії по першому варіанту (за участю річкового транспорту) при максимальних значеннях обсягу одного замовлення соняшникової олії та відстані перевезення – 164516 гривень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці вантажів у контейнерах у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки тарно–штучних вантажів рухомим складом підприємства “UTS” в місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ключко, Вячеслав ОлеговичРозроблено транспортно–технологічну схему доставки вантажів в міському сполученні. В результаті проведеної маршрутизації визначені раціональні розвізні маршрути перевезень вантажу, що дозволять знизити добовий пробіг автомобілів на 16 кілометрів у порівнянні з існуючими маршрутами перевезень. Економічний ефект від впровадження запропонованих рішень, а саме маршрутизації та використання раціонального рухомого складу за один рік складе 88060 грн. Ефективність запропонованих заходів 14 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень вантажів в міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення овочів при обслуговуванні клієнтури ТОВ «Овочева база номер 1» міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ібрагімов, Нікіта ОлексійовичУ якості критерію ефективності у роботі обрано прибуток від перевезень. У результаті проведення маршрутизації було скорочено пробіг транспортного засобу, прямуючого до Німеччини 167 км за один круго-рейс. Для транспортування картоплі використовуємо європіддони, вантажністю 1,5 тонни, місткістю 1,12 м3, габаритні розміри 1240×835×1300 мм, власна маса – 120 кг, а їх потрібна кількість складе 100 одиниць. Для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт обрано автонавантажувач Balkancar, тому що експлуатаційна продуктивність цього механізму вище (32,6 тонн за добу) ніж у автонавантажувача Toyota. Приріст прибутку на модернізованому маршруті складе 63668,16 грн за рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжнародними автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технології постачання швидкопсувної сировини автомобілями ТОВ «Хмільницький завод СЗМ «Молочний візит»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шульгіна, Марія БорисівнаВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що вагомий вплив на організацію доставки молочної сировини на підприємства з переробки внесли зміни в структурі виробництва та переробки молока, а також поступове запровадження новітніх вимог-стандартів. Розглянути дві альтернативні варіанти схем постачання швидкопсувної молочної сировини до молокопереробного підприємства: «Варіант 1» – постачання швидкопсувної сировини від потужних ферм до молокопереробного підприємства; «Варіант 2» – постачання швидкопсувної сировини від приватних не потужних селянських, фермерських господарств до молокопереробного підприємства. найбільш ефективний є «Варіант 1» при порівнянні з «Варіант 2» з рівнем ефекту у розмірі 66775,23 гривень при максимальному значенні обсягу завезення від ферми, кількості відправників молочної сировини та мінімальному значенні відстані перевезень сировини. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки швидкопсувних вантажів в місті Харків підприємством «ТОВ ВЕЛЕС−ТА»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Тремба, Ярослав ДмитровичРозроблено транспортно−технологічну схему доставки вантажів в міському сполученні. В результаті проведеної маршрутизації визначені раціональні розвізні маршрути перевезень вантажу, що дозволять знизити добовий пробіг автомобілів на 12 кілометрів у порівнянні з існуючими маршрутами перевезень. Економічний ефект від впровадження запропонованих рішень, а саме маршрутизації та використання раціонального рухомого складу за один рік складе 181818 грн. Ефективність запропонованих заходів складе 8,45 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень вантажів в міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки продуктів харчування при обслуговуванні клієнтури підприємства «УКР–ПРОДУКТ» в місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Судєйко, Родіон МаксимовичРозроблено транспортно–технологічну схему доставки вантажів в міському сполученні. В результаті проведеної маршрутизації визначені раціональні розвізні маршрути перевезень вантажу, що дозволять знизити добовий пробіг автомобілів на 5,5 кілометрів у порівнянні з існуючими маршрутами перевезень. В цілому економічний ефект від впровадження запропонованих рішень, а саме маршрутизації та використання раціонального рухомого складу за один рік складе 436933 грн. Ефективність запропонованих заходів складе 6,2 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть застосовуватись при організації перевезень вантажів в міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технології доставки піску компанією «Буд Гільдія» в місті Черкаси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сінчук, Дар'я ЄвгеніївнаДля удосконалення роботи компанії «Буд Гільдія» технологічне рішення – це маршрутизація перевезення піску в місті Дніпро. Побудовано дванадцять постійних маршрутів руху. Десять з яких маятникові з порожнім зворотнім пробігом, а два – колові. На запропонованих маршрутах проведені розрахунки техніко-експлуатаційних показників. Вибрано марку автомобіля Isuzu FRR90 вантажністю 5,8 тонн. Визначили показники роботи вибраної марки автомобіля, із існуючих в компанії, на маятникових та кільцевих маршрутах. Узгодження роботи автомобілів та поста навантаження дозволило побудувати змінно-добовий графік роботи двох автомобілів та місячний план роботи двох водіїв. Компанія «Буд Гільдія» отримала позитивний економічний ефект на рік – 397731,56 гривні. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці будівельних вантажів в містах України. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №204 «Північна Салтівка – cт. м. «Індустріальна (Термінал)»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Лаврик, Аліна ВікторівнаНа основі даних про пасажиропотік та тривалість рейсу визначена необхідна кількість рейсів протягом доби – 76 рейсів, що на 18 рейсів більше ніж існуючий розклад. Потрібна кількість автобусів складає 14 од., що на 6 автобус більше ніж при існуючий програмі. В результаті реалізації технологічних рішень очікується зниження рівня використання місткості автобусів з 1,24 до 1, що разом зі збільшенням кількості автобусів на маршруті з 8 до 14 призведе до ліквідації додаткового очікування пасажирів пов’язаного з відмовою у посадці. Як результат всі ці заходи дозволять підвищити рівень якості транспортного обслуговування з 0,668 до 0,872. Збільшення показника якості на 0,204 (30,54 %) по відношенню до базового варіанту свідчить про ефективність запропонованих заходів та підтверджує доцільність їх впровадження. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації обслуговування пасажирів на міському маршруті №204 «Північна Салтівка – cт. м. «Індустріальна». Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки тарно-штучних вантажів автомобілями АСД «ЛОГІСТИК» у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зубовський, Андрій ОлександровичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найбільшу частку вантажів на ринку займають тарно-штучні вантажі (ТШВ) (більш 60 % від валового товарообігу). Прогнозні обсяги перевезень на 2024 ріку показали зменшення на 12 % порівняно з 2021 роком. Результати сегментування ринку перевезень тарно-штучних вантажів показують, що 81 % – перевезення у міському сполученні; 82% – торгівельні нехарчові та промислові вантажі; 64 % – обсягом від 1 до 3 тон. Найбільш вагомим замовником є ТОВ «METRO». Побудовано три ефективні маршрути доставки з точки зору кілометражу та вантажопідйомності транспортного засобу. Обрано Renault Premium 380 з найменшими транспортними витратами, у розмірі 140,05 грн за тонну. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 44728,61 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №258е «вул. Академіка Богомольця – просп. Слави (вул. Золочівська)»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гузійов, Дмитро ЄвгенійовичЗапропоновано новий графік роботи автобусів на маршруті який передбачає виконання 23 рейсів протягом дня. Збільшення кількості рейсів дозволяє знизити рівень наповнення автобусів, що позитивно вплине на якість транспортного обслуговування пасажирів. Розроблений розклад враховує запропонований графік роботи автобусів. Впровадження коригованого рафіку роботи автобусів дозволяє забезпечити покращення якості транспортного обслуговування пасажирів на маршруті. Збільшення кількості рейсів з 20 до 23 протягом дня забезпечить зниження рівня наповнення місткості автобусів з 1,28 до 1,11. Запропоновані заходи дозволять підвищити рівень показника якості транспортного обслуговування пасажирів з 0,498 до 0,677. Збільшення показника якості на 0,179 (35,9 %) вище ніж при базовому варіанті, що свідчить про ефективність запропонованих заходів та підтверджує доцільність їх впровадження. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації транспортного обслуговування пасажирів на міському маршруті №258е «вул. Академіка Богомольця – пр. Слави». Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки продуктів харчування ВАТ «Торгсервіс» у місті Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Горяінова, Катерина ОлексіївнаВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у порівнянні з 2021 роком у 2024 році обсяги міських перевезень зменшуються приблизно на 5,68 % через складне економічне становище у країні та військовий стан. Внаслідок проведеної маршрутизації одержано 4 розвізних маршрути, які є більш раціональними за існуючі через зменшення загального добового пробігу, а саме – з 89,7 км до 77,2 км, тобто на 12,5 км або на 13,9 %. Для складених маршрутів перевезень отримано графік завезення продукції до кожного зі споживачів, що дозволяють уникнути непродуктивного простою при очікуванні розвантаження, який, у середньому, складає 0,25 години на зміну. Ґрунтуючись на обсязі споживання вантажів та терміну виконання замовлення, визначено величину страхового запасу, який складатиме 2 тонни на місяць або 24 тонни на рік, та сприятиме запобіганню нестачі дрібнопартіонних вантажів. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 49725 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезень пасажирів рухомим складом КП «Салтівське трамвайне депо» на маршруті 81е у м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кутузов, Данило ІларіоновичВ результаті проведених досліджень було визначено, що недосконала реалізація транспортних послуг громадського транспорту має вплив на велику кількість аспектів громадського життя і не може бути проігнороване ані державними органами, ані приватними підприємствами. В якості критерію ефективності обрано загальні витрати часу переміщення пасажирів. Було розглянуто вплив зовнішніх факторів на параметри об’єкту, виявлено, що в найбільшій мірі на витрати часу впливають такі фактори, як: кількість автобусів на маршруті, який дає найбільший ефект при мінімальних-середніх значеннях параметра, та регулярність перевезень, який має найбільший ефект при середніх-максимальних значеннях параметра. Загальне зменшення часу на перевезення пасажира в області значень від 3 до 15 становить 42,3 %. Ефект від впроваджених заходів становить 473,76 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації перевезення пасажирів у містах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів по Україні при обслуговуванні клієнтів ФОП «Євтушенко Ю.Г»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Якименко, Юлія БорисівнаВ якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 535,86 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезень наливних вантажів автомобілями ТОВ «САТП – 2001» в приміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ярошенко, Софія МиколаївнаВизначено раціональні маршрути перевезень та рухомий склад, що може бути використано при даних перевезеннях, проведено розрахунок організації роботи водіїв на маршруті. Ефект було в результаті проведення маршрутизації та склав 93802,8 км/рік. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи – 1503865,25 грн/рік. Рекомендації з впровадження: рекомендується впровадити на автотранспортних підприємствах, що спеціалізуються на перевезеннях наливних вантажів у приміському сполученні.Документ Вибір раціональної транспортно-технологічної схеми доставки дрібно партійних вантажів у міжміському сполученні рухомим складом ТОВ «Данкар Логістік»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гапон, Ілля ЮрійовичВ роботі було визначено, що виробникам товарів для споживання дуже важливо знизити витрати на доставку вантажів. В якості цільової функції вирішення задачі по вибору раціональної транспортно-технологічної схеми доставки вантажів обрано загальні витрати на доставку вантажів у міжміському сполученні. Було розглянуто вплив зовнішніх факторів на параметри об’єкту, виявлено, що в найбільшій мірі на загальні приведені витрати в трьох ТТС впливають такі фактори, як: розмір замовлення, кількість заявок. що поступають, площа обласного центру. При мінімальних значеннях вхідних параметрів, особливо об’єму постачань продукції раціонально використовувати третю ТТС, а при середніх та максимальних – другу ТТС. В цьому випадку досягається мінімум витрат на доставку вантажу від відправника до одержувача. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 82,3 грн/т. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню вантажів в містах України.Документ Підвищення ефективності доставки товарів народного споживання у міському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «СТО ПУДІВ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дяченко, Дмитро СергійовичВизначено раціональні маршрути перевезень та рухомий склад, що може бути використано при даних перевезеннях, проведено розрахунок організації роботи водіїв на маршруті та розраховано розмір страхового запасу для безперебійної роботи. Ефект було в результаті проведення маршрутизації та склав 70,94 ткм. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи – 863696,29 грн/рік. Рекомендації з впровадження: рекомендується впровадити на автотранспортних підприємствах, що спеціалізуються на перевезеннях товарів народного споживання у міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.