Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3889

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 82
  • Документ
    Стратегії просування продукції малих підприємств із переробки овочів і фруктів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шевченко, Микита Юрійович
    Об’єкт дослідження – процеси стратегічного маркетингу на підприємствах малого бізнесу. Предмет дослідження – методи та механізми просування продукції переробки овочів і фруктів. Мета роботи – розвиток науково-теоретичних основ, а також розробка практичних рекомендацій щодо формування та реалізації маркетингової стратегії просування продукції переробки овочів і фруктів. Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного підходу; метод лінійної регресії; метод графічного аналізу; методи маркетингового аналізу (конкурентний аналіз, АВС-аналіз, модель 4Р); метод стратегічного аналізу (SWOT-аналіз). Наукова новизна роботи полягає у розвитку теоретико-методичних засад формування та реалізації маркетингової стратегії просування продукції підприємств малого бізнесу шляхом надання розгорнутої характеристики сучасних методів просування та формування рекомендацій щодо їх практичного застосування. Результати роботи апробовано на Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Сучасні напрямки розвитку менеджменту та економіки в умовах VUCA-світу», ХНАДУ, 2024.
  • Документ
    Вплив цифровізації на розвиток суб’єктів малого підприємництва
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Турченко, Дмитро Андрійович
    Об’єкт дослідження – процеси стратегічного розвитку на підприємствах малого бізнесу. Предмет дослідження – методи та механізми стратегічного управління підприємством під впливом цифровізації. Мета роботи – удосконалення теоретико-методичних основ, а також розробка практичних рекомендацій з формування та реалізації стратегії розвитку суб’єкта малого підприємництва з урахуванням впливу цифрових маркетингових технологій. Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системний підхід; комплексний підхід; метод графічного аналізу; метод стратегічного аналізу (модель М. Портера); метод опитування; методи інтернет маркетингу. Наукова новизна роботи: удосконалено теоретико-методічні засади формування та реалізації стратегії розвитку суб’єкта малого підприємництва шляхом розробки комплексного підходу, що ґрунтується на схемі комбінування видів цифрового маркетингу «Контент + SEO + SMM», а також враховує елементи дорожньої карти у короткостроковому періоді. Результати роботи опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.
  • Документ
    Оптимізація товарного асортименту як фактор підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пономаренко, Артем Сергійович
    Об’єкт дослідження – процеси формування та управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Предмет дослідження – механізми оптимізації товарного асортименту в контексті підвищення конкурентоспроможності. Мета роботи – розвиток науково-методичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі оптимізації товарного асортименту. Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного підходу; метод графічного аналізу; портфельний аналіз; АВС-аналіз. Наукова новизна роботи полягає у розвитку теоретико-методичних засад підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі оптимізації товарного асортименту, що спирається на відповідний методичний інструментарій його аналізу та оцінки, а також враховує систематизацію факторів конкурентоспроможності. Результати роботи опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.
  • Документ
    Розроблення елементів стратегії розвитку малого бізнесу у сфері торгівлі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Перепеленко, Олексій Павлович
    Об’єкт дослідження – процеси стратегічного розвитку на підприємствах малого бізнесу сфери торгівлі. Предмет дослідження – поелементна структура, методи та механізми стратегічного управління торговельним підприємством. Мета роботи – удосконалення теоретико-методичних основ і розробка практичних рекомендацій з формування та реалізації стратегії розвитку підприємств малого бізнесу в сфері торгівлі на засадах удосконалення її поелементної структури. Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системний підхід; комплексний підхід; метод графічного аналізу; методи стратегічного аналізу (PEST-аналіз, SWOT-аналіз); методи маркетингового аналізу (АВС-аналіз); метод інтегральної оцінки. Наукова новизна роботи: удосконалено теоретико-методічні засади формування та реалізації стратегії розвитку підприємств малого бізнесу в сфері торгівлі на засадах удосконалення її поелементної структури (за маркетинговим напрямом), що спирається на впровадження сервісних рішень для клієнтської взаємодії та враховує існуючий стан конкуренції. Практична значущість роботи полягає у можливості оцінки ефективності стратегії розвитку малого торговельного підприємства та використання такої оцінки як підґрунтя для прийняття ефективних управлінських рішень на засадах покращення взаємодії з партнерами та клієнтами. Результати роботи опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.
  • Документ
    Стратегія суб’єктів підприємництва в контексті сталого економічного розвитку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Колісник, Крістіна Сергіївна
    Об’єкт дослідження – процеси стратегічного розвитку підприємств індустрії гостинності. Предмет дослідження – методи і механізми формування та реалізації стратегій готельних підприємств в контексті сталого розвитку. Мета роботи – удосконалення теоретико-методичних основ, а також розробка практичних рекомендацій з формування та реалізації бізнес-стратегії підприємств індустрії гостинності у контексті сталого розвитку (на прикладі готельного підприємства). Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системний підхід; комплексний підхід; метод графічного аналізу. Наукова новизна роботи: удосконалено теоретико-методічні основи формування та реалізації бізнес-стратегії суб’єкта індустрії гостинності (на прикладі діяльності готельного підприємства) шляхом розробки відповідного концептуального підходу на засадах сталого розвитку. Результати роботи опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.
  • Документ
    Обґрунтування заходів антикризової стратегії суб’єкта підприємництва
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Грінченко, Віталій Володимирович
    Об’єктом дослідження є антикризова стратегія суб’єкта підприємництва. Предметом дослідження є заходи антикризової стратегії суб’єкта підприємництва. Метою роботи є формування рекомендацій щодо впровадження заходів антикризової стратегії суб'єкта підприємництва. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. В сучасних умовах господарювання надзвичайно актуальними стають проблеми антикризового управління суб'єктами підприємництва і , в першу чергу, проблеми попередження виникнення кризи неплатоспроможності. Отже, ефективна стратегія антикризового управління підприємством обов’язково має включати заходи з попередження виникнення кризи неплатоспроможності. Результатом проведеного дослідження стало впровадження заходів з поліпшення фінансового стану суб’єкта підприємництва в межах його антикризової стратегії. Отримані результати були апробовані з урахуванням показників та особливостей діяльності підприємства автомобільного транспорту. Таким чином, були сформовані практичні рекомендації з поліпшення фінансового стану ПрАТ «АТП-16363», як заходу управління кризою неплатоспроможності. За результатами дослідження опубліковано 1 наукову статтю в Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.; 1 тезу доповіді.
  • Документ
    Формування іміджу торгової компанії
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Калашников, Кирило Ігорович
    Об'єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю «Дім каменю». Мета роботи – методологічне обґрунтування та створення маркетингової структурної моделі формування позитивного іміджу торговельної компанії. Метод дослідження – методи аналізу та синтезу, групування і узагальнення, порівняльний аналіз, графічний метод, методи статистичного та економічного аналізу, експертні оцінки. Теоретична значущість полягає в тому, що було розроблено модель формування позитивного іміджу торговельної компанії, що відображає фактори, які впливають на нього. Модель являє собою алгоритм, що складається з восьми послідовних кроків, розділених на стратегічний, тактичний блок і блок реалізації. У стратегічному блоці відбувається аналіз ринку і виокремлення цільових груп громадськості, а також формування «ядра» іміджу торговельної компанії, який являє собою корпоративну культуру. У тактичному блоці відбувається розробка плану заходів для виділених цільових груп. План заходів розробляється з урахуванням іміджеутворювальних чинників за допомогою маркетингових інструментів, оскільки імідж є маркетинговим інструментом. У завершальному блоці відбувається реалізація плану і контроль над його виконанням. Практична значущість полягає у використанні розробленої іміджевої моделі в діяльності торговельного підприємства. Ця модель містить у собі послідовність кроків, дотримуючись яких компанія зможе сформувати необхідне враження у своїх цільових груп за допомогою маркетингового інструментарію.
  • Документ
    Стратегія дистрибуції товару на зарубіжному ринку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шкуратов, Олександр Олександрович
    Об'єктом дослідження є процес формування стратегії дистрибуції продукції підприємства на міжнародному ринку. Метою дослідження є є формування комплексних стратегічних напрямків дистрибуції транспортних послуг на вітчизняних та зарубіжному ринках на прикладі автотранспортного підприємства ПрАТ «АТП-16363». Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні засади формування системи стратегії дистрибуції продукції ПрАТ «АТП-16363» на вітчизняному та міжнародному ринках. У процесі дослідження були використані методи: порівняльний економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; експертного спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; метод інновацій; маркетинговий метод. У роботі узагальнені концептуальні основи розвитку дистриб'юторських мереж реалізації продукції на основі концепції маркетингу, систематизовані підходи до організації функціонування дистриб'юторських мереж; наведено коротку характеристику та проведено аналіз фінансово-господарського стану ПрАТ «АТП-16363»; наведені пропозиції щодо оптимізація каналів розподілу послуг ПрАТ «АТП-16363» на основі розробленого механізму функціонування дистрибуції автотранспортного підприємства. Обґрунтовані в кваліфікаційної роботі пропозиції щодо вдосконалення каналів розподілу послуг ПрАТ «АТП-16363» є ефективними для підприємств такого типу й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.
  • Документ
    Стратегія інвестора на фондовому ринку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рєзнік, Артем Олександрович
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей розробки та застосування інвестиційних стратегій на фондовому ринку. Об'єктом дослідження є приватні інвестори, що здійснюють інвестиційну діяльність на фондовому ринку. Предметом дослідження виступають теоретичні, методичні, організаційні та прикладні аспекти формування інвестиційної стратегії на фондовому ринку. Актуальність теми обумовлена необхідністю розробки наукових та практичних аспектів проблем формування адекватної уявленням інвестора стратегії ефективного інвестування його тимчасово вільних грошових ресурсів на фондовому ринку визначила вибір теми дослідження. Методична і теоретична основа даного дослідження базуються на працях вітчизняних і закордонних учених по досліджуваній проблемі, а також застосуванні загальнонаукових та спеціально-наукових методів дослідження цілісної картини розвитку та можливих тенденцій застосування стратегій на фондовому ринку. Важлива роль фондового ринку в процесі перерозподілу фінансових ресурсів в економіці країни вимагає розширення наукових досліджень, що дозволяють забезпечити інвесторів методологічними та методичними розробками стратегій ефективного інвестування у фондові інструменти.
  • Документ
    Професійний підбір та подальше управління персоналом
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гудков, Олександр Олександрович
    Об’єктом дослідження є вивчення процесів професійного підбору та управління персоналом та вплив цих процесів на ефективність та конкурентоспроможність організацій. Метою дослідження є аналіз підходів до підбору та управління персоналом, виявлення тенденцій розвитку та розробка рекомендацій для підвищення ефективності цих процесів. Предметом дослідження є вивчення процесів професійного підбору та управління персоналом та визначення впливу цих процесів на ефективність та конкурентоспроможність організацій. У процесі дослідження були використані методи: аналіз літературних джерел – був проведений глибокий аналіз наукової та науково-популярної літератури, пов'язаної із темою дослідження, що дозволило визначити ключові концепції, теорії та практичні аспекти професійного підбору та управління персоналом; емпіричні методи – здійснювалася аналітична обробка та порівняльний аналіз результатів емпіричних досліджень, які включали в себе дані професійних асоціацій, компаній, та організацій, залучених до дослідження; синтез та узагальнення – застосовувався для об'єднання різноманітних даних із літературного огляду та емпіричних досліджень, а також для формулювання висновків та рекомендацій; експертні оцінки – використовувались для отримання точки зору від експертів у сфері професійного підбору та управління персоналом, щоб забезпечити компетентність та обґрунтованість досліджених аспектів. Розроблені в ході роботи теоретичні та практичні рекомендації, які будуть ефективними для підприємств й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.
  • Документ
    Бізнес планування на підприємстві
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Фоменко, Микита Віталійович
    Метою роботи є на основі узагальнення теоретичних положень, пов’язаних з обґрунтуванням бізнес-планування розвитку форм господарювання, дослідити процес розвитку підприємства та визначити напрямки ефективного функціонування, а також розробити наукові та прикладні рекомендації щодо їх виконання. Об’єктом дослідження є бізнес планування на ПВКФ «ФЕТІДА». Предметом дослідження є відносини, що виникають на ПВКФ «ФЕТІДА» в процесі здійснення бізнес планування. Методи дослідження. Методологічною основою даного дослідження є діалектичний метод, який дозволяє розглядати явища і процеси в динаміці. Теоретичною основою є сучасні концепції економічного розвитку, наукові праці провідних вітчизняних і зарубіжних учених з проблем розвитку виробничих процесів на підприємствах. Для вивчення існуючих підходів були використані такі методи дослідження: системний підхід – виявлення комплексів теоретичних, концептуальних і методологічних питань, які потребують, відповідно до мети роботи, дослідження та вирішення; економіко-статистичний, порівняльний та структурний аналіз – для визначення місця забезпечення в удосконаленні організаційно-економічного розвитку підприємства; проблемно-цільовий та економіко-математичний метод- розробити концепцію організації на виробничому підприємстві системи бізнес-планування. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та інші нормативні документи методичного характеру, статистичні дані Держкомстату України, нормативні документи різних рівнів управління, публікації в наукових та періодичних виданнях з досліджуваної проблеми.
  • Документ
    Удосконалення системи ціноутворення на підприємстві
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Манченко, Владислав Олександрович
    Мета роботи - аналіз системи ціноутворення на ПАТ "ДАЗ". Об'єкт дослідження - Публічне акціонерне товариство "ДАЗ". Предмет дослідження - аналіз ціноутворюючих чинників у формуванні ціни на продукцію машинобудівного підприємства. Методи дослідження - включають у себе статистичні та економетричні підходи до аналізу, обробку абсолютних, середніх і відносних величин, використання індексів, трендових та регресійних факторних моделей, а також методи варіаційного, дисперсійного і кореляційного аналізу. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти цінової політики на підприємстві, освітлені чинники, що впливають на політику ціноутворення підприємства, цінові стратегії. У другому розділі представлені методи ціноутворення на продукцію промислового підприємства, проведено порівняльний аналіз цих методів; аналіз матеріальних чинників і їх роль у формуванні ціни. У третьому розділі запропоновані основні напрями вдосконалення цінової політики ПАТ ДАЗ по групі устаткування «редуктори», використання ринкових методів ціноутворення, зокрема, методу відчутної цінності продукції.
  • Документ
    Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пшеняник, Валерій Віталійович
    Мета роботи - обґрунтування доцільності ефективного використання власних коштів для розширення виробництва кондитерських виробів та введення в експлуатацію нової виробничої лінії з виготовлення шоколадних цукерок. В умовах ринкової системи господарювання жодне підприємство не може працювати прибутково без ретельно підготовленого плану. Досвід організації підприємництва свідчить, що планування діяльності організації набуває все більшого значення в умовах швидких змін у середовищі функціонування підприємcтва. У бізнес-плані формулюються перспективи та поточні цілі реалізації ідеї, оцінюються сильні і слабкі сторони бізнесу, наводяться результати аналізу ринку та його особливостей, викладаються подробиці функціонування підприємства за цих умов, визначаються обсяги фінансових і матеріальних ресурсів для реалізації проекту.
  • Документ
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю банківських установ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бобошко, Анастасія Сергіївна
    Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічною діяльністю банківських установ. Метою нашого дослідження є формування ефективного механізму управління зовнішньоекономічної діяльністю банківських установ та розробка заходів щодо оптимізації управління зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «БАНК ВОСТОК». Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні за- сади процесу управління зовнішньоекономічною діяльністю банківських установ як основи для формування ефективного механізму його здійснення та практич- на його реалізація на прикладі ПАТ «БАНК ВОСТОК». У процесі дослідження були використані методи: порівняльний економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; експертного спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; маркетинговий метод. У роботі було визначено економічну сутність зовнішньоекономічної діяльності банківських установ; узагальнені підходи до класифікації банківської діяльності; уточнені нормативно-правове забезпечення управління ЗЕД банків; розроблено механізм управління зовнішньоекономічної діяльністю банківських установ. Обґрунтовані в кваліфікаційної роботі пропозиції щодо вдосконалення процесу управління зовнішньоекономічної діяльністю ПАТ «БАНК ВОСТОК» є ефективними для фінансових установ України й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.
  • Документ
    Стратегічне управління діяльністю підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Москалюк, Валерій Миколайович
    Об’єктом кваліфікаційної роботи виступає стратегічна діяльність підприємства. Основною метою даної кваліфікаційної роботи є створення набору теоретичних та методичних вказівок, а також організаційних та практичних порад, спрямованих на поліпшення стратегічного керування компанією. Предметом кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз теоретичних, методичних, і практичних аспектів, які стосуються ефективного управління підприємством на стратегічному рівні. У процесі дослідження були використані методи: системного аналізу – для виявлення суті стратегічного управління підприємством; аналізу та синтезу – для аналізу результатів господарської діяльності; узагальнення та групування – для виявлення заходів щодо ефективного стратегічного управління та вдосконалення діяльності підприємства. Результатами дослідження є узагальнення теоретико-методичних основ щодо стратегічного управління підприємством, системи ефективного стратегічного управління, розробка організаційно-економічного механізму забезпечення ефективної діяльності підприємства, а також система рекомендацій прикладного характеру щодо підвищення ефективності діяльності підприємства. Розроблені в ході роботи теоретичні та практичні рекомендації є ефективними для підприємств й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.
  • Документ
    Шляхи впровадження інформаційних технологій в управління підприємством
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кулик, Олег Вікторович
    Об’єктом дослідження є процеси господарської діяльності підприємства. Метою роботи є дослідження теоретико-методичних основ, побудова практичних рекомендацій із підвищення ефективності застосування інформаційних технологій в управлінні, а також розробка інформаційної стратегії підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади розробки інформаційної стратегії підприємства за умов ефективного використання інформаційних технології. У процесі дослідження були використані методи: системного аналізу – для виявлення суті інформаційних технологій в управлінні підприємством; аналізу та синтезу – при оцінюванні ефективності та прогнозування інформаційних процесів підприємства; узагальнення та групування – для планування та організації інформаційної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає в систематизації теоретичних та методичних положень управління інформаційними процесами діяльності підприємства в контексті розробки окремих складових інформаційної стратегії підприємства. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що основні положення дипломної роботи спрямовані на вирішення актуальних проблем у діяльності підприємства шляхом розробки конкретних пропозиції підвищення ефективності інформаційної діяльності та управління нею. .
  • Документ
    Удосконалення організаційної структури підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Тихонюк, Дарина Андріївна
    Об’єктом дослідження є процес формування та принципи побудови організаційної структури підприємства. Метою нашого дослідження є проведення аналізу та розробка практичних пропозицій щодо удосконалення організаційної структури підприємства. Предметом дослідження є управлінські відносини, пов'язані із формуванням організаційної структури. У процесі дослідження були використані методи: узагальнення, аналізу і синтезу, морфологічної декомпозиції; системного і комплексного підходу; експертного аналізу, аналізу ієрархій, графічний метод, математично-економічні методи. У рамках кваліфікаційної роботи магістра було проведено комплексне дослідження, спрямоване на вивчення та аналіз організаційних структур управління. Основні аспекти роботи включають: вивчення теоретичних основ, що стосуються побудови та розвитку організаційних структур управління; виявлення та аналіз сучасних тенденцій у розвитку організаційних структур, особливо в контексті швидко змінюваного зовнішнього середовища; аналіз різних методів і підходів до оцінювання ефективності організаційних структур управління; розробка конкретних рекомендацій та стратегій для оптимізації та вдосконалення організаційної структури конкретної установи. Заходи, спрямовані на вдосконалення організаційної структури, можуть привести до значних переваг для підприємства, які виходять за рамки простої оптимізації управлінських процесів. Ці заходи не лише підвищують загальну ефективність роботи підприємства, але й створюють умови для його стабільного фінансового розвитку і росту економічної вигоди в довгостроковій перспективі.
  • Документ
    Протидія тіньовій фінансово-економічній діяльності підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ілло, Дмитро Станіславович
    Об’єктом дослідження є тіньова виробнича діяльність підприємств. Метою нашого дослідження є дослідження динаміки тіньових фінансово-економічних процесів у суспільному виробництві України, удосконалення методичних положень до фінансово-аналітичної оцінки тіньової господарської діяльності підприємств для ефективної протидії тіньовим процесам в економіці України. Предметом дослідження є методи виявлення та оцінки тіньової економічної діяльності підприємств. У процесі дослідження були використані методи: системного аналізу – для виявлення суті та проявів тіньової діяльності підприємств; аналізу та синтезу – при визначенні причин, умов та закономірностей розвитку тіньової економіки України; узагальнення та групування – для виявлення типових моделей тіньової економічної діяльності підприємств. Розглянуті у роботі типові моделі тіньової економічної діяльності фірм, визначено напрями протидії тіньовій фінансово-економічний діяльності підприємства можуть успішно використовуватись в економічному аналізі для виявлення тіньових господарських процесів і запобіганні злочинам у сфері економіки. Розроблені в ході роботи теоретичні та практичні рекомендації є ефективними для підприємств й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.
  • Документ
    Обґрунтування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Фоменко Данило Юрійович
    Об’єкт дослідження – процеси стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства. Предмет дослідження – моделі, методи і механізми забезпечення конкурентоспроможності виробничого підприємства. Мета роботи – розвиток науково-теоретичних основ, а також розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Метод дослідження – теоретичне узагальнення, методи аналізу і синтезу, комплексний та системний підхід, графічний метод конкурентного профілю, метод конкурентного аналізу, методи фінансового аналізу, метод інтегральної оцінки конкурентоспроможності. Наукова новизна роботи полягає в удосконаленні науково-теоретичних основ стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства шляхом розробки відповідної концепції її забезпечення, яка спирається на організаційно-економічну модель та є підґрунтям для формування комплексу стратегічних заходів. Результати роботи апробовано на Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту підприємств України», ХНАДУ, листопад 2023 р.
  • Документ
    Стратегічне планування діяльності торговельного підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Осадчий, Микола Олександрович
    Об’єкт дослідження – процеси стратегічного управління підприємством. Предмет дослідження – моделі, методи і механізми планування діяльності торговельного підприємства. Мета роботи – розвиток науково-теоретичних основ, а також розробка практичних рекомендацій щодо формування напрямів стратегічного розвитку торговельного підприємства на засадах стратегічного планування. Метод дослідження – теоретичне узагальнення, методи аналізу і синтезу, комплексний підхід, графічний метод конкурентного профілю, метод конкурентного аналізу, метод інтегральної оцінки стратегічного потенціалу, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Наукова новизна роботи: запропоновано авторське бачення комплексного підходу до реалізації основних управлінських функції стратегічного планування діяльності торговельного підприємства шляхом об’єднання традиційних та специфічних функцій, реалізація яких дозволяє останньому забезпечувати активну взаємодію елементів стратегічного планування між собою, створюючи цілісний план в межах існуючої власної ефективної стратегії, а також досягати успіху в динамічному бізнес-середовищі. Результати роботи апробовано на Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту підприємств України», ХНАДУ, листопад 2023 р.