Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3913

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 56
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Сертифікація продукції» в контексті оцінки відповідності продукції автомобілебудівної промисловості
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Коваленко, Євген Володимирович
    В даній роботі було проаналізовано сучасний стан викладання дисципліни «Сертифікація продукції», на основі чого розроблено рекомендації щодо постійної методики навчання, впровадження інноваційних технологій, таких як віртуальні лабораторії та кейсові методи навчання. Проведено експериментальне дослідження застосування удосконалених підходів у освітньому процесі. А також розглянуто аспекти інженерної педагогіки для розгляду теоретичних знань та практичних навичок. Оцінена ефективність запропонованих методів на основі даних про стійкість студентів. Результати дослідження можуть бути використані для зміни освітніх програм у вищих навчальних закладах, що сприяє підвищенню кваліфікації спеціалістів у галузі сертифікації продукції.
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Сертифікація продукції» в контексті акредитації випробувальних лабораторій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Кравчук, Максим Ігорович
    Проаналізовано сучасний стан освіти за напрямом «Сертифікація продукції» в технічних вищих навчальних закладах України, а також розглянуто процес акредитації випробувальних лабораторій та роль випробувальних лабораторій у навчанні студентів. Розроблено методичне забезпечення за напрямом, що включає інтерактивні навчальні матеріали та практичні завдання. Як результат, було проведено педагогічний експеримент та підтверджено достовірність розробленої методики. Була надана оцінка впливу нової методики на професійну підготовку студентів. Вперше розроблено підходи до викладання дисципліни «Сертифікація продукції» з інтеграцією сучасних вимог щодо акредитації лабораторій та компетентнісного підходу. Розроблені методики можуть бути використані у вищих навчальних закладах для підготовки фахівців у галузі сертифікації продукції, що сприятиме підвищенню їхньої конкурентоспроможності на ринку праці.
  • Документ
    Вдосконалення викладання тягового розрахунку автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Якимовський, Андрій Станіславович
    У роботі досліджено історичні аспекти формування інженерно-педагогічної підготовки, проаналізовано типові помилки, що виникають під час викладання технічних дисциплін, удосконалено методику визначення реакцій дороги на колесах автомобіля, а також впроваджено метод парціальних прискорень для розрахунків експлуатаційних властивостей автомобіля. Результати педагогічного експерименту підтвердили ефективність нових підходів. Інтерактивна методика навчання забезпечила на 18% вищі результати у здобувачів освіти експериментальної групи порівняно з традиційними методами. Розроблені аналітичні рівняння та методичні підходи до викладання сприяють підвищенню точності розрахунків і якості засвоєння матеріалу. Робота має практичну значущість для викладачів технічних дисциплін і може бути використана для вдосконалення навчального процесу у професійних і вищих навчальних закладах.
  • Документ
    Удосконалення методики викладання ККД трансмісії та колісного рушію
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Шемигон, Артем Олександрович
    Складено формулу для визначення механічного ККД трансмісії. Визначено також що, механічний ККД трансмісії автомобіля можна представити як добуток ККД агрегатів що входять до неї. Розрізняють два види втрати ККД в трансмісіїї: механічні та гідравлічні. Вже існують конкурентноспроможні механічним; комбіновані коробки передач. ККД трансмісії електромобіля суттєво перевищує аналогічний показник у традиційних автомобілях із ДВЗ завдяки спрощеній конструкції, мінімізації втрат енергії та стабільності роботи: при активному розвитку електромобілів та гібридних автомобілів стає питання вибору розподілу крутних моментів між осями, що забезпечить найбільший ККД колісного рушію і підвищення енергоефективності транспортних засобів; у відомих дослідженнях не визначено коефіцієнт корисної дії колісного рушія автомобілів, що не дозволяє визначити напрями підвищення їхньої енергоефективності, у тому числі і при русі по поверхні, яка деформується; було переглянуто методику викладання: де ходова частина автомобіля представляється як складова частини системи «автомобіль-дорога». Представлення дороги як замикаючої ланки чотирьохланкового механізму дозволило визначити ККД колісного рушію та отримати раціональний розподіл крутних моментів між передніми та задніми колесами.
  • Документ
    Розвиток професійної компетентності магістра покращенням методики викладання стійкості колісних машин
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Цапков, Владислав Дмитрович
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Випробування колісних машин на поперечну стійкість» в контексті забезпечення показників стійкості положення колісних машин є важливим кроком до підготовки кваліфікованих фахівців, які здатні працювати за сучасними нормативними документами. Розроблено методику забезпечення показників стійкості положення колісних машин за критерієм яка дозволяє оцінити ефективність різних систем попередження аварійних ситуацій перекидання машини при роботе на ухилі. Встановлено, що прогнозування динамічної стійкості положення шарнірно-зчленованих колісних машин можливе при постійному контролі швидкості руху та положення в просторі їх секцій, а забезпечення – на основі своєчасного регулювання швидкості руху або застосування спеціальних пристроїв. Варіант використання електронних систем, які дозволяють знижувати швидкість руху залежно від динамічних параметрів машини у поперечній вертикальній площині є перспективним. Використання сучасних підходів у навчанні дисципліни «Випробування колісних машин на поперечну стійкість» допомагає сформувати навички, необхідні для успішної діяльності у сфері технічного обслуговування і ремонту машин. Отримані результати можуть бути використані для підвищення стійкостіколісних машин при проектуванні, виробництві та експлуатації.
  • Документ
    Вдосконалення технології відновлення виробів складної геометричної форми в комбінованих процесах 3D-друку з високочастотною електромагнітною модифікацією
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Слюсаренко, Вячеслав Олександрович
    Виконаний аналіз досягнутого рівня застосування адитивних технологій, можливостей існуючих методів 3D-друку та матеріалів, що можуть бути застосовані для ремонту. Оптимальним часом знаходження виробів із пластику ABS у парах ацетону для досягнення мінімальної шорсткості поверхні є інтервал від 3 год до 3,5 год. У цьому проміжку часу можна отримати найменшу шорсткість, не втрачаючи геометричних параметрів виробу. Твердість виробів із пластику ABS після обробки в ацетоновій бані знижується. на 1%...5%. Це відбувається через структурні зміни поверхневих шарів виробу під дією парів ацетону. Тому в технологічному процесі виготовлення потрібно застосовувати ці технологічні операції.
  • Документ
    Проєктування планетарної передачі самохідного шасі СШ-26
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Рябисько, Владислав Олексійович
    Робота містить розрахунки, що стосуються геометрії та міцності зубчастих коліс, вибору матеріалів, аналізу ККД та моментів інерції. Також розглядаються конструктивні особливості та способи підвищення довговічності передачі при високих експлуатаційних навантаженнях. Проектування планетарного механізму включає деталізовані розрахунки для забезпечення надійності передачі крутного моменту і високої ефективності при компактних розмірах конструкції. Зокрема, наводяться рішення щодо вибору кількості та геометрії сателітів, аналізується навантаження на елементи механізму, а також виконані розрахунки пружинного гальма-зупинки для забезпечення безпеки та ефективності гальмування в заданих умовах експлуатації. У результаті, робота спрямована на забезпечення надійності та довговічності конструкції, що особливо важливо для самохідних шасі, які застосовуються в умовах високого навантаження.
  • Документ
    Підвищення ефективності програмованої обробки переривчастих поверхонь виробів застосуванням нелінійних функцій управління приводами подач
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Прибилов, Денис Дмитрович
    Виконано аналіз науково-технологічної проблеми, розроблені математична модель для визначення ефективних функцій для алгоритмів управління приводами подач під час обробки переривчастих поверхонь виробів. На основі розроблених математичних моделей встановлено, що для алгоритмів управління приводами подач для обробки переривчастих поверхонь виробів найбільшу ефективність мають функції, у яких відсутня точка переключення, а швидкість наростання пружності достатня для компенсації втрат продуктивності.
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Технічне регулювання» в контексті гармонізації Європейського законодавства стосовно випробувань тракторів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Котова, Юлія Миколаївна
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Технічне регулювання» в контексті гармонізації Європейського законодавства стосовно випробувань тракторів є важливим кроком до підготовки кваліфікованих фахівців, які здатні працювати за сучасними стандартами та вимогами. Завдяки інтеграції новітніх технологій, практичній орієнтації, міждисциплінарному підходу та використанню актуальних стандартів здобувачі отримають знання та навички, необхідні для інтеграції українських фахівців до європейського ринку праці та забезпечення відповідності освітніх програм сучасним міжнародним стандартам. Досліджено теоретичні основи гармонізації законодавства у сфері випробувань техніки та процес гармонізації українського законодавства з європейськими вимогами до випробувань тракторів. Виявлено основні відмінності оновленого європейського технічного законодавства від Директиви 2003/37/ЄС.
  • Документ
    Нові підходи викладання курсу надійність паливної системи дизельних, бензинових та гібридних автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Косьмін, Денис Сергійович
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Технологічні проблеми ремонту автомобілів» в контексті порівняльної оцінки експлуатаційної надійності системи подачі палива бензинових, дизельних та гібридних двигунів є важливим кроком до підготовки кваліфікованих фахівців, які здатні працювати за сучасними нормативними документами. Розроблено методику порівняльної оцінки експлуатаційної надійності системи подачі палива бензинових, дизельних та гібридних двигунів за критерієм яка дозволяє оцінити ефективність різних систем паливоподачи. Встановлено, що однією з основних причин дефектів і відмов є погана якість палива, яке реалізується на вітчизняних АЗС. На прикладі двигуна Mitsubishi Lancer розглянуті основні дефекти системи подачі палива і способи їх усунення. Використання сучасних підходів у навчанні дисципліни «Технологічні проблеми ремонту автомобілів» допомагає сформувати навички, необхідні для успішної діяльності у сфері технічного обслуговування і ремонту машин. Запропонований в роботі дидактичний проект певною мірою сприятиме покращенню якості організації та проведення навчальних занять за темою «Цілісність системи управління випробувальної лабораторії».
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Технічне регулювання» в контексті удосконалення процедури аудиту систем управління випробувальної лабораторії
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Костовський, Олександр Анатолійович
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Технічне регулювання» в контексті удосконалення процедури аудиту систем управління випробувальної лабораторії є важливим кроком до підготовки кваліфікованих фахівців, які здатні працювати за сучасними стандартами та вимогами. Завдяки інтеграції новітніх технологій, практичній орієнтації, міждисциплінарному підходу та використанню актуальних стандартів здобувачі отримають знання та навички, необхідні для ризик-орієнтованого планування й здійснення аудиту системи управління випробувальної лабораторії на основі наукових досліджень. Розроблено схему управління ризиками в процесі внутрішнього аудиту ВЛ та інтегровано її в загальний алгоритм проведення внутрішнього аудиту ВЛ. З використанням матриці «процеси-ризики» можна виявити найвагоміші процеси лабораторії, що мають максимальні ризики. Цю інформацію можна використовувати у процесі проектування програми аудиту, а розроблений критерій частоти аудиту дозволить зрозуміти, яким процесам необхідно більше уваги при проведенні внутрішнього аудиту, а яким може знадобитися ще один позаплановий аудит.
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Якість та її забезпечення» в контексті якості автомобіля на етапах випробувань, передпродажної підготовки і експлуатації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Коломієць, Ігор Володимирович
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Якість та її забезпечення» в контексті якості автомобіля на етапах випробувань, передпродажної підготовки і експлуатації є важливим кроком для підготовки кваліфікованих фахівців, які здатні працювати за сучасними стандартами та вимогами автомобільної індустрії. Завдяки інтеграції новітніх технологій, практичній орієнтації, міждисциплінарному підходу та використанню актуальних стандартів здобувачі отримають знання та навички, необхідні для забезпечення якості продукції, що відповідає високим вимогам сучасного ринку. Розроблено систему показників якості автомобіля на етапах випробувань й передпродажної підготовки, що дає можливість застосування методики визначення ймовірності появи дефектів автомобіля на 0 км пробігу. Запропоновано методику визначення похибки оцінки якості автомобіля на етапі випробування органолептичними методами, яка є засобом обґрунтованого професійного відбору та оцінки стабільності операторних властивостей контролерів. Розроблено систему показників якості автомобіля на етапі експлуатації, що передбачають можливість оцінки ймовірності появи дефекту на системах автомобіля за пробігом. Запропоновано матричний підхід до визначення інтенсивності прояву дефектів на автомобілі та розроблена методика прогнозування дефектності і затрат на відновлення якості автомобіля в експлуатації.
  • Документ
    Визначення можливості створення уніфікованої трансмісії для самохідних шасі СШ-26 і СШ-50
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Гридасов, Ярослав Владиславович
    У роботі проведено аналіз тягових характеристик самохідних шасі СШ-26 і СШ-50. Визначено можливості створення уніфікованої трансмісії зі загальною коробкою передач і уніфікованим циліндром керування гальмом. Проведено розрахунок головної передачі з оцінкою міцності зубців на вигин. Визначено параметри тягового ККД залежно від типу покриття. Запропоновано новий підхід до розробки трансмісії, що підвищує маневреність і ефективність шасі в дорожньому будівництві.
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Якість та її забезпечення» в контексті якості проєктування й виробництва автомобільних комплектуючих
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Гнідий, Андрій Анатолійович
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Якість та її забезпечення» в контексті якості проєктування й виробництва автомобільних комплектуючих є важливим кроком для підготовки кваліфікованих фахівців, які здатні працювати за сучасними стандартами та вимогами автомобільної індустрії. Завдяки інтеграції новітніх технологій, практичній орієнтації, міждисциплінарному підходу та використанню актуальних стандартів здобувачі отримають знання та навички, необхідні для забезпечення якості продукції, що відповідає високим вимогам сучасного ринку. Розроблено систему показників якості автомобіля на етапі проектування, що відображає як рівень проекту, так і якість проектування, і систему показників якості автомобіля на етапі закупівель і виробництва комплектуючих виробів. Запропоновано нетрадиційний варіант застосування діаграм Парето в поліпшенні процесу.
  • Документ
    Удосконалення методики викладання дисципліни «Технічне регулювання» в контексті кількісної оцінки цілісності системи управління випробувальної лабораторії
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Глухов, Артем Олексійович
    Розроблено методику кількісної оцінки цілісності системи менеджменту випробувальної лабораторії за критерієм централізації/автономності дозволяє аналізувати поточний стан системи управління на відповідність вимогам вищого керівництва. Забезпечення цілісності проявляється в попаданні одного з критеріїв (централізації або автономності) в зону «золотого перетину» [0,38; 0,5) і (0,5; 0,62]. Розроблено комплексний показник лабораторної цінності (КПЛЦ), засновано на використовуванні ЗСП. Критерієм достатності відповідності процесу СМ стратегії лабораторії слугує величина КПЛЦ>10. Кваліметричні процедури знаходження КПЛЦ забезпечують достовірність отриманих результатів оцінювання, а результати у свою чергу допомагають виявляти показники конкретних груп, що потребують коригувальних дій. Використання сучасних підходів у навчанні дисципліни «Технічне регулювання» допомагає сформувати навички, необхідні для успішної кар'єри фахівця з якості в різних виробничих сферах. Здобувачі з глибокими знаннями стандартів якості, сучасних методів контролю та практичним досвідом стануть більш конкурентоспроможними на ринку праці. Запропонований в роботі дидактичний проект певною мірою сприятиме покращенню якості організації та проведення навчальних занять за темою «Цілісність системи управління випробувальної лабораторії».
  • Документ
    Тяговий розрахунок і вибір основних параметрів трансмісії СШ-26
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Гладкий, Микола Ігоревич
    Було проведено аналіз основних напрямів, що сприяють маневреності кількостей транспортних засобів. Запропоновано нове правило, в якому відбувається диференціальний механізм повороту, який унеможливлює максимальну тягову потужність на різних типах покриттів (асфальт, ґрунт). Проведено розгляд основних параметрів трансмісії самохідного шасі, а також розгорнуто кінематичну схему трансмісії з двоступінчастою бортовою передачею. Поліпшені результати дозволяють показати показники маневреності самохідних транспортних засобів та підвищити ефективність та ефективність у дорожньому будівництві.
  • Документ
    Оптимізація методів відновлення розподільних валів для підвищення надійності та продуктивності автомобільних двигунів з подальшим випробуванням
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Закапко, Ігор
    Проведений аналіз способів відновлення дефектів і зносу розподільного валу. Розроблений технологічний процес, що включає операції відновлення всіх можливих дефектів розподільного валу. Розраховано кількість обладнання й число виробничих робітників, необхідних для відновлення розподільного валу двигуна.
  • Документ
    Дослідження якості відновлення алюмінієвих деталей автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Ярмак, Денис
    Розглянуто умови експлуатації та основні дефекти алюмінієвих деталей, а також проаналізовані способи їх усунення. Досліджено вплив методу гільзування блоку циліндрів на зношування деталей циліндро-поршневої групи. Запропоновано використання плазменного напилення при відновленні працездатності блоку циліндрів виготовленого із алюмінієвого сплаву. Показана обробка робочих поверхонь циліндрів, яка застосовується для отримання необхідних експлуатаційних характеристик. Приведена технологія відновлення робочої поверхні монолітного блоку циліндрів з алюмінієво-кремнієвого сплаву.
  • Документ
    Реверсивний інжиніринг при модернізації та ремонті технологічного обладнання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Внуков, Сергій
    У роботі проведено аналіз конструкцій ходових коліс та механізмів переміщення мостового крану. Також проведено аналіз причин зношування та методів підвищення зносостійкості ходової частини механізму пересування крана. Наведено дослідження напружено-деформованого стану ходового кранового колеса. Визначено, що застосування реверсивного інжинірингу при модернізації та ремонті технологічного обладнання дозволить отримати всю необхідну інформацію про деталі, яку вже економічно недоцільно привозити з-за кордону; терміни постачання надто великі; обладнання перестали постачати чи зняли з виробництва. Таким чином, вирішується актуальний питання розширення технологічних можливостей підприємств.
  • Документ
    Відновлення зношених поверхонь деталей в умовах малих підприємств
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Шапошнік, Євген
    Охарактеризовано матеріали та способи одержання заготовок для виготовлення колінчастих валів, умови робити, конструктивні особливості. Наведені основні дефекти, що виникають в процесі експлуатації колінчастих валів. Проаналізовано найбільш поширені методи відновлення – наплавлення, способи напилення, методи електролітичного нанесення покриттів, їх основні переваги та недоліки. Експериментально досліджено використання міднення для відновлення шийок колінчастого валу.