Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3913

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 40
  • Документ
    Оптимізація методів відновлення розподільних валів для підвищення надійності та продуктивності автомобільних двигунів з подальшим випробуванням
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Закапко, Ігор
    Проведений аналіз способів відновлення дефектів і зносу розподільного валу. Розроблений технологічний процес, що включає операції відновлення всіх можливих дефектів розподільного валу. Розраховано кількість обладнання й число виробничих робітників, необхідних для відновлення розподільного валу двигуна.
  • Документ
    Дослідження якості відновлення алюмінієвих деталей автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Ярмак, Денис
    Розглянуто умови експлуатації та основні дефекти алюмінієвих деталей, а також проаналізовані способи їх усунення. Досліджено вплив методу гільзування блоку циліндрів на зношування деталей циліндро-поршневої групи. Запропоновано використання плазменного напилення при відновленні працездатності блоку циліндрів виготовленого із алюмінієвого сплаву. Показана обробка робочих поверхонь циліндрів, яка застосовується для отримання необхідних експлуатаційних характеристик. Приведена технологія відновлення робочої поверхні монолітного блоку циліндрів з алюмінієво-кремнієвого сплаву.
  • Документ
    Реверсивний інжиніринг при модернізації та ремонті технологічного обладнання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Внуков, Сергій
    У роботі проведено аналіз конструкцій ходових коліс та механізмів переміщення мостового крану. Також проведено аналіз причин зношування та методів підвищення зносостійкості ходової частини механізму пересування крана. Наведено дослідження напружено-деформованого стану ходового кранового колеса. Визначено, що застосування реверсивного інжинірингу при модернізації та ремонті технологічного обладнання дозволить отримати всю необхідну інформацію про деталі, яку вже економічно недоцільно привозити з-за кордону; терміни постачання надто великі; обладнання перестали постачати чи зняли з виробництва. Таким чином, вирішується актуальний питання розширення технологічних можливостей підприємств.
  • Документ
    Відновлення зношених поверхонь деталей в умовах малих підприємств
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Шапошнік, Євген
    Охарактеризовано матеріали та способи одержання заготовок для виготовлення колінчастих валів, умови робити, конструктивні особливості. Наведені основні дефекти, що виникають в процесі експлуатації колінчастих валів. Проаналізовано найбільш поширені методи відновлення – наплавлення, способи напилення, методи електролітичного нанесення покриттів, їх основні переваги та недоліки. Експериментально досліджено використання міднення для відновлення шийок колінчастого валу.
  • Документ
    Підвищення маневреності колісних транспортних засобів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Рябушко, Іван
    Вперше проведено силовий аналіз гальма-зупини планетарного механізму повороту. Отриманий взаємозв’язок між вхідним (гальмівний момент) і вихідним (зусилля гальма стрічки). Теорія розрахунку ланцюгового гальма планетарного механізму отримала подальший розвиток. Досліджено розвиток інженерної педагогіки в Україні, компетентності інженера-педагога, якими він має володіти. Була дана оцінка сучасним методам контролю, проведений аналіз методів та прийомів виховної роботи у закладах професійної-технічної освіти
  • Документ
    Вдосконалення методів оцінки властивостей легкового автомобіля при дорожніх випробуваннях
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Пересічний, Олег
    Проведено оцінку експлуатаційних властивостей автомобілів при їх сертифікації. Представлено обладнання та вимірювальні комплекси для проведення дорожніх випробувань. Розглянуто застосування лінійних акселерометрів для оцінки динамічних властивостей при випробуванні автомобілів. Запропоновано методи визначення аеродинамічного опору руху автомобіля. Проведено дорожні випробування автомобіля для оцінки аеродинамічного опору
  • Документ
    Забезпечення заданого рівню надійності транспортних засобів використанням оптимальних ресурсів при виробництві та ремонтах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Новік, Андрій
    В результаті проведеної роботи виявлені характерні відмови нових та відремонтованих двигунів СМД-62 в реальній експлуатації, встановлені причини цих відмов. Визначено номенклатуру деталей, які потребують використання запасних частин в процесі експлуатації. Розроблено методику забезпечення заданого рівню надійності транспортних засобів експлуатаційними методами (за допомогою запасних частин). В її основу закладені надійнісні та вартісні характеристики елементів машин, які працюють в умовах реальної експлуатації. Отримано математичну модель залежності потрібної кількості запасних частин від техніко-економічних показників конкретної машини, агрегату, деталі в певних умовах експлуатації.
  • Документ
    Дослідження та покращення стабільності гальмівних властивостей легкових автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Мотузка, Владислав
    У цій роботі показані причини, що ведуть до нерівномірного зносу фрикційних накладок, дискових гальм; теплові процеси протікаючі в гальмівних механізмах; а так само вдосконалення ефективності дискового гальма. Проаналізовано статистичні дані впливу зносних характеристик фрикційних матеріалів на розподіл тиску по поверхні тертя. Так само розглянуто загальний характер впливу нерівномірності зносу накладок на ефективність дискового гальма. Експериментально досліджена і доведена нерівномірність зносу по радіусу і довжині поверхні тертя гальмівної накладки
  • Документ
    Підвищення функціональної стабільності муфт зчеплення перспективного самохідного шасі використанням подвійних натискних пружин
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Маслов, Микита
    Використання подвійних натискних пружин замість одинарних дозволяє зменшити зусилля на педалі керування зчепленням при його вимиканні. Крім того, при зношуванні фрикційного матеріалу накладок веденого диску зчеплення, найбільше зусилля подвійних натискних пружин зменшується з меншою швидкістю у порівнянні з використанням одинарних пружин. Це дає можливість підвищити функціональну стабільність муфт зчепленням і транспортного засобу у цілому.
  • Документ
    Забезпечення та підвищення надійності гідравлічних систем колісних машин при ремонтах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Кручинов, Денис
    В роботі було зроблено аналіз надійності гадравличних систем. Вивчено принцип повороту колісних машин і їх конструктивні особливості, досліджено показники надійності гідроприводу колісних машин. Проведено математиче модолювання показників надійності гідравличних систем на основі обгрунтування параметрів системи контролю рівнів робочих рідин засобів транспорту та зроблені рекомендації. Визначено висоту перепаду робочої рідини внаслідок нахилу картера, що дозволило обгрунтувати висоту установки датчиків бортової системи контролю рівня з урахуванням конструктивно-експлуатаційних факторів, що впливають на працездатність гідросистем. Висота установки датчиків в картері роздавальної коробки КП тракторів типу Т-150К склала Н=40 мм.
  • Документ
    Вдосконалення методів ремонту головок циліндрів для підвищення надійності автомобілів та випробування їх роботи
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Коява, Дмитро
    Розглянуто існуючі способи відновлення головок циліндрів двигуна, матеріали, що застосовуються для їх виготовлення і конструктивно-технологічні особливості, що визначаються їх призначенням. Встановлені причини виникнення дефектів, виявлені основні дефекти, що регламентують ресурс головки циліндра. Виконано розрахунок посадок з натягом для операцій запрессовки направляючої втулки і сідла клапана, визначені квалітети для отвору і валу, знайдено необхідні допуски. Підібрано обладнання для контроля якості відновлення головок циліндрів
  • Документ
    Метрологічна експертиза колісних машин виробництва ХТЗ у випробувальних лабораторіях
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Харламов, Дмитро
    В роботі розглянуто параметри та виконана ідентифікація відібраного зразка технічному опису сертифікатам відповідності на комплектуючі, технічним умовам і конструкторській документації. Крім того магістерська робота пропонує обґрунтування загальних вимог підготовки машин до сертифікаційних випробувань та виявлені особливості випробувань зручності управління у робочої зоні оператора трактора – навантажувача типу Т-156Б-09.
  • Документ
    Комп’ютерний моніторінг дефектів автомобілів при ремонті
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Дідюк, Альона
    Характерні дефекти і відмови, виявлені при використанні в реальній експлуатації: задираки вкладишів шатунних і корінних шийок колінчастого вала; задираки і подряпини робочої поверхні гільзи циліндрів; наявність стружки і чавунної пилу; течі палива, масла і охолоджуючої рідини; невідповідність параметрів двигуна його технічної характеристики згідно ТУ та ін. Встановлено, що причинами дефектів і відмов є порушення технологічних процесів, санітарної, механічної, термохімічної обробки, технології збірки і випробування. на прикладі сполуки гільза-поршень - поршневе кільце. Показано, що використання комп'ютерної техніки дозволяє прогнозувати показники надійності з урахуванням великої кількості експлуатаційних факторів. Розроблено рекомендації з удосконалення технологічного процесу ТО і ремонту двигунів з використанням комп'ютерної техніки.
  • Документ
    Підвищення якості технологічних процесів авторемонтних підприємств для забезпечення надійності автотракторних двигунів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Гордієнко, Ярослав
    В результаті проведеної роботи виявлені характерні відмови нових та відремонтованих двигунів СМД-62 в реальній експлуатації, встановлені причини цих відмов. Визначено номенклатуру деталей, які потребують капітального ремонту в процесі експлуатації. Розроблено методику перевірки двигунів з використанням комп’ютерних програм для забезпечення заданого рівню надійності транспортних засобів методами неруйнівного контроля (за допомогою метода дефектоскопії).
  • Документ
    Моделювання надійності силових агрегатів гібридних автомобілів при проектуванні, виробництві та експлуатації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Гецович, Борис
    У результаті аналізу літератури автомобілів з гібридними приводами, а також огляду інтернет - ресурсів, отримана інформація, яка дозволила виконати характеристику та класифікацію розглянутих типів транспортних засобів. Встановлено, що найбільш ненадійним агрегатом гібридного автомобіля є двигун внутрішнього згоряння.
  • Документ
    Розширення технологічних можливостей промислових FDM-принтерів додатковими пристроями для електромагнітного модифікування полімерних матеріалів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Фролов, Сергій
    В дипломній роботі виконано формування повної множини способів підвищення ефективності роботи обладнання для комбінованих FDMтехнологій за рахунок розширення технологічних можливостей і оснащення пристроями для модифікування полімерних матеріалів. На основі цієї множини способів запропонована конструкція 3D-принтера для комбінованої FDM-технології. На дослідному зразку 3D-принтера виконані попередні випробовування, які підтвердили зростання на 20 – 30 % показників міцності виробів.
  • Документ
    Удосконалення методів випробувань дискових гальм відкритого типу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Бистров, Денис
    Запропонована методика дозволяє при випробуваннях фрикційних пар здійснювати контроль ефективного (середнього) радіусу тертя та ефективного (середнього) коефіцієнту тертя фрикційних пар. Проведені дослідження дозволили визначити раціональні діаметри робочих і опорних циліндрів, що дозволяють отримати коефіцієнт нерівномірності моментів, що крутять, близький до одиниці. Конструкція автоматичної гальмівної системи дозволяє незалежне гальмування лівого або правого коліс шляхом подачі тиску від незалежного джерела. Це необхідно для забезпечення роботи системи динамічної стабілізації курсового кута (ESP) або загальмовування внутрішнього колеса під час повороту автомобіля з найменшим радіусом.
  • Документ
    Вдосконалення методів забезпечення технічного рівня автотранспортних засобів при проєктуванні та модернізації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Щербань, Дмитро Сергійович
    У цій роботі запропоновані вдосконалення методів і засобів оцінки стану та поліпшення показників динамічних властивостей автотранспортних засобів на етапах проектування, постановки на виробництво та тривалої експлуатації, які впливають на напідвищення технічного рівня автотранспортного засобу. Проведено дослідження енергетичних та динамічних показників за допомогою удосконаленого методу визначення аеродинамічного опору автомобіля.
  • Документ
    Формування системи процесів управління якістю у технічних закладах вищої освіти
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Опарій, Богдан Михайлович
    Визначено основні поняття в галузі якості. Розроблено нормативні документи закладу вищої технічної освіти (ЗВТО), що конкретизують і розвивають положення документів системи якості. Створена робоча група з розробки та документування системи якості освітньої діяльності.
  • Документ
    Удосконалення інформаційного забезпечення випробувальних лабораторій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Шатіхіна, Валерія Євнегіївна
    В роботі запропоновано інформаційну систему випробувальної лабораторії, що забезпечує роботу випробувальної лабораторії у відповідності до вимог її системи управління та мінімізує ймовірність виникнення ризиків. Реалізація запропонованої технології дозволяє автоматизувати процеси лабораторії, в тому числі розрахунку невизначеності вимірювання. Та, однією з переваг запропонованої системи є, зокрема, перехід від паперових до електронних журналів ведення даних.