Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3893

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 201
  • Документ
    Комплекс інженерно-геодезичних вишукувань та побудова цифрової моделі місцевості на ділянці автомобільної дороги Т1401 Смільниця – Старий Самбір з км 0+000 до км 4+000
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сосновіков, Юрій Миколайович
    В результаті розробки кваліфікаційної роботи магістра виконано: аналіз нормативів для інженерно-геодезичних вишукувань, розгляд структури та послідовності виконання геодезичних вишукувань, огляд технології на підготовчому, польовому та камеральному етапах, аналіз процедури обробки геодезичних вимірювань, розгляд методу створення цифрових моделей місцевості, а також вивчення технології створення цифрової ситуації та цифрової моделі рельєфу місцевості на основі результатів інженерно-геодезичних вишукувань.
  • Документ
    Особливості застосування лазерного 3D-сканування для створення цифрових моделей місцевості
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Скубаков, Микола Дмитрович
    Об’єкт дослідження – фасад Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Предмет дослідження – процес застосування лазерного 3D-сканування для створення точних цифрових моделей об’єктів з подальшою обробкою даних. Мета роботи – дослідження особливостей застосування лазерного 3D-сканування для створення цифрових моделей місцевості та реалізація методики збору, обробки й аналізу даних для створення цифрової моделі фасаду Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Методи дослідження – теоретичний аналіз літератури та джерел інформації, експериментальне сканування місцевості та фасаду будівлі університету, методи фільтрації шумів для підвищення якості кінцевих даних. В результаті розробки кваліфікаційної роботи виконано: огляд теоретичних основ створення цифрових моделей місцевості за допомогою лазерного 3D-сканування; огляд основних характеристик та можливостей сканера Trimble TX6; огляд програмного забезпечення для обробки даних лазерного сканування; опис методики проведення лазерного 3D-сканування та її реалізація на прикладі фасаду Харківського національного автомобільно-дорожнього університету; обробка та аналіз результатів сканування
  • Документ
    Інженерно-геодезичні роботи по виконавчому зніманню будівельних конструкцій та виконанню розмічувальних робіт
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Штонда, Євгеній Олександрович
    Об’єкт дослідження – технологія виконання і обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань геометричних параметрів споруд. Мета дослідження – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань геометричних параметрів споруд на прикладі будівлі. Метод дослідження – огляд наукової та технічної інформації на основі літературних джерел і нормативних документів. В пояснювальній записці викладено: опис геометричних параметрів об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, створення геодезичної основи для подальших робіт, закладка точок в бетоні та маркування на існуючих конструкціях, обробка отриманих даних інженерно-геодезичних вишукувань в програмному комплексі Topocad, складання звіту і тривимірних креслень фасадних конструкцій за результатами інженерно-геодезичних вишукувань. Сфера застосування – проведення інженерно-геодезичних вишукувань.
  • Документ
    Геодезичні методи контролю положення споруд баштового типу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сергіенко, Микола Сергійович
    В кваліфікаційній роботі проаналізовано існуючу нормативно-правову базу щодо складу та порядку проведення геодезичних робіт при контролі геометричного положення споруд баштового типу, розглянуто основні геодезичні методи контролю за деформаціями баштових споруд та визначено пріоритетність використання автоматизованих методів геодезичного знімання при проведенні контролю геометричного положення споруд баштового типу. Економічний аналіз різних способів визначення крену показав наступне: економічна ефективність полярного способу визначення крену електронним тахеометром склала 10,36 тис. грн у рік (у порівнянні зі способом прямої кутової засічки); економічна ефективність способу малих кутів визначення крену – 13,54 тис. грн на рік (у порівнянні зі способом прямої кутової засічки); економічна ефективність фотоцифрового методу визначення крену – 16,8 тис. грн на рік (у порівнянні зі способом прямої кутової засічки).
  • Документ
    Комплексні інженерно-геодезичні вишукування для розробки проекту капітального ремонту мосту на КМ 47+012 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-10 Шевченкове – Балаклія – Первомайський – Кегичівка в Харківській області.
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Савченко, Анна Віталіївна
    В роботі розглянуто польові геодезичні роботи з подальшою камеральною обробкою для відновлення мосту та під’їзною автомобільною дорогою, що знаходиться в зруйнованому стан. Був зроблений детальний огляд об’єкту та забрані дані для розробки проєкту капітального ремонту мосту та автомобільної дороги загального користування державного значення. Складено план та вся необхідна супроводжувальна документація для автомобільної дороги та мосту. Польові роботи були виконані сучасним геодезичним обладнанням. Всі обчислення та креслення виконані із застосування комп’ютерної техніки та відповідних профільних програмних комплексів. Проведено огляд виконавчої документації.
  • Документ
    Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудова цифрової моделі місцевості на ділянці автомобільної дороги Н-12 Суми – Полтава км 15+400 до км 16+400
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мицик, Олександр Васильович
    Об’єкт дослідження – технологія виконання, обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд та побудова цифрової моделі місцевості. Мета дослідження – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги та побудова цифрової моделі місцевості. Метод дослідження – аналіз наукової і технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. В пояснювальній записці викладено: характеристику об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт; аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз та узагальнення методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз програмних комплексів для обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз програмних комплексів для побудови цифрової моделі місцевості; опис технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань; камеральну обробку польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмах Digitals та Autodesk AutoCAD; створення цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.
  • Документ
    Інженерно-геодезичні вишукування при капітальному ремонті автомобільної дороги М03 на ділянці Гонтів Яр – Валки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Маслов, Данило Олександрович
    Результатом дослідження є складання топографічних планів, профілів та іншої технічної документації, яка дозволяє ефективно планувати та виконувати ремонтні роботи. Також розроблено рекомендації для покращення підходів до інженерно-геодезичних вишукувань. Практична значущість роботи полягає у можливості застосування отриманих результатів для інших проектів з ремонту автомобільних доріг в Україні. Використання новітніх технологій сприяє підвищенню точності геодезичних даних, зниженню витрат на ремонт та забезпеченню довговічності дорожньої інфраструктури. Кваліфікаційна робота складається з теоретичного огляду, опису об’єкта, технології проведення вишукувань і оформлення результатів. Надано висновки та рекомендації для впровадження розробленої методики.
  • Документ
    Інженерно-геодезичні вишукування ділянки складу матеріалів асфальтобетонного заводу у Чугуївському районі Харківської області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Макієнко, Дар'я Юріївна
    В результаті розробки кваліфікаційної роботи магістра виконано: визначення складу нормативно-правового забезпечення процесу інженерно-геодезичних робіт; топографо-геодезичну зйомку ділянки складу матеріалів за допомогою електронно-оптичного тахеометра на базі встановлених опорних точок винесеними за допомогою GPS-приймача; побудову поверхні виконавчої зйомки з підрахунком загальної кількості об’єму та розміру штабелю щебню на базі складу будівельних матеріалів асфальтобетонного заводу у Чугуївському районі Харківської області.
  • Документ
    Технологія виконання інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості ділянки залізничної станції Нова Баварія у місті Харкові
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Корюк, Володимир Павлович
    В результаті розробки кваліфікаційної роботи магістра виконано: аналіз нормативної бази у сфері інженерно-геодезичних вишукувань площинних об’єктів, аналіз складу, змісту та етапів виконання інженерно-геодезичних вишукувань площинних об’єктів, огляд технології виконання інженерно-геодезичних вишукувань площинних об’єктів, аналіз видів цифрових моделей місцевості і методів їх побудови, огляд порядку обробки даних геодезичних вимірювань в програмному комплексі AutoCAD Civil 3D, огляд технології побудови цифрової моделі місцевості в системі AutoCAD Civil 3D за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.
  • Документ
    Технологія виконання та обробки результатів комплексу інженерно-геодезичних вишукувань по вул. Полтавський шлях (від вул. Петра Болбочана до вул. Холодногірської) в м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Король, Владислав Юрійович
    Проєктування, будівництво та експлуатація автомобільних доріг передбачають врахування природних і техногенних факторів. Це впливає на якість проектних рішень, швидкість і вартість будівельних робіт, а також на умови подальшої експлуатації доріг. Для отримання точних, повних і достовірних даних про стан місцевості, необхідних для оцінки природних умов під час розробки проекту капітального ремонту, виконуються інженерно-геодезичні вишукування. Інженерно-геодезичні вишукування автомобільних доріг — це комплекс робіт, які включають: - створення опорних і знімальних планово-висотних геодезичних мереж; - проведення топографічного знімання місцевості для складання топографічних планів масштабом 1:500; - розмічування та геодезичний моніторинг будівель і споруд під час будівництва; - виконавче контрольне знімання завершених будівельних об’єктів. Залежно від площі вишукувань і умов місцевості для розробки проєктів виконують великомасштабні топографічні знімання, застосовуючи сучасні наземні методи, супутникові системи та електронні тахеометри. Результати топографічного знімання використовуються для створення цифрової моделі місцевості, яка є основою автоматизованої розробки проекту капітального ремонту дороги. Виконання та обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань потребують проведення складних пошуково-вимірювальних робіт, використання сучасного геодезичного обладнання та програмного забезпечення. Всі ці роботи взаємопов’язані й мають вирішальне значення для досягнення якісного кінцевого результату. Отже, розробка технології виконання та обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань є надзвичайно важливим і актуальним завданням, яке буде вирішуватися в процесі розробки кваліфікаційної роботи.
  • Документ
    Геодезичне забезпечення формування землеволодінь та землекористувань на території м. Дніпро
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Головня, Сергій Олександрович
    Земля в межах населених пунктів з огляду національної економіки виступає у ролі базису для розміщення об’єктів нерухомості, екологічним середовищем. Незначні території земель міст використовуються як засіб виробництва в сільському господарстві. Відповідно повинні бути забезпечені державою гарантії права власності на землю та права користування земельними ділянками, накопичення достовірної інформації в Державному земельному кадастрі, створення прозорого ринкового середовища для обігу земельних ділянок. Формування нових землеволодінь та землекористувань є важливим етапом земельних відносин, заснованих на приватній власності на землю і майно. Формування землеволодінь та землекористувань відбувається з дотриманням чинного законодавства. Враховують специфічні особливості в територіальному розміщенні земельних ділянок, кількісному складі угідь, будівельній спроможності земель, розміщенні виробничих центрів, елементів інженерної і соціальної інфраструктури тощо.
  • Документ
    Комплексні інженерно-геодезичні вишукування для розробки проекту капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ на ділянці км 402+861 – км 412+233
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гаврилюк, Микола Олександрович
    Об’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ у Запорізькій області, що проходить від км 402+861до км 412+233. Мета роботи–проведення інженерно-геодезичних вишукувальних робіт з метою отримання точних, повних та достовірних даних про стан місцевості, необхідних для комплексної оцінки існуючих умов, що впливають на розробку проекту реконструкції ділянки дороги. Проведено інженерно - геодезичні вишукування на ділянці, що підлягає реконструкції. Складено план ділянки траси та розроблено документацію, яка є вихідними даними для проведення капітального ремонту. Вивчена характеристика району розташування ділянки автомобільної дороги. Розглянута технологія та черговість виконання інженерно-геодезичних вишукувальних робіт. Камеральні роботи проводились з використанням сучасних технологій.
  • Документ
    Застосування лазерного 3D сканера Trimble TX6 для створення тривимірної моделі приміщення
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чабанов, Ігор Олександрович
    Об’єкт дослідження – приміщення аудиторії №102 Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Предмет дослідження – вплив умов освітлення та режимів роботи лазерного сканера на якість хмари точок і тривимірної моделі аудиторії. Мета роботи – дослідження особливостей застосування лазерного 3D-сканера Trimble TX6 для створення тривимірних моделей приміщень у різних умовах освітлення та розробка рекомендацій щодо оптимізації процесу сканування. Методи дослідження – експериментальне сканування приміщення в чотирьох умовах освітлення і оцінка якості отриманих хмар точок за параметрами точності, щільності, рівномірності та передачі кольорів. В результаті розробки кваліфікаційної роботи виконано: аналіз теоретичної основи застосування лазерного 3D сканування; аналіз виконання лазерного 3D сканування у приміщенні; опис об’єкту виконання робіт; обробка даних лазерного сканування; аналіз впливу освітлення на якість знімання.
  • Документ
    Топографо-картографічне та геодезичне забезпечення управління землями сільськогосподарського призначення на території Шосткинського району Сумської області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондаренко, Антон Євгенович
    Важливу роль для збереження землі як основного національного багатства України відіграє механізм використання та управління земельними ресурсами, котрий діє за принципом від загального до часткового і навпаки. Даний механізм повинен враховувати не лише розвиток земельних відносин держави в умовах ринку, а й неоднорідність території України та особливості економіки національного господарства кожного її регіону. Слід розробити механізм удосконалення управління земельними ресурсами, який би задав напрямок переходу ведення сільського господарства від екстенсивного (за рахунок збільшення площ земель) до інтенсивного способу, що характеризується застосуванням на виробництві сучасних наукових технологій та впроваджень досягнень науково-технічного прогресу з метою перенесення отриманих показників на місцевий, регіональний та національний рівні для створення єдиного механізму управління, який включає підвищення економічної ефективності використання земель та підтримки екологічної стабільності території. Об'єктом дослідження роботи є процес удосконалення засад економіко-екологічного використання земель як комплексного метода управління земельними ресурсами сільськогосподарських підприємств на території Шосткінського району Сумської області.
  • Документ
    Порівняння цифрових моделей місцевості побудованих на основі результатів топографічного знімання та за даними геоінформаційної системи Google Earth Pro. Частина 2. Побудова та порівняння цифрових моделей місцевості
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бєлов, Олександр Олексійович
    У кваліфікаційній роботі детально проаналізовано нормативно-правову базу для проведення геодезичних і топографічних робіт. Визначені основні поняття про цифрову модель місцевості, її види та властивості. Виконано подальшу обробку геоінформаційних даних з системи Google Earth Pro та топографого-геодезичного знімання. Також досліджено функціональні можливості геодезичних програм на світовому ринку та створено дво- та тривимірну цифрову модель місцевості.
  • Документ
    Геодезичні роботи при будівництві під'їзних автомобільних доріг до магістрального водогону р. Інгулець – Південне водосховище
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Богдашин, Дмитро Ігорович
    В результаті розробки кваліфікаційної роботи магістра виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення геодезичного супроводу будівництва автомобільних доріг, створення планово-висотного обґрунтування на ділянці будівництва, виконання розмічувальних робіт під час будівництва під'їзних автомобільних доріг до магістрального водогону р. Інгулець – Південне водосховище, виконавче знімання за результатами будівництва під'їзних автомобільних доріг до магістрального водогону р. Інгулець – Південне водосховище.
  • Документ
    Топографо-картографічне та геодезичне забезпечення проведення нормативної грошової оцінки в селі Артемівка Харківського району Харківської області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бірюков, Віталій Олексійович
    Нормативна грошова оцінка земель є важливою складовою частиною Державного земельного кадастру, оскільки від неї нараховуються земельний податок та орендна плата, які надходять до органів місцевого самоврядування. Ці кошти використовуються для розвитку відповідної територіальної громади. Топографо-картографічне та геодезичне забезпечення проведення нормативної грошової оцінки є важливим, оскільки дозволяє визначити координати межі населеного пункту і всіх земельних ділянок, що розташовані на його території, визначити землі, що входять до складу села. Геодезична зйомка населеного пункту є топографічною та картографічною основою для визначення нормативної грошової оцінки земель. Питання грошової оцінки були досліджені на конкретному прикладі – с. Артемівка Харківської області.
  • Документ
    Інженерно-геодезичні роботи по виконавчому зніманню будівельних конструкцій та виконанню розмічувальних робіт
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бережний, Віктор Дмитрович
    Об’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літератур-ними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є виконання інженерно-геодезичних вишукувань. В результаті розробки кваліфікаційної роботи виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, камеральну обробку польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмах Digitals та AutoCAD Autodesk Civil 3D, побудова цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.
  • Документ
    Проєкт будівництва під'їзних автомобільних доріг до магістрального водогону р. Інгулець – Південне водосховище
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Азізе, Бадре-Еддіне
    В результаті розробки кваліфікаційної роботи магістра виконано: збір і аналіз вихідних даних щодо стану ділянки проєктування, проєктування траси автомобільної дороги, проєктування поздовжнього профілю, проєктування поперечного профілю, проєктування конструкції дорожнього одягу, проєктування водопропускальної труби.
  • Документ
    Розробка проекту капітального ремонту ділянки автомобільної дороги загального користування Р-82 Сосниця – Короп – /М-02/ з детальним розрахунком асфальтобетонного покриття на міцність зчеплення з основою
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Роговий, Ярослав Васильович
    В результаті розробки кваліфікаційної роботи магістра виконано: визначення характеристики ділянки автомобільної дороги та району її розташування, визначення параметрів ділянки автомобільної дороги Р-82 Сосниця – Короп – /М-02/ від км 1+480 до км 6+131, проектування плану траси, поздовжнього і поперечного профілю в програмному комплексі Autodesk Civil 3D, розроблення заходів з організації дорожнього руху, проведення розрахунку підсилення та відновлення кромок покриття конструкції дорожнього одягу, розрахунок асфальтобетонного покриття на міцність зчеплення з основою.