Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3871

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 98
  • Документ
    Модель вибору трактора для комунального господарства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Бондарев, Олег Олександрович
    Об'єктом дипломної роботи є процес вибору трактора для комунального господарства. Предметом дипломної роботи є розробка моделі вибору трактора для комунального господарства. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності процесу вибору тракторів для комунального господарства. Для досягнення мети:проаналізовано типи тракторів, що застосовуються у комунальному господарстві, визначено критерії вибору трактора для комунального господарства, обґрунтовано вибір методу аналізу ієрархій для побудови моделі вибору. Розроблено структурну ієрархічну модель проблеми вибору трактора для комунального господарства і реалізовано процедуру метода аналізу ієрархій для вибору доцільної альтернативи.
  • Документ
    Модель вибору малотоннажної вантажівки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Юнашев, Дмитро Сергійович
    Об'єктом дипломної роботи є процес вибору малотоннажної вантажівки з різних джерел. Предметом дипломної роботи є розробка моделі вибору малотоннажної вантажівки. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності процесу вибору малотоннажних вантажівок. Для досягнення мети:проаналізовано основні техніко-економічні характеристики малотоннажних вантажівок і визначені групи критеріїв, що впливають на вибір доцільного варіанта вантажівки. В середовищі MySQL за допомогою мови C# побудовано базу даних малотоннажних вантажівок із засобами зберігання та пошуку даних для визначення списку альтернатив за вимогами користувача. За допомогою методу аналізу ієрархій побудовано модель вибору доцільної альтернативи - малотоннажної вантажівки за сукупністю критеріїв.
  • Документ
    Модель вибору програмного забезпечення для верстата з числовим програмним керуванням
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Аносов, Родіон Вадимович
    Об’єктом дослідження є процес вибору програмного забезпечення для верстатів з числовим програмним керуванням (ЧПК). Предметом дослідження є побудова моделі вибору програмного забезпечення для верстатів із ЧПК. Метою даної роботи є підвищення ефективності виробничих процесів за рахунок оптимального вибору програмного забезпечення для верстатів із ЧПК. Для досягнення поставленої мети було виконано: - аналіз предметної області, включаючи класифікацію програмного забезпечення для верстатів із ЧПК; - вибір найбільш ефективного методу для побудови моделі вибору – методу аналізу ієрархій; - побудову і програмну реалізацію моделі вибору програмного забезпечення в середовищі MS Excel. Наукова новизна: Робота вдосконалює метод аналізу ієрархій через його адаптацію до специфіки вибору програмного забезпечення для верстатів із ЧПК. Практична значущість: Результати дослідження можуть бути використані на підприємствах, що займаються автоматизацією виробничих процесів, для вибору програмного забезпечення та підвищення продуктивності праці.
  • Документ
    Дослідженняі цифрового електропривода засобами програмного пакету MATLAB+SIMULINK
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Аксьонов, Олександр Вадимович
    В роботі було розглянуто основні види електродвигунів та їх технічні параметри, проведено огляд відомих технічних засобів, які користуються енергією електродвигунів. В результаті роботи було проведено аналіз роботи електродвигуна і складено математичну модель. Були розроблені аналогова та цифрова системи автоматичного керування роботою електродвигуна в пакеті Matlab. В результаті синтезу даних систем були отримані результати, які повністю задовольняють заданим показникам якості.
  • Документ
    Дослідженняі цифрового електропривода засобами програмного пакету MATLAB+SIMULINK
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Дудник, Олександр Володимирович
    В роботі було розглянуто влаштування і принцип дії систем кондиціонування і систем мікроклімату в кабіні дорожніх машин. Розроблена структурна схема і засобами MATLAB + Simulink синтезовано облаштування керування роботою кондиціонера, яке забезпечує нормальну його роботу в стежачих режимах без урахування обурення та з урахуванням обурень в режимі стабілізації температури.
  • Документ
    Автоматична системи подачі палива в автомобілі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Каплун, Богдан Андрійович
    В роботі було розглянуто питання керування подачі палива, як подача палива впливає на швидкість обертання двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Були одержані математичні моделі усіх складових ДВЗ, складена структурна схема ДВЗ і за допомогою пакета MATLAB+Simulink виконане моделювання системи регулювання подачі палива. Проаналізована робота двигуна при різних законах керування Одержані результати, представлені у вигляді графіків перехідних процесів.
  • Документ
    Система регулювання температури асфальтобетону при транспортуванні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Потапенко, Антон Сергійович
    В роботі промодельована система регулювання температури асфальтобетону при транспортуванні, приведені описи технологічних процесів виготовлення асфальтобетону, описані існуючи вимірники температури, представлена структурна схема системи і одержані перехідні процеси. Моделювання проводилось за допомогою системи MATLAB+Simulink
  • Документ
    Система стабілізації швидкості автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Смірнов, Володимир Ігорович
    В роботі було розглянуто питання керування швидкістю руху автомобіля шляхом керування роботою двигуна. Були розглянуті питання автоматизації в автомобілях, отримана математична модель двигуна, складена структурна схема системи керування швидкістю і за допомогою пакету MatLab+Simulink виконано її моделювання.
  • Документ
    Модель системи керування рухом крокуючого робота
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Щербаков, Олексій Вадимович
    Об’єкт кваліфікаційної роботи є процес керування кінцівкою крокуючого робота. Предмет роботи – система керування кінцівкою крокуючого робота. Мета роботи – підвищення ефективності руху крокуючого робота за рахунок забезпечення ефективного керування рухом його кінцівок. Проведений аналіз мобільних роботів різних типів показав перспективи використання крокуючих роботів для роботи у місцевості зі складним рельєфом. Побудована математична модель кінцівки крокуючого робота; нелінійна модель зведена до лінійної моделі другого порядку. Побудована Simulink-модель кінцівки крокуючого робота. Доведено адекватність лінеаризованої моделі. Показано, що динаміка системи без регулятора не відповідає вимогам до якості перехідного процесу та стійкості у встановленому режимі. За допомогою Simulink синтезовано ПІД-регулятор, що забезпечує час регулювання tp = 0,77 с, та перерегулювання tp= 8,7%.
  • Документ
    Модель вибору кластеру біометричної ідентифікації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Шевченко, Богдан Русланович
    В першому розділі розглянуто методи біометричної аутентифікації. В другому розділі розглянутокритерії вибору кластерів біометричної ідентифікації. В третьому розділі розробленоструктуру інформаційної технології вибору кластеру біометричної ідентифікації. В четвертому розділі розроблено модель вибору кластеру біометричної ідентифікації. В п’ятомурозділі реалізованприклад вибору кластеру біометричної ідентифікації.
  • Документ
    Комп'ютерна технологія диспетчерського управління процесу переміщення сипких матеріалів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Шеванов, Артем Едуардович
    Об'єкт дослідження – процес керування переміщення сипких матеріалів Метою є підвищення ефективності керування переміщення сипких матеріалів, за рахунок розробки комп’ютерної системи управління на платформі SCADA-системи. В роботі проведено аналіз існуючих технологічних процесів переміщення сипучих матеріалів, надано класифікацію видів регулювання сипучих речовин, розглянуті системи автоматичного керування транспортерами. На підставі проведеного аналізу запропоновано автоматизовані системи керування агрегатом живлення на асфальтобетонному заводі. Це все дозволило реалізувати комп’ютерну системи диспетчерського управління потоко-транспортної системи в інтегрованому середовищі розробки на платформі в SCADA-системи.
  • Документ
    Розробка структури технології синтезу системи автоматизованого управління асфальтобетонних установок
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Функендорф, Владислав Валерійович
    Об’єкт дослідження - процес синтезу системи автоматизованого управління асфальтобетонних установок. Предмет дослідження - моделі вибору SCADA системи. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: – провести аналіз задач синтезу системи управління асфальтобетонних установок; – провести аналіз сучасних SCADA-систем та обґрунтувати критерії вибору; – розробити структурну модель технології синтезу системи автоматизованого управління асфальтобетонних установок; – провести обґрунтування метода багатокритеріальної оцінки та оптимізації дискретного програмування з больовими змінними; – розробити модель вибору SCADA-системи; – надати отримані результати вибору SCADA системи методом багатокритеріальної оцінки.
  • Документ
    Модель вибору технічних засобів для енергоефективної сенсорної мережі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Сердюк, Олександр Володимирович
    В першому розділі розглянутоаналіз сенсорних мереж та іх характеристик. В другому розділі розглянутомоделі споживання бездротової сенсорної мережі. В третьому розділі розробленоструктуру інформаційної технології вибору технічних засобів для енергоефективної сенсорної мережі. В четвертому розділі розроблено модель вибору технічних засобів для енергоефективної сенсорної мережі. В п’ятому розділі реалізованоприклад вибору технічних засобів для енергоефективної сенсорної мережі.
  • Документ
    Моделі проектування інтелектуальної системи керування термінальними операціями
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Сердюк, Оксана Володимирівна
    Розглядається задача проектування інтелектуальної системи керування термінальними операціями. Задача сучасного терміналу − ефективне керування вантажем, підвищення інтенсивної експлуатації, моніторинг та прогнозування термінальних операцій. Це завдання може бути вирішено інтелектуальною системою управління. Об’єкт дослідження – складські термінальні операції. Предмет дослідження - моделі проектування інтелектуальної системи керування термінальними операціями. Метою роботи є підвищення ефективностікерування термінальними операціями за рахунок раціонального вибору елементів інтелектуальної системи. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління складськими об’єктами, на методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах моделювання роботи систем управління. Виявлено основні вимоги щодо елементної бази інтелектуальної системи керування термінальними операціями. Визначено комплекс операцій та обґрунтовано доцільність проведення на вантажному терміналі з метою підвищення якості логістичного процесу. Розроблено математичні моделі вибору елементної бази та обрано комплект засобів для контролю та моніторингу термінальних операцій. Надано методику порівняння RFID та Barcode систем при термінальних операціях. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження.
  • Документ
    Проектування автоматизованої системи документообігу АТП
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Сергієнко, Катерина Валеріївна
    Об’єктом дослідження є процес розробки математичної моделі вибору СУБД для автоматизованої системи документообігу. Предмет дослідження – математичної моделі вибору СУБД для автоматизованої системи документообігу. Мета роботи: підвищити ефективність роботи з клієнтами АТП за рахунок розробки математичної моделі вибору СУБД для автоматизованої системи документообігу, які допоможуть приймати оптимальні управлінські рішення. Задачі: - провести аналіз систем автоматизації процесів документообігу на АТП; - провести аналіз задач, методів і підходів до проектування автоматизованої системи документообігу; - розробити структура систем автоматизації процесів документообігу на АТП; - провести обґрунтовування і вибір методів ухвалення рішень; - розробити моделі вибору СУБД методом аналізу ієрархій; - розробити математичну модель вибору СУБД методом багатокритеріальної оцінки.
  • Документ
    Технологія синтезу інформаційного комплексу для інтелектуальних транспортних систем
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Ісаджанян, Артур Михайлович
    Проведено аналіз проведено аналіз проблеми параметричного синтезу інформаційного комплексу ІТС; розроблено інформаційну технологію параметричного синтезу інформаційного комплексу ІТС; проведено аналіз критеріїв параметричного синтезу інформаційного комплексу ІТС; розроблено моделі параметричного синтезу інформаційного комплексу ІТС за багатьма функціональними, технічними та вартісними критеріями та обмеженнями; проведено аналіз методів прийняття рішень для розв’язання поставленої задачі; наведено приклади використання розроблених моделей.
  • Документ
    Модель вибору програмного засобу для автоматизації керування технологічним обладнанням в умовах невизначеності
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Кисляков, Олексій Борисович
    Проведено аналіз проблеми вибору програмного засобу для автоматизації керування технологічним обладнанням; розроблено загальну постановку задачі вибору програмного засобу для автоматизації керування технологічним обладнанням; проведено аналіз методів прийняття рішень для розв’язання поставленої задачі; проведено аналіз критеріїв вибору програмного засобу для автоматизації керування технологічним обладнанням; розроблено метод вибору програмного засобу для автоматизації керування технологічним обладнанням із використанням нечітких множин; наведено приклад використання розробленого методу.
  • Документ
    Моделі вибору компонентів навігаційного модуля для БДМ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Кісельов, Кирило Вікторович
    В роботі вирішуєтьсязадача проектуваннянавігаційного модуля системи управління будівельно-дорожньою машиною (БДМ). Зараз в галузі проектування машин такого класу затверджується тенденція спрощення управління за рахунок впровадження інтелектуальних модулів. Навігаційний модуль вирішує задачі контролю положення машини та її робочих органів. Метою роботи є підвищення ефективності функціонування БДМ за рахунок вибору компонентів навігаційного модуля системи управління. Об’єкт дослідження – навігаційний модуль СУ БДМ. Предмет дослідження - моделі вибору компонентів навігаційного модуля СУ БДМ. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління складними об’єктами, а також методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах імітаційного моделювання робочого процесу БДМ. Обґрунтовано вимоги докомпонентівнавігаційного модулядля БДМ. Проаналізовано переваги супутникових навігаційних систем та геоінформаційні технології. Розроблено математичні моделі вибору та обрано компоненти навігаційного модуля для БДМ. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу автоматизованого FDM-друку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Дудецький, Ігор Сергійович
    Мета даної роботи -удосконалення технологічного процесу автоматизованого FDM-друку, враховуючи властивості філаменту. Об'єкт дослідження - технологічний процес автоматизованого FDM-друку. Предмет дослідження - підвищення якості виготовлення деталей, удосконалюючи технологічний процесу автоматизованого FDM-друку. Проведено аналіз сучасних 3-Д принтерів та обрано програмне забезпечення для моделювання. Проаналізовані специфіка та технічні вимоги філаментів щодо екологічної безпеки. Виконано дослідження технологій та процедур, необхідних для друкування моделей.
  • Документ
    Метод оцінки ефективності роботи операторів екскаваторів із використанням нечітких множин
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Древаль, Ігор Володимирович
    Проведено аналіз критеріїв ефективності роботи операторів екскаваторів; проведено аналіз методів прийняття рішень для розв’язання поставленої задачі; розроблено метод оцінки ефективності роботи операторів екскаваторів із використанням нечітких множин; наведено приклад використання розробленого методу.