Выпуск 74

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1707

ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 22
  • Документ
    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016)
  • Документ
    ИДЕНТИФИКАЦИЯ ПАРАМЕТРА ДЕМПФИРОВАНИЯ ПНЕВМОПОДВЕСКИ ГОРОДСКОГО АВТОБУСА
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Мисько, Е. М.; Місько, Є. М.; Misko, E.
    Определены характеристики демпфирования пневматической подвески колесного транспортного средства (КТС) на основе сопоставления результатов натурного эксперимента и результатами математического моделирования колебаний системы, отвечающих условиям эксперимента.
  • Документ
    СИСТЕМНЫЙ ПОДХОД В ПРИМЕНЕНИИ ДОБАВОК, ОБЕСПЕЧИВАЮЩИХ ВОССТАНОВЛЕНИЕ ЭКСПЛУАТАЦИОННЫХ ПАРАМЕТРОВ ДВИГАТЕЛЕЙ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Левченко, А. В.; Наглюк, И. С.; Осипенко, Д. В.; Левченко, О. В.; Наглюк, І. С.; Осипенко, Д. В.; Levchenko, А.; Nahliuk, I.; Osypenko, D.
    Предложен общий методический подход к решению задачи применения присадок к ДВС, обеспечивающих восстановление его эксплуатационных параметров без текущего ре-монта, связанного с разборкой двигателя и заменой его деталей. Подход основан на моделировании и трибодиагностике работы основных узлов трения ДВС в лабораторных условиях.
  • Документ
    ВИЗНАЧЕННЯ ВІЛЬНИХ КОЛИВАНЬ МАСИ ПАСИВНОГО ДИНАМІЧНОГО ГАСНИКА З ДОДАТКОВОЮ МЕХАНІЧНОЮ СТРУКТУРОЮ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сидоренко, І. І.; Ткачов, А. В.; Ткачов, О. А.; Сидоренко, И. И.; Ткачев, А. В.; Ткачев, А. А.; Sidorenko, I.; Tkachiov, A.; Tkachiov, A.
    Проведено математичне моделювання вільних коливань маси гасників з розширеною структурою. Виконано порівняльний аналіз коливальних процесів в одномасовій лінійній та нелінійній системах при кінематичному збурюванні. Побудовано скелетні криві, що відображають основні властивості нелінійних пасивних динамічних гасників коливань.
  • Документ
    РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ДИЗЕЛЯ ДЛЯ РОБОТИ НА БІОГАЗІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Пилипенко, О. М.; Шльончак, І. А.; Пилипенко, А. М.; Шленчак, И. А.; Pilipenko, А.; Shlenchak, I.
    Проведено аналіз сучасного стану використання газоподібних палив у двигунах внутрішнього згоряння. Наведено ефективні способи використання газу в дизелях. Запропоновано здешевлену систему живлення дизеля біогазом. Визначено витрати дизельного та газодизельного палива під час роботи двигуна DONG FENG залежно від швидкості руху транспортного засобу.
  • Документ
    ТЕХНОЛОГИЯ ИЗГОТОВЛЕНИЯ ПРОФИЛЬНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ КУЗОВОВ АВТОМОБИЛЕЙ ГИБКОЙ С ПРОДОЛЬНЫМ РАСТЯЖЕНИЕМ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Новошицкий, В. А.; Новошицкий, А. В.; Новошицький, В. А.; Новошицький, А. В.; Novoshitskyi, V.; Novoshitskyi, A.
    Рассматривается технология изготовления тонкостенных профилей разнообразной конфигурации. Технология предусматривает последовательное локальное формоизменение заготовки при действии продольной растягивающей силы. Приведены технологические схемы профилирования и рекомендации по применению тонкостенных профилей в автомобильной промышленности.
  • Документ
    АНАЛІЗ ТЕПЛОВОГО СТАНУ ДВИГУНА ПОЖЕЖНОГО АВТОМОБІЛЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Лук’янченко, О. Ю.; Лук’янченко, Ю. О.; Лукьянченко, А. Ю.; Лукьянченко, Ю. А.; Lukyanchenko, O.; Lukyanchenko, Y.
    Розглядаються питання впливу факторів середовища цільового використання пожежного автомобіля на реалізацію його конструктивних та експлуатаційних властивостей. Пропонується використання математичного моделювання для визначення потенціалу пристосованості та прогнозування ефективності функціонування пожежного автомобіля.
  • Документ
    КОНТАКТНЫЕ СИЛЫ ТРЕХКОЛЕСНОГО ЭКИПАЖА НА СПИРАЛЬНО-ВИНТОВЫХ ТРАССАХ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Кравец, В. В.; Басс, К. М.; Кравец, Т. В.; Зубарев, Н. С.; Кравець, В. В.; Бас, К. М.; Кравець, Т. В.; Зубарєв, М. С.; Kravets, V.; Bas, K.; Kravets, T.; Zubaryev, M.
    Предлагается модель кинетики трехколесного экипажа при различных режимах движения. Аналитически определяются контактные силы с учетом признака ведущего-ведомого колеса.
  • Документ
    ВПЛИВ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ НА ПОКАЗНИКИ АВТОМОБІЛЯ ПРИ ВИКОРИСТАННІ БІОПАЛИВА
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Корпач, А. О.; Левківський, О. О.; Корпач, А. А.; Левковский, А. А.; Korpach, A.; Levkivskyi, O.
    Подано результати розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин дизелем автомобіля, що працює на біопаливі. Розрахунки виконано для автомобіля, що рухається в режимах міського їздового циклу, враховуючи зміну стану та профілю дорожнього покриття, що характеризуються коефіцієнтом опору коченню і кутом нахилу повздовжнього профілю дороги.
  • Документ
    ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СТАНДАРТНИХ ПАЛИВ І ГАЗУ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Дикун, Т. В.; Плитус, А. М.; Дыкун, Т. В.; Плытус, А. М.; Dykun, T.; Plytus, A.
    Проводиться порівняльний аналіз експлуатаційних витрат, які виникають при ви-користанні для живлення двигуна внутрішнього згоряння стандартних палив і стиснутого та зрідженого газу. Згідно результатів досліджень найбільше змінюються витрати на пальне, ремонт і технічне обслуговування автомобілів.
  • Документ
    АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ ПЕРЕОБЛАДНАНОГО НА МЕТАНОВЕ ПАЛИВО ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Дем’янчук, Я. М.; Демьянчук, Я. М.; Demianchuk, Ya.
    Наведено аналіз експлуатаційних витрат некомерційних легкових автомобілів, переобладнаних для використання як палива стиснутого природного газу. Проаналізовано можливі переваги і незручності при експлуатації таких автомобілів та доцільність переобладнання.
  • Документ
    ПОЛІПШЕННЯ ПАЛИВНОЇ ЕКОНОМІЧНОСТІ СУЧАСНОГО БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА В РЕЖИМІ ХОЛОСТОГО ХОДУ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Гутаревич, Ю. Ф.; Карев, С. В.; Шуба, Є. В.; Гутаревич, Ю. Ф.; Карев, С. В.; Шуба, Е. В.; Hutarevych, Y.; Karev, S.; Shuba, Y.
    Наведено результати досліджень впливу добавки водневмісного газу до повітряного заряду бензинового двигуна 4Ч 7,65/7,56 із сучасною системою впорскування та зворотним зв’язком на паливну економічність та екологічні показники при роботі в режимі холостого ходу.
  • Документ
    ПІДВИЩЕННЯ ЗНОСОСТІЙКОСТІ ЧАВУННИХ ДЕТАЛЕЙ ПОВЕРХНЕВИМ ЗМІЦНЕННЯМ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Гурей, Т. А.; Гурей, Т. А.; Hurey, T.
    Досліджено, що фрикційне зміцнення істотно підвищує зносостійкість пари «сірий чавун СЧ 20 – сірий чавун СЧ 20» при терті з граничним мащенням. Під час фрикційного зміц-нення у поверхневих шарах формуються білі шари з нанокристалічною структурою.
  • Документ
    ВПЛИВ ДОДАВАННЯ ВОДНЕВМІСНОГО ГАЗУ НА ПОКАЗНИКИ ДИЗЕЛЯ В НАВАНТАЖУВАЛЬНОМУ РЕЖИМІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Говорун, А. Г.; Корпач, А. О.; Філоненко, О. Д.; Говорун, А. Г.; Корпач, А. А.; Филоненко, А. Д.; Govorun, A.; Korpach, A.; Filonenko, A.
    Проаналізовано результати експериментальних досліджень дизеля 4Ч11,0/12,5 (Д-241) за навантажувальною характеристикою (n=1500 хв-1) за сталої величини добавки водневмісного газу.
  • Документ
    ДО ВИЗНАЧЕННЯ МОМЕНТУ ОПОРУ ПОВОРОТУ ЗАДНЬОЇ ОСІ НАПІВПРИЧЕПА ГІБРИДНОГО АВТОПОЇЗДА
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Босенко, В. М.; Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тимков, О. Н.; Босенко, В. Н.; Sakhno, V.; Poliakov, V.; Timkov, O.; Bosenko, V.
    Визначено кути нахилу осі шворня керованих коліс задньої осі напівпричепа, за яких як ваговий стабілізуючий момент, так і момент бічних реакцій досягають свого максимального значення. Ці моменти необхідно враховувати при визначенні потужності електродвигуна, який використовують для повороту керованих коліс напівпричепа гібридного автопоїзда.
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ ГІБРИДНОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ПОСЛІДОВНОГО ТИПУ НА МІСЬКИХ АВТОБУСАХ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Тімков, О. М.; Луцик, А. П.; Сахно, В. П.; Тимков, О. Н.; Луцик, А. П.; Sakhno, V.; Timkov, O.; Lutsyk, A.
    Впровадження гібридної силової установки у міський транспорт може значно зменшити проблеми, викликані в міських районах, завдяки використанню інноваційних технологій і технологій транспортних засобів. Розроблення математичних моделей для проектування автомобілів з гібридними силовими установками приводить до скорочення часу та зменшення витрат.
  • Документ
    ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ПОВЕРХНОСТНОГО ПЛАСТИЧЕСКОГО ДЕФОРМИРОВАНИЯ ДЕТАЛЕЙ АВТОМОБИЛЕЙ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Бутаков, Б. И.; Марченко, Д. Д.; Артюх, В. А.; Зубехина-Хайят, А. В.; Бутаков, Б. І.; Марченко, Д. Д.; Артюх, В. О.; Зубехіна-Хайят, О. В.; Butakov, B.; Marchenko, D.; Artyukh, V.; Zubekhina-Khayat, A.
    Описаны способы и устройства для их реализации и инновационные технологии для поверхностного пластического деформирования обкатыванием роликами со стабилизацией рабочего усилия, ударным раскатыванием гибкими игольчатыми роликами, обкатыванием сложных поверхностей клиновым роликом, раздачи с помощью электрогидравлического эффекта (ЭГЭ) поршневых пальцев.
  • Документ
    ПРОИЗВОДСТВЕННО-ЛОГИСТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ И РЕМОНТА АВТОМОБИЛЕЙ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Вильский, Г. Б.; Гильмутдинов, Ш. А.; Вільський, Г. Б.; Гільмутдінов, Ш. А.; Vilsky, G.; Gilmutdinov, Sh.
    Разработана методика управления информационными потоками в производственно-логистическом планировании технического обслуживания и ремонта автомобильного транспорта. Выполнение рабочих заданий обеспечивается компонентами САПР технологических процессов. Предложенные результаты исследования и разработки позволяют совершенствовать операционные циклы готовности автомобилей, что повышает конкурентоспособность автотранспортного предприятия.
  • Документ
    О ПОТЕНЦИАЛЕ ТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ АКТИВОВ АВТОХОЗЯЙСТВА
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Вильский, Г. Б.; Захарченко, В. В.; Вільський, Г. Б.; Захарченко, В. В.; Vilskyi, G.; Zakharchenko, V.
    Предложен алгоритм оценки потенциала сбережения технологических активов в автотранспортном предприятии. Даются рекомендации по организации работ с эффективным использованием энергетических ресурсов. Показаны пути достижения высокой конкурентной способности автохозяйства, содержащие проведение энергоаудита и разработку энергетических баланса и паспорта.
  • Документ
    ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ ОБСТЕЖЕННЯ ПАСАЖИРОПОТОКІВ НА МІСЬКИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТАХ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Рубан, Д. П.; Підгорний, М. В.; Рубан, Г. Я.; Рубан, Д. П.; Подгорный, М. В.; Рубан, Г. Я.; Ruban, D.; Pidhornyi, M.; Ruban, H.
    Проведено аналіз сучасних електронних систем обстеження пасажиропотоків. Наведено їх переваги та недоліки. Доведено ефективність застосування сучасних методів ав-томатизованого обстеження пасажиропотоків міських автобусних маршрутів. Наведено критерії точності автоматизованих методів обстеження пасажиропотоків та рекомендації щодо їх обчислення.