2016, Випуск 10
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5751
Переглянути
Нові надходження
Тип документа: Документ , ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016)Тип документа: Документ , Анализ эффективности самостоятельной работы студентов с использованием информационных технологий(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Костикова, М. В.; Скрипина, И. В.; Костікова, М. В.; Скрипіна, І. В.; Kostikova, М. V.; Skrypina, I. V.В статье обобщён опыт преподавателей кафедры Информатики и прикладной математики Харьковского национального автомобильно-дорожного университета по вопросу эффективности учебного процесса в зависимости от организации самостоятельной работы студентов с использованием современных информационных и коммуникационных технологий.Тип документа: Документ , Дисципліна охорона праці в підготовці фахівця ХНАДУ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Каслин, М. Д.; Попов, В. М.; Богатов, О. І.; Каслин, Н. Д.; Богатов, О. И.; Kaslin, N.; Popov, V; Bogatov, О.Розглянути вимоги, що пред'являються до фахівця в його професійній діяльності з питань професійної підготовки при вивченні курсу «Охорона праці»Тип документа: Документ , Зміна кутів сходження коліс на перехідних режимах руху автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Щербина, А. В.; Shcherbyna, A. V.Представлено обладнання для дослідження експлуатаційних показників автомобіля та розглянута зміни кутів сходження коліс на перехідних режимах руху автомобіля.Тип документа: Документ , Совершенствование диагностической системы для определения технического состояния автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Кривошапов, С. И.; Кривошапов, С. І.; Krivoshapov, S. I.Рассмотрены принципы построения автоматической системы измерения мощности, скорости, расхода топлива и токсичности автомобиля. Приведена схема получения диагностической информации о техническом состоянии автомобилей на имитационном оборудовании. Разработаны путь интеграции компьютерных технологий в единую информационную измерительную среду стенда с беговыми барабанами.Тип документа: Документ , Взаимодействие частиц со стенками отводов пневмотранспортного трубопровода(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Антоненко, И. И.; Антоненко, І. І.; Antonenko, I.Установлен характер движения аэросмеси в отводах пневмотранспортного трубопровода. Экспериментально определены механические нагрузки на стенки и энергозатраты в отводах разного радиуса закругления. Обоснован оптимальный радиус закругления отводов пневмотранспортного трубопровода. Предложена новая конструкция отвода пневмотранспортного трубопровода.Тип документа: Документ , Дослідження кутів сходження коліс при різних швидкостях руху автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Вербицький, В. Г.; Щербина, А. В.; Вербицкий, В. Г.; Verbitskу, V. G.; Shcherbyna, A. V.Представлено математичну модель колісного вузла з урахуванням його жорсткості та в якому колесо встановлено з кутом сходження. Отримано функціональну залежність зміни кута сходження від швидкості руху автомобіля та досліджено стійкість даної системи.Тип документа: Документ , Дослідження впливу умов руху автомобіля на вибір раціонального коефіцієнту затухання коливань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Рожков, П. П.; Рожкова, С. Е.; Рожкова, С. Э.; Rozhkov, P.; Rozhkova, S.Проведений аналіз впливу умов руху автомобіля на рівень демпфірування коливань з метою зменшення прискорення центру мас автомобіля.Тип документа: Документ , Концепція розроблення високоефективних інтегрованих інтелектуальних автомобільних інформаційно-управляючих систем на основі глибоких штучних нейронних мереж(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Сіндєєв, М. В.; Кулакова, Л. Є.; Гусенкова, К. В.; Никонов, О. Я.; Синдеев, М. В.; Кулакова, Л. Е.; Гусенкова, Е. В.; Nikonov, O. J.; Sindyeyev, M. V.; Kulakova, L. Ye.; Gusenkova, K. V.Запропоновано концепцію створення високоефективних інтегрованих інтелектуальних автомобільних інформаційно-управляючих систем на основі глибоких штучних нейронних мереж. Глибокі штучні нейронні мережі дозволяють вивчати великі рівні абстракції, які збільшують коефіцієнт варіації, що спрощує процес узагальнення.Тип документа: Документ , Розроблення стенду для експериментального дослідження інформаційно-керуючої системи адаптивної підвіски автомобіля на основі використання нейро-фаззі регуляторів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Шуляков, В. М.; Фастовець, В. І.; Никонов, О. Я.; Шуляков, В. Н.; Фастовец, В. И.; Nikonov, O. J.; Shuliakov, V. M.; Fastovec, V. I.Розроблено інформаційно-керуючу систему для експериментального стенду дослідження адаптивної підвіски автомобіля. Розроблено програмні, технічні та апаратні рішення для системи стабілізації кузова автомобіля з нейро-фаззі контролером в контурі керування.Тип документа: Документ , Розроблення інформаційно-телекомунікаційної системи для автоматизації функціонування транспортного порталу вантажоперевезень на основі case-технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Нарожна, К. В.; Никонов, О. Я.; Нарожная, Е. В.; Nikonov, O. J.; Narozhna, K. V.Проведено аналіз сучасних транспортних порталів з метою виявлення недоліків. Розроблено модель автоматизованої системи з метою покращення ефективності функціонування транспортного порталу вантажоперевезень. Розроблено спеціальний комплекс програмного забезпечення для автоматизації функціонування транспортного порталу вантажоперевезень на основі сучасних інформаційно- телекомунікаційних технологій.Тип документа: Документ , Оптимизация транспортных перевозок на основе поиска звездных покрытий(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Подоляка, О. А.; Подоляка, А. Н.; Подоляка, О. О.; Подоляка, О. М.; Podolyaka, O.; Podolyaka, A.Задача назначения пар водителей автобусов на длинные рейсы рассмотрена как задача поиска наибольшего покрытия двудольного графа звездами второй степени. Приведены доказательства ключевых теорем нормализационного метода решения данной задачи.Тип документа: Документ , Розроблення стенду для експериментального дослідження адаптивного головного світла наземних транспортних засобів. інформаційно-комунікаційна система(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Сильченко, В. О.; Никонов, О. Я.; Nikonov, O. J.; Sylchenkо, V. O.Розроблено інформаційно-комунікаційну систему для експериментального стенду дослідження адаптивного головного світла наземних транспортних засобів. Розроблено програмні, технічні та апаратні рішення взаємодії блоку управління адаптивного головного світла з транспортним порталом.Тип документа: Документ , Интегрированные интеллектуальные автомобильные информационно-управляющие системы: современные технологии и перспективы развития(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Волков, Ю. В.; Кулакова, Л. Е.; Гусенкова, Е. В.; Кулакова, Л. Є.; Гусенкова, К. В.; Volkov, Yu. V.; Kulakova, L. Ye.; Gusenkova, K. VПроведен обзор современных технологий и перспектив развития интегрированных интеллектуальных автомобильных информационно-управляющих систем. В качестве перспектив обозначены бортовые компьютеры со специальной архитектурой, использование сетевых и интеллектуальных технологий.Тип документа: Документ , Концепція розроблення комплексованих навігаційних систем для багатоцільових гусеничних та колісних машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Подоляка, О. О.; Волков, Ю. В.; Чернишов, В. О.; Никонов, О. Я.; Подоляка, О. А.; Nikonov, O. J.; Podolyaka, O. O.; Volkov, Yu. V.; Chernishov, V. O.Запропоновано концепцію створення комплексованих навігаційних систем для багатоцільових гусеничних та колісних машин на основі сучасних геоінформаційних систем, трекінгових систем та систем моніторингу транспортних засобів.Тип документа: Документ , Перспективи застосування великовантажних автосамоскидів з електромеханічною трансмісією на кар’єрах світу та україни(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Філатов, С. В.; Филатов, С. В.; Filatov, S.Розкрито проблему оптимізації автомобільного транспорту на кар’єрах та переваги його застосування перед залізничним транспортом. Надано тягово-швидкісну характеристику великовантажного кар’єрного автосамоскида СОМАТSU HD-1200 та БелАЗ-7512. Розкриті технічні умови для комплекту тягового обладнання залежно від профілю кар’єрної автодороги задля якісної експлуатації великовантажних кар’єрних автосамоскидів.Тип документа: Документ , Порівняльний розрахунок витрат на енергоносії модернізованого заз ланос із закордонними аналогами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Smirnov, O.; Borisenkо, A.Проведено розрахунок витрат на енергоносії модернізованого у гібридний варіант ЗАЗ Ланос Пікап в порівнянні з гібридним транспортним засобом з зовнішнім зарядом Toyota Prius PHV та гібридним електромобілем Chevrolet Volt. Результати дослідження представлено у вигляді порівняльних залежностей витрат на енергоносії від дальності добового пробігу.Тип документа: Документ , Бортовое зарядное устройство гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Двадненко, В. Я.; Dvadnenko, V.Предложено бортовое зарядное устройство конверсионного гибридного автомобиля. Разработаны схемотехнические решения, которые обеспечивают простую реализацию зарядного устройства для литиевой тяговой батареи с требуемой мощностью и высоким значением коэффициента мощности. Зарядное устройство поддерживает работу плат выравнивания заряда банок тяговой батареи.Тип документа: Документ , Алгоритм підготовки транспортної інфраструктури до масштабного використання автодорожнього електротранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Аргун, Щ. В.; Argun, Sch.У роботі проведено аналіз стану доріг в Україні. Проведено аналіз альтернативних джерел енергії, що можуть бути використані у транспортній інфраструктурі. Виявлено фактори, що перешкоджають повномасштабній модернізації транспортної інфраструктури України. Розроблено алгоритм реалізації програми інтегрування енергозберігаючих технологій у транспортну інфраструктуру України.Тип документа: Документ , Аналіз структури електроприводу гібридного автомобіля, як об’єкту діагностики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто структуру та режими функціонування гібридної силової установки з електроприводом. Визначено спосіб апаратної реалізації та сформульовано загальні правила обробки інформації системи моніторингу технічного стану силової частини електроприводу на прикладі гібридного силового агрегату типу THS II.