2016, Випуск 10
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5751
Переглянути
Нові надходження
Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016)Документ Анализ эффективности самостоятельной работы студентов с использованием информационных технологий(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Костикова, М. В.; Скрипина, И. В.; Костікова, М. В.; Скрипіна, І. В.; Kostikova, М. V.; Skrypina, I. V.В статье обобщён опыт преподавателей кафедры Информатики и прикладной математики Харьковского национального автомобильно-дорожного университета по вопросу эффективности учебного процесса в зависимости от организации самостоятельной работы студентов с использованием современных информационных и коммуникационных технологий.Документ Дисципліна охорона праці в підготовці фахівця ХНАДУ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Каслин, М. Д.; Попов, В. М.; Богатов, О. І.; Каслин, Н. Д.; Богатов, О. И.; Kaslin, N.; Popov, V; Bogatov, О.Розглянути вимоги, що пред'являються до фахівця в його професійній діяльності з питань професійної підготовки при вивченні курсу «Охорона праці»Документ Зміна кутів сходження коліс на перехідних режимах руху автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Щербина, А. В.; Shcherbyna, A. V.Представлено обладнання для дослідження експлуатаційних показників автомобіля та розглянута зміни кутів сходження коліс на перехідних режимах руху автомобіля.Документ Совершенствование диагностической системы для определения технического состояния автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Кривошапов, С. И.; Кривошапов, С. І.; Krivoshapov, S. I.Рассмотрены принципы построения автоматической системы измерения мощности, скорости, расхода топлива и токсичности автомобиля. Приведена схема получения диагностической информации о техническом состоянии автомобилей на имитационном оборудовании. Разработаны путь интеграции компьютерных технологий в единую информационную измерительную среду стенда с беговыми барабанами.Документ Взаимодействие частиц со стенками отводов пневмотранспортного трубопровода(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Антоненко, И. И.; Антоненко, І. І.; Antonenko, I.Установлен характер движения аэросмеси в отводах пневмотранспортного трубопровода. Экспериментально определены механические нагрузки на стенки и энергозатраты в отводах разного радиуса закругления. Обоснован оптимальный радиус закругления отводов пневмотранспортного трубопровода. Предложена новая конструкция отвода пневмотранспортного трубопровода.Документ Дослідження кутів сходження коліс при різних швидкостях руху автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Вербицький, В. Г.; Щербина, А. В.; Вербицкий, В. Г.; Verbitskу, V. G.; Shcherbyna, A. V.Представлено математичну модель колісного вузла з урахуванням його жорсткості та в якому колесо встановлено з кутом сходження. Отримано функціональну залежність зміни кута сходження від швидкості руху автомобіля та досліджено стійкість даної системи.Документ Дослідження впливу умов руху автомобіля на вибір раціонального коефіцієнту затухання коливань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Рожков, П. П.; Рожкова, С. Е.; Рожкова, С. Э.; Rozhkov, P.; Rozhkova, S.Проведений аналіз впливу умов руху автомобіля на рівень демпфірування коливань з метою зменшення прискорення центру мас автомобіля.Документ Концепція розроблення високоефективних інтегрованих інтелектуальних автомобільних інформаційно-управляючих систем на основі глибоких штучних нейронних мереж(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Сіндєєв, М. В.; Кулакова, Л. Є.; Гусенкова, К. В.; Никонов, О. Я.; Синдеев, М. В.; Кулакова, Л. Е.; Гусенкова, Е. В.; Nikonov, O. J.; Sindyeyev, M. V.; Kulakova, L. Ye.; Gusenkova, K. V.Запропоновано концепцію створення високоефективних інтегрованих інтелектуальних автомобільних інформаційно-управляючих систем на основі глибоких штучних нейронних мереж. Глибокі штучні нейронні мережі дозволяють вивчати великі рівні абстракції, які збільшують коефіцієнт варіації, що спрощує процес узагальнення.Документ Розроблення стенду для експериментального дослідження інформаційно-керуючої системи адаптивної підвіски автомобіля на основі використання нейро-фаззі регуляторів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Шуляков, В. М.; Фастовець, В. І.; Никонов, О. Я.; Шуляков, В. Н.; Фастовец, В. И.; Nikonov, O. J.; Shuliakov, V. M.; Fastovec, V. I.Розроблено інформаційно-керуючу систему для експериментального стенду дослідження адаптивної підвіски автомобіля. Розроблено програмні, технічні та апаратні рішення для системи стабілізації кузова автомобіля з нейро-фаззі контролером в контурі керування.Документ Розроблення інформаційно-телекомунікаційної системи для автоматизації функціонування транспортного порталу вантажоперевезень на основі case-технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Нарожна, К. В.; Никонов, О. Я.; Нарожная, Е. В.; Nikonov, O. J.; Narozhna, K. V.Проведено аналіз сучасних транспортних порталів з метою виявлення недоліків. Розроблено модель автоматизованої системи з метою покращення ефективності функціонування транспортного порталу вантажоперевезень. Розроблено спеціальний комплекс програмного забезпечення для автоматизації функціонування транспортного порталу вантажоперевезень на основі сучасних інформаційно- телекомунікаційних технологій.Документ Оптимизация транспортных перевозок на основе поиска звездных покрытий(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Подоляка, О. А.; Подоляка, А. Н.; Подоляка, О. О.; Подоляка, О. М.; Podolyaka, O.; Podolyaka, A.Задача назначения пар водителей автобусов на длинные рейсы рассмотрена как задача поиска наибольшего покрытия двудольного графа звездами второй степени. Приведены доказательства ключевых теорем нормализационного метода решения данной задачи.Документ Розроблення стенду для експериментального дослідження адаптивного головного світла наземних транспортних засобів. інформаційно-комунікаційна система(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Сильченко, В. О.; Никонов, О. Я.; Nikonov, O. J.; Sylchenkо, V. O.Розроблено інформаційно-комунікаційну систему для експериментального стенду дослідження адаптивного головного світла наземних транспортних засобів. Розроблено програмні, технічні та апаратні рішення взаємодії блоку управління адаптивного головного світла з транспортним порталом.Документ Интегрированные интеллектуальные автомобильные информационно-управляющие системы: современные технологии и перспективы развития(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Волков, Ю. В.; Кулакова, Л. Е.; Гусенкова, Е. В.; Кулакова, Л. Є.; Гусенкова, К. В.; Volkov, Yu. V.; Kulakova, L. Ye.; Gusenkova, K. VПроведен обзор современных технологий и перспектив развития интегрированных интеллектуальных автомобильных информационно-управляющих систем. В качестве перспектив обозначены бортовые компьютеры со специальной архитектурой, использование сетевых и интеллектуальных технологий.Документ Концепція розроблення комплексованих навігаційних систем для багатоцільових гусеничних та колісних машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Подоляка, О. О.; Волков, Ю. В.; Чернишов, В. О.; Никонов, О. Я.; Подоляка, О. А.; Nikonov, O. J.; Podolyaka, O. O.; Volkov, Yu. V.; Chernishov, V. O.Запропоновано концепцію створення комплексованих навігаційних систем для багатоцільових гусеничних та колісних машин на основі сучасних геоінформаційних систем, трекінгових систем та систем моніторингу транспортних засобів.Документ Перспективи застосування великовантажних автосамоскидів з електромеханічною трансмісією на кар’єрах світу та україни(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Філатов, С. В.; Филатов, С. В.; Filatov, S.Розкрито проблему оптимізації автомобільного транспорту на кар’єрах та переваги його застосування перед залізничним транспортом. Надано тягово-швидкісну характеристику великовантажного кар’єрного автосамоскида СОМАТSU HD-1200 та БелАЗ-7512. Розкриті технічні умови для комплекту тягового обладнання залежно від профілю кар’єрної автодороги задля якісної експлуатації великовантажних кар’єрних автосамоскидів.Документ Порівняльний розрахунок витрат на енергоносії модернізованого заз ланос із закордонними аналогами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Smirnov, O.; Borisenkо, A.Проведено розрахунок витрат на енергоносії модернізованого у гібридний варіант ЗАЗ Ланос Пікап в порівнянні з гібридним транспортним засобом з зовнішнім зарядом Toyota Prius PHV та гібридним електромобілем Chevrolet Volt. Результати дослідження представлено у вигляді порівняльних залежностей витрат на енергоносії від дальності добового пробігу.Документ Бортовое зарядное устройство гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Двадненко, В. Я.; Dvadnenko, V.Предложено бортовое зарядное устройство конверсионного гибридного автомобиля. Разработаны схемотехнические решения, которые обеспечивают простую реализацию зарядного устройства для литиевой тяговой батареи с требуемой мощностью и высоким значением коэффициента мощности. Зарядное устройство поддерживает работу плат выравнивания заряда банок тяговой батареи.Документ Алгоритм підготовки транспортної інфраструктури до масштабного використання автодорожнього електротранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Аргун, Щ. В.; Argun, Sch.У роботі проведено аналіз стану доріг в Україні. Проведено аналіз альтернативних джерел енергії, що можуть бути використані у транспортній інфраструктурі. Виявлено фактори, що перешкоджають повномасштабній модернізації транспортної інфраструктури України. Розроблено алгоритм реалізації програми інтегрування енергозберігаючих технологій у транспортну інфраструктуру України.Документ Аналіз структури електроприводу гібридного автомобіля, як об’єкту діагностики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто структуру та режими функціонування гібридної силової установки з електроприводом. Визначено спосіб апаратної реалізації та сформульовано загальні правила обробки інформації системи моніторингу технічного стану силової частини електроприводу на прикладі гібридного силового агрегату типу THS II.