Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3912
Переглянути
Нові надходження
Тип документа: Документ , Групова технологія виготовлення запасних деталей для зубчастих передач приводу конвеєра(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Перевалов, Владислав ДенисовичУ роботі проаналізовано конструкційні особливості стрічкових конвеєрів та їхні ремонтні потреби, обґрунтовано доцільність застосування CALS-технологій для підвищення ефективності інформаційного забезпечення ремонтних процесів. Запропоновано структурну схему інформаційно-орієнтованого ремонтного виробництва та побудовано геометрико-технологічні моделі зубчастих деталей із використанням сучасних CAD/CAM/CAE-систем (Fusion 360, Autodesk Inventor). Окремо розроблено технологічний маршрут виготовлення зубчастого колеса, здійснено розрахунки режимів різання та нормування часу. Розроблено спеціалізовані пристосування для механічної обробки деталей, що дозволяють забезпечити високу точність і продуктивність обробки. Виконане техніко-технологічне рішення спрямоване на підвищення ремонтопридатності приводного блоку та забезпечення безперебійної роботи стрічкових конвеєрів у складних гірничих умовах. Результати роботи можуть бути впроваджені на ремонтних дільницях вугільної промисловості для зниження витрат і підвищення надійності обладнання.Тип документа: Документ , Групова технологія відновлення валів редуктора(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Шаботинський, Максим ВікторовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено актуальну проблему удосконалення технології технічного обслуговування гідравлічних підйомників, що застосовуються на вантажних автомобілях для виконання вантажно-розвантажувальних робіт. Визначено основні несправності, які виникають у процесі експлуатації підйомних механізмів, а також розглянуто методи їх діагностування та усунення. У роботі представлено конструктивні особливості гідравлічного підйомника, проведено аналіз навантажень, режимів роботи та типових відмов. Запропоновано вдосконалену технологічну карту технічного обслуговування, яка дозволяє підвищити ефективність і надійність роботи обладнання. Особливу увагу приділено вибору мастильних матеріалів, профілактиці витоків та зносу гідроциліндрів. Запропоновані технічні рішення забезпечують зменшення простоїв техніки, підвищення безпеки експлуатації та зниження витрат на ремонт. Результати дослідження можуть бути використані на автотранспортних підприємствах та у сервісних службах, що обслуговують вантажні автомобілі.Тип документа: Документ , Вдосконалення технології відновлення золотникових пар гідравлічних розподільників із застосуванням методів аналізу технологічних розмірних ланцюгів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Ситніков, Богдан СергійовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто питання підвищення ефективності технічного обслуговування гальмівної системи вантажного автомобіля з метою забезпечення її надійної та безпечної експлуатації. Робота присвячена аналізу існуючих технологій обслуговування гальмівних систем, виявленню недоліків та розробленню удосконаленої методики технічного обслуговування з урахуванням сучасних вимог. У процесі дослідження проведено аналіз конструктивних особливостей гальмівних систем, вивчено типові несправності та причини їх виникнення, проаналізовано технологічні карти обслуговування та застосоване обладнання. Запропоновані удосконалення спрямовані на підвищення точності діагностики, скорочення витрат часу на обслуговування, а також підвищення рівня безпеки під час експлуатації транспортного засобу. Результати дослідження можуть бути впроваджені у практику автотранспортних підприємств для поліпшення якості обслуговування вантажного автотранспорту. Робота має практичну цінність для галузі експлуатації автомобільного транспорту.Тип документа: Документ , Розроблення інноваційної технології ремонту кузовних панелей складної геометричної форми із застосуванням комбінованого способу FDM-друку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Воронков, Станіслав ВячеславовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто питання удосконалення технологій ремонту кузовних панелей автомобілів з використанням інноваційних адитивних методів, зокрема FDM-друку. Дослідження присвячене розробленню технології реверс-інжинірингу для відновлення локальних пошкоджень кузовних елементів складної геометричної форми шляхом створення полімерних накладок на основі 3D-сканування та подальшого виготовлення виробів за допомогою FDM-принтерів. У роботі виконано аналіз сучасного стану 3D-друку в ремонтному виробництві, вивчено конструктивні особливості обладнання (3D-сканери та FDM-принтери), технологічні можливості полімерних матеріалів, а також застосоване програмне забезпечення для побудови моделей. Запропонована автором технологічна схема включає сканування пошкоджених панелей, створення їх цифрових моделей, формування накладок та їх фізичне виготовлення. Проведено техніко-економічне порівняння із традиційними методами ремонту. Результати дослідження доводять ефективність запропонованої технології в умовах локального ремонту: зменшення трудомісткості, зниження вартості та підвищення точності відновлення. Робота має практичне значення для підприємств, що спеціалізуються на ремонті кузовних елементів автомобілів.Тип документа: Документ , Технологія відновлення барабану привода(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Волошина, Марина ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуті питання організації робіт в САПР ремонту. Запропонована нова сегментна конструкція барабанів приводного блоку зі з’ємними футерувальними пластинами. Виконана розробка технологічних операцій відновлення барабана і заміни зношених футерувальних пластин. Таким чином, прийняті в кваліфікаційній роботі проектні рішення і виконана конструкторсько-технологічна розробка забезпечують підвищення ремонтопридатності приводного блоку, а впровадження ефективних технологій відновлення працездатного стану сприяє надійному функціонуванню шахтних стрічкових конвеєрів.Тип документа: Документ , Удосконалення конструкції клапана роздільного гальмування бортів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Щербаков, Костянтин ОлександровичУ роботі проведено оцінку маневреності машин при використанні комбінованих способів управління, а також виконано огляд і порівняльний аналіз гідравлічних клапанів, що застосовуються у роздільних бортових гальмівних системах. Запропоновано нову модифікацію клапана, що дозволяє підвищити точність керування, зменшити витоки та підвищити надійність роботи системи в умовах експлуатації.Тип документа: Документ , Удосконалення конструкції дискового гальмівного механізму відкритого типу тракторного самохідного шасі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Шевченко, Віталій ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розглянуто питання підвищення ефективності, надійності та довговічності дискового гальмівного механізму відкритого типу, який застосовується у складі гальмівної системи самохідного шасі СШ26 «Надія». Актуальність теми зумовлена зростаючими вимогами до безпеки, маневреності та ресурсу роботи сільськогосподарської техніки, що працює в складних експлуатаційних умовах. Використано методи теоретичної механіки, термодинаміки, трибології та елементів чисельного моделювання.Тип документа: Документ , Удосконалення конструкції гальмівного приводу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Сапсай, Ростислав ВіталійовичУ роботі проведено аналіз існуючих конструкцій гальмівних приводів, виявлено їх недоліки та обґрунтовано доцільність використання гідростатичного приводу з насосним гідробаковим контуром. Запропоновано нову конструкцію гальмівного приводу з підвищеним коефіцієнтом корисної дії, зменшеними гідравлічними втратами та покращеними експлуатаційними характеристиками. Ефективність розробленої системи підтверджено результатами лабораторних і дорожніх експериментальних досліджень. Практичне значення роботи полягає у можливості впровадження модернізованого гальмівного приводу у конструкцію перспективної сільськогосподарської техніки з метою покращення безпеки та надійності її експлуатації.Тип документа: Документ , Удосконалення системи показників якості машин на етапах життєвого циклу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Назаренко, Євген ПавловичЗапропоновані підходи до реалізації етапів життєвого циклу виробів машинобудування передбачають врахування особливостей кожного етапу життєвого циклу продукції. Це важливо для оптимізації процесів, зниження витрат і підвищення ефективності. Належний підхід до реалізації етапів дозволяє покращити якість продукції та збільшити її довговічність, забезпечує більш повний огляд життєвого циклу, що дозволяє виявити потенційні проблеми та оптимізувати процеси, забезпечує ефективне об'єднання знань та ресурсів, що сприяє створенню інноваційних продуктів. Надійність є критичним фактором, який визначає ефективність, безпеку, економічність та довговічність функціонування системи. Реалізація системного підходу на основі циклу PDCA до забезпечення надійності дозволяє мінімізувати ризики відмов, скоротити витрати на ремонт і обслуговування, а також підвищити конкурентоспроможність продукції.Тип документа: Документ , Удосконалення системи технічного обслуговування і ремонту технологічного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Гуртовий, Ярослав ВіталійовичРозглянуто питання підвищення ефективності технічного обслуговування та ремонту мостових агрегатів колісних тракторів. Проведено аналіз конструктивних особливостей заднього моста трактора МТЗ-82, визначено основні несправності, які виникають у процесі експлуатації, та обґрунтовано доцільність модернізації технологічного процесу його ремонту. Запропоновано удосконалену технологію демонтажу, дефектування та складання заднього моста з використанням спеціального оснащення. Розроблено конструкцію пристрою для зручного та безпечного обслуговування, що дозволяє скоротити час простою техніки і підвищити якість виконання ремонтних робіт. Економічний розрахунок показав доцільність впровадження запропонованих заходів у ремонтне виробництво.Тип документа: Документ , Підвищення продуктивності програмованої обробки впровадженням спеціальних функцій управління пружними переміщеннями інструменту в металообробних модулях з ЧПУ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Гущин, Ілля ВіталійовичВиконано аналіз науково-технологічної проблеми, розроблені математична модель для визначення високопродуктивних функцій алгоритмів управління приводами подач в металообробних модулях. На основі розроблених математичних моделей встановлено, що для алгоритмів управління приводами подач в металообробних модулях з ЧПУ найбільшу ефективність мають функції, у яких відсутня точка переключення, а швидкість наростання пружності достатня для компенсації втрат продуктивності. Перш за все це експоненціальні функції, менш продуктивні тригонометричні функції.Тип документа: Документ , Розробка ефективної технології відновлення локальних пошкоджень кузовних панелей автомобіля FDM-друком з модифікацією(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Кавуля, Іван ВалерійовичВиконаний аналіз досягнутого рівня застосування адитивних технологій, можливостей існуючих методів 3D-друку та матеріалів, що можуть бути застосовані для відновлення локальних пошкоджень кузовних панелей автомобіля. Розроблена технологія відновлення локальних пошкоджень кузовних панелей, яка включає сканування пошкодженої панелі, створення її 3D-моделі і FDM-друк накладки.Тип документа: Документ , Уніфікована трансмісія для самохідних шасі СШ-26 та СШ-50. Частина 1. Оцінка можливості використання уніфікованої трансмісії для самохідних шасі СШ-26 та СШ-50(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Діденко, Дмитро ОлександровичВ роботі були проаналізовані універсальні тракторні самохідні шасі та проблеми забезпечення необхідних експлуатаційних властивостей та сформульовані задачі дослідження: розроблено схеми технологічної рами, яка складається, проведено теоретичне дослідження маневреності тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом, моделювання робочих процесів в кермовому керуванні тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом, порівняльні експериментальні дослідження динаміки повороту тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом та передніми поворотними колесами.Тип документа: Документ , Вдосконалення технології плазмової різки на верстатах з ЧПУ при виготовленні дисків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Савченко, Ігор ОлександровичВ роботі визначено переваги плазмового різання листового металу на верстатах з ЧПУ перед класичними технологіями виготовлення деталей, розглянуто процес утворення плазмового струменю, його температурний вплив на листовий метал, причини виникнення дефектів на кромках деталей. Проведено експериментальні дослідження впливу режимів плазмового різання та ступеня зношеності сопел, що формують плазмовий струмінь, на якість деталей, що виготовляються з листового матеріалу, впливу кута нахилу ділянки траєкторії входу плазмового струменю відносно контуру деталі на величину каверни на кромці деталей, що виготовляються з листового матеріалу. Виконано експериментальне дослідження впливу радіусу штучного виступу в точці входу плазмового струменю на величину каверни на кромці деталей, що виготовляються з листового матеріалу та визначено його оптимальний радіус. Проведено комп’ютерне моделювання напружень та деформацій у деталях типу «диск», виготовлених плазмовим різанням з листового металу різної товщини.Тип документа: Документ , Дослідження впливу зусилля закріплення деталі при виготовленні на експлуатаційні властивості матеріалу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Пелешко, Євген СтаніславовичВстановлено взаємозв'язок режимів різних видів механічної обробки з технологічною надійністю верстата з урахуванням деформацій технологічної системи стосовно до різних груп оброблюваних матеріалів. Досліджено вплив температури нагріву інструменту та деталі на похибки обробки залежно від ступеня зносу інструменту, матеріалу деталі та балансу тепла при різанні. Сформульовано основні положення надійності технологічного процесу механічної обробки деталей, які базуються на структурі і складі технологічного обладнання та розсіюванням значень показника якості виготовлення машини в межах заданого поля допуску.Тип документа: Документ , Підвищення якості робочої поверхні деталей при температурно-пластичній деформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Карабут, Богдан РомановичВстановлено взаємозв'язок режимів різних видів термо - механічної обробки робочих поверхонь з технологічною надійністю верстата з урахуванням деформацій технологічної системи стосовно до різних груп оброблюваних матеріалів. Досліджено вплив температури нагріву інструменту та деталі на похибки обробки залежно від ступеня зносу інструменту, матеріалу деталі та балансу тепла при різанні. Сформульовано основні положення надійності технологічного процесу механічної обробки деталей, які базуються на структурі і складі технологічного обладнання та розсіюванням значень показника якості виготовлення машини в межах заданого поля допуску.Тип документа: Документ , Уніфікована трансмісія для самохідних шасі СШ-26 та СШ-50. Частина 2. Розробка планетарного механізму повороту самохідного шасі СШ-50(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Мараєв, Дмитро ОлександровичПроведено силовий аналіз гальма-зупини планетарного механізму повороту. Отриманий взаємозв’язок між вхідним(гальмівний момент) і вихідним(зусилля гальма стрічки). Теорія розрахунку ланцюгового гальма планетарного механізму отримала подальший розвиток.Тип документа: Документ , Застосування технологій комп’ютерного інжинірингу для реалізації модернізаційного ресурсу багатокоординатного приводу промислового робота МПУС-10(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Дудко, Іван ВолодимировичНа основі виконаного аналізу літературних і виробничих даних визначено рівень досягнутих можливостей промислових роботів. Встановлено, що основним напрямком модернізації існуючих систем управління багатокоординатним пневматичним приводом слід вважати впровадженням комп’ютерного керування. Виконане системне структурно-функціональне моделювання дозволило виявити напрямок модернізації системи управління і визначити характеристики проектної розробки. Розроблена структурна схема управління багатокоординатним пневматичним приводом МПУС-10 на базі мікроконтролера Arduino Mega 2560, підготовлена комплектація шафи управління.Тип документа: Документ , Дослідження функціональних можливостей сучасних технологій безконтактного заряджання електричних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Равоян, Тітал ТельмановичВ дипломної роботі був зроблений аналіз функціональних можливостей сучасних технологій безконтактного заряджання електричних транспортних засобів. В дипломної роботі розроблена система безконтактної зарядки електричних батарей автомобіля. Розроблена електрична принципова схема випромінювача системи безконтактної зарядки, виконані необхідні розрахунки. В пакеті прикладних програм MicroCap-7 була промодельована робота запропонованої системи автомобіля. У дипломній роботі визначені поняття та функції дидактики, базові поняття дидактики та її об’єкт, мета та предмет діяльності. Розглянуті поняття інженер-педагог та його функції в педагогічній діяльності. Сформовані підходи до формування професійної компетенції інженерів-педагогів. Результати дипломного роботаування роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Тип документа: Документ , Модернізація транспортно-складського комплексу підприємства ТОВ «ЕНЕРГОМІРА»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Гладкий, Микола ІгоревичПроаналізовано транспортно–складській комплекс підприємства ТОВ «ЕНЕРГОМІРА» та визначити загальні проблеми цього комплексу та шляхи їх вирішення, було розроблено технологічний процес ремонту гідроциліндра нахилу вантажопідйомника автонавантажувача Амкодор 451А, було розраховано транспортно-складську систему автоматизованої ділянки групової механічної обробки деталей типу тіл обертання підприємства ТОВ «ЕНЕРГОМІРА». Запропоноване розрахунок ефективності використання складського приміщення та розроблено методичний підхід для досягнення даних результатів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »