Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3912

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 36
  • Документ
    Підвищення продуктивності програмованої обробки впровадженням спеціальних функцій управління пружними переміщеннями інструменту в металообробних модулях з ЧПУ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Гущин, Ілля
    Виконано аналіз науково-технологічної проблеми, розроблені математична модель для визначення високопродуктивних функцій алгоритмів управління приводами подач в металообробних модулях. На основі розроблених математичних моделей встановлено, що для алгоритмів управління приводами подач в металообробних модулях з ЧПУ найбільшу ефективність мають функції, у яких відсутня точка переключення, а швидкість наростання пружності достатня для компенсації втрат продуктивності. Перш за все це експоненціальні функції, менш продуктивні тригонометричні функції.
  • Документ
    Розробка ефективної технології відновлення локальних пошкоджень кузовних панелей автомобіля FDM-друком з модифікацією
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Кавуля, Іван
    Виконаний аналіз досягнутого рівня застосування адитивних технологій, можливостей існуючих методів 3D-друку та матеріалів, що можуть бути застосовані для відновлення локальних пошкоджень кузовних панелей автомобіля. Розроблена технологія відновлення локальних пошкоджень кузовних панелей, яка включає сканування пошкодженої панелі, створення її 3D-моделі і FDM-друк накладки.
  • Документ
    Уніфікована трансмісія для самохідних шасі СШ-26 та СШ-50. Частина 1. Оцінка можливості використання уніфікованої трансмісії для самохідних шасі СШ-26 та СШ-50
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Діденко, Дмитро
    В роботі були проаналізовані універсальні тракторні самохідні шасі та проблеми забезпечення необхідних експлуатаційних властивостей та сформульовані задачі дослідження: розроблено схеми технологічної рами, яка складається, проведено теоретичне дослідження маневреності тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом, моделювання робочих процесів в кермовому керуванні тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом, порівняльні експериментальні дослідження динаміки повороту тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом та передніми поворотними колесами.
  • Документ
    Вдосконалення технології плазмової різки на верстатах з ЧПУ при виготовленні дисків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Савченко, Ігор
    В роботі визначено переваги плазмового різання листового металу на верстатах з ЧПУ перед класичними технологіями виготовлення деталей, розглянуто процес утворення плазмового струменю, його температурний вплив на листовий метал, причини виникнення дефектів на кромках деталей. Проведено експериментальні дослідження впливу режимів плазмового різання та ступеня зношеності сопел, що формують плазмовий струмінь, на якість деталей, що виготовляються з листового матеріалу, впливу кута нахилу ділянки траєкторії входу плазмового струменю відносно контуру деталі на величину каверни на кромці деталей, що виготовляються з листового матеріалу. Виконано експериментальне дослідження впливу радіусу штучного виступу в точці входу плазмового струменю на величину каверни на кромці деталей, що виготовляються з листового матеріалу та визначено його оптимальний радіус. Проведено комп’ютерне моделювання напружень та деформацій у деталях типу «диск», виготовлених плазмовим різанням з листового металу різної товщини.
  • Документ
    Дослідження впливу зусилля закріплення деталі при виготовленні на експлуатаційні властивості матеріалу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Пелешко, Євген
    Встановлено взаємозв'язок режимів різних видів механічної обробки з технологічною надійністю верстата з урахуванням деформацій технологічної системи стосовно до різних груп оброблюваних матеріалів. Досліджено вплив температури нагріву інструменту та деталі на похибки обробки залежно від ступеня зносу інструменту, матеріалу деталі та балансу тепла при різанні. Сформульовано основні положення надійності технологічного процесу механічної обробки деталей, які базуються на структурі і складі технологічного обладнання та розсіюванням значень показника якості виготовлення машини в межах заданого поля допуску.
  • Документ
    Підвищення якості робочої поверхні деталей при температурно-пластичній деформації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Карабут, Богдан
    Встановлено взаємозв'язок режимів різних видів термо - механічної обробки робочих поверхонь з технологічною надійністю верстата з урахуванням деформацій технологічної системи стосовно до різних груп оброблюваних матеріалів. Досліджено вплив температури нагріву інструменту та деталі на похибки обробки залежно від ступеня зносу інструменту, матеріалу деталі та балансу тепла при різанні. Сформульовано основні положення надійності технологічного процесу механічної обробки деталей, які базуються на структурі і складі технологічного обладнання та розсіюванням значень показника якості виготовлення машини в межах заданого поля допуску.
  • Документ
    Уніфікована трансмісія для самохідних шасі СШ-26 та СШ-50. Частина 2. Розробка планетарного механізму повороту самохідного шасі СШ-50
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Мараєв, Дмитро
    Проведено силовий аналіз гальма-зупини планетарного механізму повороту. Отриманий взаємозв’язок між вхідним(гальмівний момент) і вихідним(зусилля гальма стрічки). Теорія розрахунку ланцюгового гальма планетарного механізму отримала подальший розвиток.
  • Документ
    Застосування технологій комп’ютерного інжинірингу для реалізації модернізаційного ресурсу багатокоординатного приводу промислового робота МПУС-10
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Дудко, Іван Володимирович
    На основі виконаного аналізу літературних і виробничих даних визначено рівень досягнутих можливостей промислових роботів. Встановлено, що основним напрямком модернізації існуючих систем управління багатокоординатним пневматичним приводом слід вважати впровадженням комп’ютерного керування. Виконане системне структурно-функціональне моделювання дозволило виявити напрямок модернізації системи управління і визначити характеристики проектної розробки. Розроблена структурна схема управління багатокоординатним пневматичним приводом МПУС-10 на базі мікроконтролера Arduino Mega 2560, підготовлена комплектація шафи управління.
  • Документ
    Дослідження функціональних можливостей сучасних технологій безконтактного заряджання електричних транспортних засобів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Равоян, Тітал Тельманович
    В дипломної роботі був зроблений аналіз функціональних можливостей сучасних технологій безконтактного заряджання електричних транспортних засобів. В дипломної роботі розроблена система безконтактної зарядки електричних батарей автомобіля. Розроблена електрична принципова схема випромінювача системи безконтактної зарядки, виконані необхідні розрахунки. В пакеті прикладних програм MicroCap-7 була промодельована робота запропонованої системи автомобіля. У дипломній роботі визначені поняття та функції дидактики, базові поняття дидактики та її об’єкт, мета та предмет діяльності. Розглянуті поняття інженер-педагог та його функції в педагогічній діяльності. Сформовані підходи до формування професійної компетенції інженерів-педагогів. Результати дипломного роботаування роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.
  • Документ
    Модернізація транспортно-складського комплексу підприємства ТОВ «ЕНЕРГОМІРА»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Гладкий, Микола Ігоревич
    Проаналізовано транспортно–складській комплекс підприємства ТОВ «ЕНЕРГОМІРА» та визначити загальні проблеми цього комплексу та шляхи їх вирішення, було розроблено технологічний процес ремонту гідроциліндра нахилу вантажопідйомника автонавантажувача Амкодор 451А, було розраховано транспортно-складську систему автоматизованої ділянки групової механічної обробки деталей типу тіл обертання підприємства ТОВ «ЕНЕРГОМІРА». Запропоноване розрахунок ефективності використання складського приміщення та розроблено методичний підхід для досягнення даних результатів.
  • Документ
    Автоматизована конструкторсько-технологічна підготовка ремонту ступінчатих валів на спеціалізованій дільниці машинобудівного підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Журавель, Дмитро Вікторович
    Виконаний аналіз систем автоматизованої конструкторсько-технологічної підготовки виробництва. Встановлено, що підвищення ефективності процесів відновлення устаткування в умовах машинобудівного підприємства можливе за рахунок автоматизації проектування технологічних процесів відновлення деталей машинобудівного устаткування з використанням спеціалізованих модулів САПР ТП та за рахунок створення інформаційної автоматизованої системи керування технічним обслуговуванням і ремонтом машинобудівного устаткування, інтегрованої у загальну систему керування підприємством. Розроблений типовий технологічний процес відновлення ступінчастого валу і визначений перелік та кількість технологічного устаткування, потрібного для виконання технологічного процесу. Визначені загальні параметри спеціалізованої ділянки машинобудівного підприємства, на якій виконується ремонт та відновлення типових деталей устаткування.
  • Документ
    Підвищення стійкості колісних машин при ремонті з модернізацією
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Цапков, Владислав Дмитрович
    В результаті проведеної роботи визначено поняття стійкості положення колісних машин. Обґрунтовано принципи і критерії оцінювання та забезпечення динамічної стійкості положення шарнірно-зчленованих колісних машин. Досліджено вплив частотного фактора шарнірно-зчленованої машини на стійкість її положення. Встановлено, що прогнозування динамічної стійкості положення шарнірно-зчленованих колісних машин можливе при постійному контролі швидкості руху та положення в просторі їх секцій, а забезпечення – на основі своєчасного регулювання швидкості руху або застосування спеціальних пристроїв. Причому варіант використання електронних систем, які дозволяють знижувати швидкість руху залежно від динамічних параметрів машини у поперечній вертикальній площині є дуже перспективним. Розроблено принципи підвищення стійкості руху колісних машин з використанням модернізації при їх ремонті. Отримані результати можуть бути використані для підвищення стійкості колісних машин при проектуванні, виробництві та експлуатації.
  • Документ
    Підвищення надійності колісних машин при ремонті з модернізацією
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шемигон, Артем Олександрович
    У роботі розглянуто фізичні основи надійності, система технічного обслуговування і ремонту колісних машин. Проведений системний аналіз надійності елементів системи «водій-машина-дорожні умови» при експлуатації шарнірно-зчленованих машин дозволив встановити, що на надійність цих елементів впливає велика кількість факторів. Ці факторі можуть бути як об’єктивними, так і суб’єктивними. Тому для підвищення надійності елементів системи необхідний такий підхід, при якому в процесі експлуатації можливим буде постійний контроль відповідних параметрів, спираючись на відповідні об’єктивні методи та засоби. Це стосується як систем та агрегатів колісних машин, так і стану водія під час експлуатації. В результаті аналізу факторів, які впливають на надійність та витривалість колісних машин, був складений перелік методів підвищення та покращення рівня їхньої надійності. Запропоновано різноманітні методи підвищення надійності колісних машин. Отримані результати можуть бути використані для підвищення стійкості колісних машин при проектуванні, виробництві та експлуатації.
  • Документ
    Автоматизована технологічна підготовка ремонту з відновлення запасних деталей для приводів металорізального устаткування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Кушнір, Петро Сергійович
    Розглянуті питання функціонування модуля техніко-економічного аналізу технологічних процесів у спеціалізованої САПР ТП. Розглянуті умови роботи керування приводів металорізального устаткування та конструктивно-технологічні особливості, обумовлені її призначенням. Установлені причини виникнення дефектів, виявлені основні дефекти, що регламентують ресурс сектору керування приводів металорізального устаткування. Розроблений удосконалений технологічний процес відновлення сектору керування приводів металорізального устаткування в умовах ремонтного виробництва. Розроблена конструкція пристосування, використовуваного для закріплення кермового сектору при механічній обробці.
  • Документ
    Удосконалення методики прийняття рішення за результатами випробувань
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Котова, Юлія Миколаївна
    В дипломній роботі запропоновано новий спосіб оцінювання співпадіння результатів вимірювань під час виконання процедури забезпечення якості випробувань у лабораторії. Правило прийняття рішення засновано на основі невизначеності вимірювання. В якості кількісного показника запропоновано ймовірність з якою математичні очікування виміряних даних знаходяться у межах невизначеності вимірювання показника. Таким кількісним показником впливу методичної похибки запропоновано відношення різниці між математичними очікуваннями результатів вимірювань отриманих в різних серіях вимірювань до середньої невизначеності їх визначення з урахуванням застосованого правила прийняття рішення. Указаний показник засновано на припущенні того, що результати вимірювань розподілені нормально.
  • Документ
    Забезпечення номінальних режимів навантаження зарубіжних автомобілів під час проведення складних ремонтів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Косьмін, Денис Сергійович
    Проведений аналіз існуючих режимі обкатки і приробки автомобільних двигунів показав, що обкатка є важливою складовою технологічного процесу ремонту і виробництва, як вітчизняних так і зарубіжних автомобілів, яка багато в чому визначає ефективність їх роботи при подальшій експлуатації. Досліджено процес обкатки автомобільних двигунів зарубіжних автомобілів після складних ремонтів та запропоновано оптимальні режими обкатки двигуна від пробігу автомобіля та на обкаточному стенді. Запропоновані загальні вимоги до оцінки технічного стану двигунів зарубіжних автомобілів щодо вітчизняних умов експлуатації, проведений аналіз зношування циліндро-поршневої групи за період приробки в залежності від режимів навантаження. Результати науково дослідницькій роботи можуть бути використані під час проведення обкатки на СТО та авторемонтних підприємствах.
  • Документ
    Забезпечення стійкості і надійності логістичної системи підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Гридасов, Ярослав Владиславович
    Теоретичною основою дослідження є теоретичні і практичні розробки – як вітчизняних, так і зарубіжних вчених в області логістики, бухгалтерського обліку, загальної теорії систем та організації машинобудівного виробництва. В якості емпіричної та інформативної бази дослідження використані статистичні дані, що характеризують стан машинобудівного виробництва в Україні і в світі, матеріали економічних видань і періодичній пресі. Універсальність запропонованих методик організації логістичного об-ліку та моделей управління надійністю логістичних систем, дозволяє рекоме-ндувати їх до використання в інших галузях господарства. З досвіду ХАРЗ-126 можна зробити висновок, що управління стійкістю і надійністю логісти-чної системи підприємства дозволяє істотно підвищить ефективність і конкурентоспроможність вітчизняного виробництва.
  • Документ
    Вплив сезонних умов на процеси зміни експлуатаційної якості автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Анацький, Микола Олегович
    Найважливіший вид закономірностей – закономірності впливу умов експлуатації на зміну якості автомобілів. В тій чи іншій мірі вони досліджувалися багатьма фахівцями з часу початку виробництва автомобілів. Раніше виконаними дослідженнями встановлено вплив сезонних факторів і сезону експлуатації на деякі показники якості автомобілів. При розгляді зазначених процесів в якості осі координат використовується напрацювання автомобілів. Тобто процес розглядається в розрізах рівних напрацювань групи автомобілів. На практиці ж пробіги окремих автомобілів за один і той же період часу суттєво відрізняються. Умови та інтенсивність експлуатації циклічно (сезонно) змінюються в часі, тому інтенсивність відмов, витрачання ресурсів не постійна і змінюється не лише внаслідок збільшення напрацювання, але і має періодичні коливання, пов'язані із зазначеними причинами.
  • Документ
    Вдосконалення транспортно-складського комплексу підприємства ТОВ «Харківський завод спеціального обладнання»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Секеда, Марина Сергіївна
    У наш час будь-якому виробництві застосовують транспортно-складські комплекси, з метою вдосконалення виробництва і зменшення витрат на транспортування. Транспортно-складська система виконує важливі функції обслуговування основних і допоміжних процесів на всіх рівнях в сфері виробництва, постачання і збуту. У даній роботі розглянуті організація операцій складування та зберігання матеріально-технічних ресурсів на підприємстві. Проведена Аналіз логістичної діяльності підприємства на прикладі ТОВ «ХЗСО». Запропоноване розрахунок ефективності використання складського приміщення та розроблено методичний підхід для досягнення даних результатів.
  • Документ
    Удосконалення методики виконання тягового розрахунку автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Овчаров, Микита Андрійович
    Виконаний у роботі аналіз показав, що удосконалено методика розрахунку зовнішньої швидкісної характеристики автомобіля та його тягово-швидкісних властивостей дозволяють отримати задану максимальну швидкість автомобіля при меншої величини максимальної ефективної потужності двигуна.