2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Нові надходження
Документ Об'ємний гiдропривiд механiзму пiдйому кабiни(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Аврунiн, Григорiй Аврамович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Залогiн, Максим ЮрiйовичОб'ємний гідропривід механізму підйому кабіни автомобіля, що містить насос з гідробаком, реверсивний гідророзподільник РР, одноштоковий гідроциліндр двосторонньої дії, в якому штокова порожнина має два отвори, один з яких знаходиться в районі штокового ущільнення, а інший виконано в нижній частині штокової порожнини, запобіжні клапани тиску захисту від перевантаження гідроциліндра і від підвищення тиску в гідробаку, гідрозамок, встановлений на вході в поршневу порожнину гідроциліндра, фільтр для очищення РР, рукава високого тиску для з'єднання насоса з гідроциліндром і пристрій гідроавтоматики для забезпечення вільного ходу штока в гідроциліндрі при переміщенні ("плаванні") підресореної кабіни при русі автомобіля шляхом перетікань РР між порожнинами гідроциліндра і додаткової компенсаційної ємкості, зважаючи на різницю об'ємів поршневої та штокової порожнин, який відрізняється тим, що як компенсаційну ємкість використовують гідробак, а пристрій гідроавтоматики містить двопозиційний дволінійний гідророзподільник з трьома камерами керування, причому одна позиція гідророзподільника забезпечує вільний рух РР з поршневої порожнини і через зворотний клапан в штокову через нижній штоковий отвір, а друга позиція перекриває рух РР з поршневої порожнини через нижній штоковий отвір; підводи до двох камер керування з боку гідророзподільника пристрою гідроавтоматики, перекриваючої пропуск РР, виконані від гідроліній, одна з яких з'єднує реверсивний гідророзподільник і поршневу порожнину насоса з дроселем і гідрозамком, а друга - з нижнім отвором в штоковій порожнині; камера керування з боку позиції вільного пропуску РР через гідророзподільник пристрою гідроавтоматики з'єднується безпосередньо з поршневою порожниною гідроциліндра; встановлено три зворотні клапана, один з яких розташований паралельно гідроциліндру таким чином, щоб РР не перетікала з поршневої порожнини в нижній отвір штокової порожнини, через другий забезпечується з'єднання поршневої порожнини через гідророзподільник пристрою гідроавтоматики з лінією зливу РР в гідробак через реверсивний гідророзподільник, а третій зворотний клапан розташований паралельно дроселю в лінії з'єднання реверсивного гідророзподільника з поршневою порожниною гідроциліндра таким чином, щоб РР надходила через нього в поршневу порожнину гідроциліндра при висуванні його поршня паралельно потоку через дросель, а в гідробаці встановлені сапун і зворотний клапан для з'єднання з атмосферою, а також паралельно опорам гідропривода встановлено зворотний клапан у вигляді дроселя, фільтра і реверсивного гідророзподільника насоса, причому вхідний отвір зворотного клапана з'єднано з гідробаком.Документ Привiдний пристрiй гальмiвного крана(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй IвановичПривідний пристрій гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля, що послідовно та механічно з'єднаний з двоплечим важелем, який з'єднує секції керування гальмами тягача і причепа, секції рядно розташовані під двоплечим важелем та виконані у вигляді послідовно з'єднаних тарілок, що мають осьові виступи циліндричної форми, регульованих шайб, що регулюють розмірні ланцюги, і пружин, причому вузол передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних штока і штовхача, який відрізняється тим, що між корпусом та щонайменше двома тарілками секцій встановлені напрямні, кожна з яких має отвір, яким розміщена на осьовому виступі відповідної тарілки.Документ Пiдсилювач приводу зчеплення автотранспортного засобу(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Алексеєв, Роман ВасильовичПідсилювач приводу зчеплення, що містить силовий елемент, в корпусі якого розташовано поршень, виконаний з можливістю осьового переміщення та утворюючий штокову та атмосферну порожнини, блок керування тиском повітря на поршень, який відрізняється тим, що блок керування виконано у вигляді електронного блока керування тиском повітря на поршень через впускний і випускний електропневмоклапани, які, в свою чергу, пневматично зв'язані зі штоковою порожниною, а в корпусі силового елемента розташовано датчик переміщення поршня, електрично зв'язаний з електронним блоком керування по зворотному зв'язку.Документ Спосiб одержання паливної сумiшi для енергетичних установок(2013) Туренко, Анатолiй Миколайович; Внукова, Наталiя Володимирiвна; Позднякова, Олена IгорiвнаСпосіб одержання паливної суміші для енергетичних установок шляхом переробки гумововмісних виробів, який включає попереднє відділення металокорду з гумововмісних виробів за допомогою магнітної сепарації, подрібнення відходів та їх спалювання методом піролізу з одержанням піролізного шлаку, який змішують з вугіллям у співвідношенні: від 10 до 50 % шлаку та від 50 до 90 % вугілля.Документ Система дiагностики технiчних рiдин i олив з автоматизованою iдентифiкацiєю кольору(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичСистема діагностики технічних рідин і олив з автоматичною ідентифікацією кольору, що містить послідовно з'єднані блок збору первинної інформації з датчиками контролю діелектричної проникності і датчиками контролю електропровідності, блок перетворення і обробки інформації, що містить з'єднані між собою пристрій перетворення аналогової інформації в цифрову і пристрій обробки інформації з пам'яттю, та блок відображення інформації, а також блок живлення, з'єднаний з блоком перетворення і обробки інформації, яка відрізняється тим, що в неї додатково введений блок автоматичної ідентифікації кольору, що містить фотокамери та з'єднані між собою зовнішній інтерфейс з програматором і блок зовнішньої пам'яті, входи-виходи яких з'єднані з бортовим мікроконтролером, а їх входи та вхід мікроконтролера з'єднані з блоком живлення, при цьому мікроконтролер додатково з'єднаний іншими входами-виходами з пристроєм перетворення аналогової інформації в цифрову і пристроєм обробки інформації з пам'яттю.Документ Спосiб визначення експлуатацiйних властивостей технiчних рiдин i олив з автоматизованою iдентифiкацiєю кольору(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван Андрiйович1. Спосіб визначення експлуатаційних властивостей технічних рідин і олив з автоматизованою ідентифікацією кольору, який полягає в тому, що досліджувану технічну рідину чи оливу розміщують між двома електродами, подають електричний струм і вимірюють величину падіння напруги, значення якої є частиною інформації про експлуатаційні властивості досліджуваної технічної рідини чи оливи, який відрізняється тим, що додатково досліджувану технічну рідину чи оливу підсвітлюють в міжелектродному просторі, фотографують цей простір і за отриманим фотознімком ідентифікують основний колір технічної рідини чи оливи та його зміни в межах зазначеного простору, обробляють отримані результати за допомогою програми штучного інтелекту по розпізнаванню образів, далі порівнюють отримані результати по ідентифікації кольору досліджуваної технічної рідини чи оливи з результатами виміру величини падіння напруги між електродами і за результатами порівняння роблять узагальнюючий висновок про колір, наявність домішок, їх кількість та прогнозують експлуатаційні властивості технічних рідин і олив. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що досліджувану технічну рідину чи оливу підсвітлюють в міжелектродному просторі монохроматичним світлом або поліхроматичним світлом, або послідовно двома видами світла - монохроматичним і поліхроматичним або поліхроматичним і монохроматичним.Документ Мобiльна система для монiторингу стану маршрутної мережi великого мiста(2013) Неронов, Сергiй Миколайович; Алексiєв, Олег Павлович; Алексiєв, Володимир ОлеговичМобільна система для моніторингу стану маршрутної мережі великого міста, що складається з супутникової навігаційної системи, інерціальної системи та комунікаційного комплексу, пов'язаних з приладом для зберігання інформації, яка відрізняється тим, що до її складу вводяться додаткові прилади аналізу повітря та радіаційного фону, причому запис інформації з приладів-аналізаторів здійснюється безперервно та циклічно і пов'язується з приладом зберігання інформації.Документ Спосiб визначення транспортних затримок на регульованому перехрестi(2013) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичСпосіб визначення транспортних затримок на регульованому перехресті, заснований на фіксації транспортних засобів, що в'їжджають у контрольовану зону, розташовану перед "Стоп-лінією" регульованого перехрестя, із затримкою, рівною середньому часу проїзду транспортними засобами контрольованої зони, визначенні поточної довжини черги транспортних засобів в контрольованій зоні, визначенні сумарної за період вимірювання транспортної затримки шляхом періодичного з інтервалом часу підсумовування поточної довжини черги транспортних засобів в контрольованій зоні, визначенні в кінці кожного періоду вимірювання середньої транспортної затримки шляхом ділення сумарної транспортної затримки на сумарну кількість транспортних засобів, що виїжджають з контрольованої зони за період вимірювань, який відрізняється тим, що фіксацію транспортних засобів, що в'їжджають у контрольовану зону і виїжджають з неї, здійснюють по задніх бамперах транспортних засобів, реальне число транспортних засобів в контрольованій зоні і сумарну транспортну затримку накопичують з високою частотою на кожному періоді сканування пристроєм, що розгортає лазерний промінь інфрачервоного діапазону, при цьому середню транспортну затримку транспортних засобів по смузі і по перехрестю в цілому визначають по числу транспортних засобів, що виїхали з контрольованої зони, за період вимірювань, а вхідні і вихідні межі контрольованої зони формують шляхом сканування пристроєм, що розгортає лазерний промінь інфрачервоного діапазону одночасно по всіх входах перехрестя, що дає можливість забезпечити визначення середньої затримки транспортних засобів по всіх смугах і на перехресті в цілому за будь-який час вимірювання затримки.Документ Пристрiй для визначення транспортних затримок на регульованому перехрестi(2013) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичПристрій для визначення транспортних затримок на регульованому перехресті, що містить одновібратор, елемент затримки, реверсивний лічильник імпульсів, суматор, лічильник імпульсів і блок обчислення (ділення), при цьому елемент затримки підключений до першого інформаційного входу реверсивного лічильника імпульсів, вихід якого сполучений з першим входом суматора, а вихід останнього сполучений з першим інформаційним входом блока обчислення, а вихід лічильника імпульсів - з другим інформаційним входом блока обчислення, який відрізняється тим, що в нього введені блок розгортання лазерного променя інфрачервоного діапазону, перший і другий фотоприймачі, другий і третій одновібратори, перший і другий елементи АБО, перший, другий і третій формувачі імпульсів, причому перший формувач імпульсів сполучений з входом другого одновібратора, а вихід останнього через перший формувач імпульсів сполучений з входом елемента затримки, другий формувач імпульсів сполучений з входом третього одновібратора, а вихід останнього через другий формувач імпульсів сполучений з інформаційним входом лічильника імпульсів і з другим інформаційним входом реверсивного лічильника імпульсів, вихід "червоного" сигналу світлофора сполучений через перший елемент АБО - з входом першого одновібратора, прямий вихід якого сполучений через третій формувач імпульсів з першим входом другого елемента АБО, а інверсний вихід - через четвертий формувач імпульсів з другим входом лічильника імпульсів і з другим входом суматора, що розгортає пристрій, сполучено з четвертим входом блока обчислення транспортної затримки, кнопка "Пуск" сполучена з другим ходом першого елемента АБО і з п'ятим входом блока обчислення транспортної затримки, кнопка "Скидання" сполучена з входом скидання реверсивного лічильника імпульсів і з другим входом другого елемента АБО, а вихід останнього сполучений з входами скидання суматора і лічильника імпульсів.Документ Спосiб пiдвищення попернечної стiйкостi колiсних машин з використанням електронних систем(2013) Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергiйович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Клец, Дмитро Михайлович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаСпосіб підвищення поперечної стійкості колісних машин, що полягає в зменшенні вертикальних прискорень до значення, меншого за критичне, який відрізняється тим, що зменшення вертикальних прискорень здійснюється електронним блоком керування, який знижує подачу палива.Документ Гоночний автомобiль(2013) Сергiєнко, Олександр Володимирович; Чернишов, Олександр Олександрович; Лукашов, Iван Володимирович; Хмельницький, Євгенiй Володимирович; Волянський, Євген Васильович; Бездiтко, Олексiй Юрiйович; Стукало, Михайло Дмитрович; Клименко, Валерiй Iванович; Туренко, Анатолiй МиколайовичГоночний автомобіль, що має кузов-монокок на колесах, в якому розташовані крісло пілота та силова установка, який відрізняється тим, що кузов автомобіля виконаний краплеподібної форми на трьох колесах, в якому за компонованою схемою передбачено заднє розташування двигуна та приводу на задні колеса, ковпак можна знімати, ковпак співпадає за геометрією з лінією кузова, колеса закриті обтічником та мають покришки, що витримують високий внутрішній тиск.Документ Деформацiйний шов(2013) Бiльченко, Анатолiй Васильович; Безбабичева, Ольга Iллiвна; Кiслов, Олександр ГригоровичДеформаційний шов, що розташований між двома зверненими одна до одної плитами прогінних будов моста, який містить пружну частину компенсатора та елементи його кріплення, який відрізняється тим, що елементами кріплення компенсатора є металеві стержні, які закладають у протилежні плити прогінних будов, причому один кінець замонолічують, а другий виконано з можливістю горизонтального руху в трубі, заповненій мастикою, а сам компенсатор виконано у вигляді модуля з типорозмірного ряду дерев'яних пластин, які виконані з отворами для навішування на стержні, а проміжки між ними заповнені полімерно-бітумною мастикою.Документ Спосiб монiторингу стану маршрутної мережi великого мiста(2013) Неронов, Сергiй Миколайович; Алексiєв, Олег Павлович; Олексiєв, Володимир ОлеговичСпосіб безперервного моніторингу стану маршрутної мережі великого міста, що здійснюють за допомогою обчислювального комплексу, який відрізняється тим, що в процесі моніторингу проводять додатковий аналіз стану повітря та радіаційного фону, що фіксується на носії інформації.Документ Пристрiй для пiдвищення точностi встановлення датчикiв прискорень на засобах транспорту(2013) Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергiйович; Байцур, Максим Вячеславович; Клец, Дмитро Михайлович; Артьомов, Микола Прокопович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаПристрій для підвищення точності встановлення датчиків прискорень на засобах транспорту, що містить установочний блок, який відрізняється тим, що оснащується коромислом та рамкою з регулювальними гвинтами, які дають змогу координувати рамку відносно горизонтальної та вертикальної осей координат.Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетонних покриттiв(2013) Мощенок, Василь Iванович; Костiна, Людмила Леонiдiвна; Чигрин, Анатолiй Олександрович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Атаманюк, Володимир Григорович; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Ляпiн, Олександр Олександрович; Мощенок, Андрiй Васильович; Демченко, Сергiй ВолодимировичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в скиданні вантажу з висоти на ударник з індентором і наступному розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що вантаж скидають на ударник з індентором до 10 разів в одне місце, а твердість визначають після першого удару за формулою, яка враховує масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та глибину його втискування, а після другого та кожного наступного удару за формулою, що враховує також приріст глибини, і будують її залежність від кількості ударів, за якою і оцінюють твердість покриття.Документ Система дiагностики технiчних рiдин i олив з автоматичною iдентифiкацiєю кольору(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичСистема діагностики технічних рідин і олив з автоматичною ідентифікацією кольору, що містить блок збору первинної інформації з датчиками-вимірниками електропровідності і датчиками-вимірниками діелектричної проникності, блок перетворення і обробки інформації, що містить пристрій перетворення аналогової інформації в цифрову і пристрій обробки інформації з пам'яттю, блок виведення інформації, а також блок живлення, яка відрізняється тим, що до її складу введено блок автоматичної ідентифікації кольору, що містить фотокамери, зовнішній інтерфейс з програматором, бортовий мікроконтролер і блок зовнішньої пам'яті, які з'єднані з блоком живлення, а мікроконтролер додатково з'єднаний з пристроєм перетворення аналогової інформації в цифрову і пристроєм обробки інформації з пам'яттю.Документ Спосiб визначення експлуатацiйних властивостей рiдини з використанням спектрального аналiзу та iмпедансу(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван Андрiйович1. Спосіб визначення експлуатаційних властивостей рідини, який полягає в тому, що досліджувану рідину розміщують між двома основними електродами, на які подають електричний струм і визначають величину падіння напруги, який відрізняється тим, що подачу електричного струму крізь рідину здійснюють електричними сигналами у вигляді імпульсу, циклу пар різнополярних імпульсів або серії імпульсів, в процесі подачі електричного струму змінюють форму імпульсів, їх амплітудно-частотні та фазові характеристики, тривалість сигналу у вигляді імпульсу, циклу пар різнополярних імпульсів та серії імпульсів визначають, відповідно, по залежностях: Tc≥Ti≥tн+ta+tc, (1) Tc≥Tц≥2Ti+tв+tn, (2) Тс≥(Тц*n)≥((2Ti+tв+tn)*n), (3) вимірюють повний комплексний електричний опір (імпеданс) рідини, визначають амплітудні та фазові спектри відгуків на сигнали, по співвідношеннях яких судять про експлуатаційні властивості рідини, де Ті, Тц і Тс - тривалості імпульсу, циклу пари імпульсів та серії імпульсів відповідно, с; tн, ta, tс, tв, tn - тривалості часу (в секундах) наростання імпульсу, максимальної амплітуди імпульсу, спаду імпульсу, витримки між імпульсами всередині циклу і витримки між парами циклів імпульсів відповідно; n - кількість циклів імпульсів в сигналі. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що форма імпульсу в сигналі прямокутна, трапецеїдальна, являє собою нерівносторонню трапецію, трикутна, дзвоноподібна або експоненційна. 3. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що додаткові електроди розміщують між основними електродами, площини додаткових електродів встановлюють перпендикулярно площинам основних електродів, паралельно площинам основних електродів або один із пари основних електродів суміщають з одним із додаткових електродів.Документ Iнтелектуалiзована дiагностична система для визначення експлутацiйних властивостей рiдини(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичІнтелектуалізована діагностична система для визначення експлуатаційних властивостей рідини, що містить блок збору первинної інформації з датчиками-вимірниками електропровідності і датчиками-вимірниками діелектричної проникності, блок перетворення інформації, блок обробки інформації, блок виведення інформації, а також блок живлення, яка відрізняється тим, що до її складу введено генератор імпульсних сигналів, поєднані з ним пари основних електродів, аналізатор амплітудного та фазового спектра з парами додаткових електродів, зовнішній інтерфейс з програматором та керуючий пристрій, при цьому блок обробки інформації виконаний у вигляді мікроконтролера з програмою штучного інтелекту, який поєднаний із блоком пам'яті, зовнішнім інтерфейсом з програматором, керуючим пристроєм та блоком виведення інформації, а також з генератором імпульсних сигналів і аналізатором амплітудного та фазового спектра.Документ Спосiб визначення експлуатацiйних властивостей технiчних рiдин i олив з автоматизованою iдентифiкацiєю їх кольору(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван Андрiйович1. Спосіб визначення експлуатаційних властивостей технічних рідин і олив з автоматизованою ідентифікацією кольору, який полягає в тому, що досліджувану технічну рідину чи оливу розміщують між двома електродами, подають електричний струм і визначають величину падіння напруги, за якою судять про їх експлуатаційні властивості, який відрізняється тим, що технічну рідину чи оливу підсвітлюють в міжелектродному просторі, фотографують цей простір і по отриманому фотознімку ідентифікують основний колір та його зміни в межах простору, обробляють результати за допомогою програми штучного інтелекту по розпізнаванню образів, порівнюють отримані результати з результатами виміру величини падіння напруги між електродами і роблять узагальнюючий висновок про колір, наявність домішок та прогнозують експлуатаційні властивості технічних рідин і олив. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що міжелектродний простір підсвітлюють монохроматичним світлом, поліхроматичним світлом, послідовно двома видами світла - монохроматичним і поліхроматичним, або навпаки - поліхроматичним і монохроматичним.Документ Спосiб визначення корозiйної стiйкостi асфальтобетону(2013) Золотарьов, Вiктор Олександрович; Єфремов, Сергiй Всеволодович; Маляр, Володимир ВолодимировичСпосіб визначення корозійної стійкості асфальтобетону, що включає виготовлення зразків методом ущільнення з витримкою на повітрі одну добу, визначають їх міцність методом навантаження до руйнування на повітрі та в водонасиченому стані, який відрізняється тим, що процес водонасичення ведуть в агресивному середовищі одночасно з навантаженням, яке створює вигин горизонтально розташованого зразка у формі балки і по відношенню часу навантаження до руйнування зразка під впливом агресивного середовища до часу навантаження до руйнування зразка на повітрі протягом не більше 6-10 годин, знаходять коефіцієнт (ступінь зниження довготривалої міцності матеріалу), що характеризує корозійну стійкість, за формулою: