Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Abstract

Об’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожньої мережі міста. Мета роботи - збільшення пропускної спроможності ділянки вулично-дорожньої мережі за рахунок раціонального розташування припаркованих транспортних засобів на проїзній частині. Методи дослідження – натурний, аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз різних джерел підтвердив необхідність раціонального вуличного паркуванні, але за умови збереження пропускної спроможності проїзних частин вулично-дорожньої мережі міст. Для апробації методики визначення можливостей вулично-дорожньої мережі з надання місць паркування, яка дозволяє враховувати нормативні правила паркування, обрано ділянку просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з рівнем обслуговування D через порушенням правил паркування. Запропоновано оптимальний спосіб паркування для близька 70 автомобілів - паралельно до тротуару, що скорочує час проїзду ділянки в 3,5 рази та підвищує пропускну спроможність мінімум в 4 рази. Запропонована організація тимчасової позавуличної стоянки на 75 авт.-місць в 100 м від досліджуваної ділянки, що дозволяє повністю задовільнити потреби центрів тяжіння в місцях паркування.

Description

Citation

Трапезніков, М. П. Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини : дипломна робота ... бакалавра : 275 Транспортні технології / Трапезніков Микита Павлович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 65 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By