Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 58
  • Документ
    Порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мойсяк, Євгеній Дмитрович
    Мета роботи - вибір планувального та організаційного рішення на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків на основі визначення показників ефективності та безпеки дорожнього руху. Об'єкт дослідження – процес дорожнього руху на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі проведено порівняння результатів моделювання функціонування транспортного вузла в одному рівні при різних планувальних та організаційних рішеннях. Запропоновані два планувальних рішення вузла – лінійний та кільцевий. Для кільцевого типу транспортного вузла визначені мінімальні значення основних геометричних параметрів, що впливають на ефективність функціонування транспортного вузла в одному рівні.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бреславець, Антон Сергійович
    Мета роботи – удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Предмет дослідження – організація дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху. Надана характеристика об’єкту дослідження. В якості заходу з удосконалення організації дорожнього руху запропоновано впровадження координованого управління дорожнім рухом по просп. Перемоги. Оцінка ефективності впровадження запропонованих заходів показала зміну економічних, екологічних та соціальних показників. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Департаментом будівництва та дорожнього господарства Харківської міської ради.
  • Документ
    Імітаційне моделювання дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Білаш, Дмитро Миколайович
    Мета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції перехрестя певною мірою передбачають зниження значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.
  • Документ
    Імітаційне моделювання дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Байдуков, Ярослав Сергійович
    Мета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції перехрестя певною мірою передбачають зниження значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.
  • Документ
    Оцінка споживчих властивостей автомобільної дороги
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Байдуков, Владислав Сергійович
    Мета роботи – дослідження споживчих властивостей автомобільних доріг і розробка заходів щодо їх поліпшення. Об'єкт дослідження – вплив експлуатаційних заходів на споживчі властивості автомобільних доріг. Предмет дослідження – показники споживчих властивостей автомобільних доріг. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі проведено комплексну оцінку споживчих властивостей автомобільних доріг двох варіантів автомобільних доріг. За результатами аналізу (підсумкові значення коефіцієнта забезпеченості розрахункової швидкості і комплексного показника транспортно-експлуатаційного стану дороги) були запропоновані і обґрунтовані заходи щодо поліпшення споживчих властивостей досліджуваних ділянок автомобільних доріг. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Службою автомобільних доріг Харківської області. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при розробці заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.
  • Документ
    Імітаційне моделювання дорожнього руху на ділянці вул. Весніна
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Алейников, Ілля Дмитрович
    Мета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху на ділянці вул. Весніна в м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вул. Весніна в м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на ділянці вул. Весніна в м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів ділянки вул. Весніна в м. Харків побудовано імітаційні моделі ділянки до та після її реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції ділянки вулиці певною мірою передбачають зниження значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху у частині Основ’янського району м. Харкова
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пачікіна, Анастасія Максимівна
    Об’єкт дослідження: організація дорожнього руху у Основ’янському районі м. Харків. Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: розроблено заходи, які зменшують втрати транспортного часу, покращують критерій ефективності функціонування мережі. Розроблено локальні заходи, що збільшують пропускну можливість елементів мережі та підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження: розробки проекту можуть бути використані для планування реконструкції частини Основ’янського району м. Харкова відокремленої вулицями Одеська-Валдайська-Льговська-проспектом Гагаріна.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху в центральній частині салтівського району м. Харкова
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мамедов, Раміль
    Об’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа центральної частини Салтівського району м. Харкова та транспортні потоки на ній. Мета – вдосконалення транспортної системи центральної частини Салтівського району, зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – запропоновано заходи з реконструкції дорожньої мережі, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Рекомендації з впровадження – розроблені заходи можуть підвищити ефективність функціонування транспортної мережі центральної частини Салтівського району м. Харкова.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху в частині Салтівського району м. Харкова
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малишко, Нікіта Олександрович
    Об’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа частини Салтівського району м. Харкова відокремленій вулицею Академіка Павлова - проспектом Героїв Харкова - проспектом Ювілейний - проспектом Льва Ландау та транспортні потоки на ній.Мета – вдосконалення транспортної системи центральної частини Салтівського району, зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – запропоновано заходи з реконструкції дорожньої мережі, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Ступень впровадження – результати досліджень доцільно використати в частині Салтівського району м. Харкова відокремленій вулицею Академіка Павлова - проспектом Героїв Харкова - проспектом Ювілейний - проспектом Льва Ландау.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги Харків – Київ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Курбатова, Ганна Олександрівна
    Об’єкт дослідження: Дорожній рух на дорозі Київ-Харків.Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху.Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: запропоновані заходи, які підвищують ефективність організації дорожнього руху. Розроблено заходи, що забезпечують збільшення пропускної можливості елементів дороги і знижують аварійність.Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані для магістральних доріг.
  • Документ
    Вплив людського фактору на рівень аварійності вулично-дорожньої мережі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косенко, Анастасія Олександрівна
    Об’єктом роботи є транспортний процес.Предметом роботи є психофізіологічні якості водія, що впливають на безпеку дорожнього руху. Метою даної роботи є визначення взаємозв’язку людського фактору та рівня аварійності вулично-дорожньої мережі. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз стану організації дорожнього руху, обрано необхідні заходи для підвищення безпеки та проведено дослідження ефективності розроблених заходів.
  • Документ
    Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Трапезніков, Микита Павлович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожньої мережі міста. Мета роботи - збільшення пропускної спроможності ділянки вулично-дорожньої мережі за рахунок раціонального розташування припаркованих транспортних засобів на проїзній частині. Методи дослідження – натурний, аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз різних джерел підтвердив необхідність раціонального вуличного паркуванні, але за умови збереження пропускної спроможності проїзних частин вулично-дорожньої мережі міст. Для апробації методики визначення можливостей вулично-дорожньої мережі з надання місць паркування, яка дозволяє враховувати нормативні правила паркування, обрано ділянку просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з рівнем обслуговування D через порушенням правил паркування. Запропоновано оптимальний спосіб паркування для близька 70 автомобілів - паралельно до тротуару, що скорочує час проїзду ділянки в 3,5 рази та підвищує пропускну спроможність мінімум в 4 рази. Запропонована організація тимчасової позавуличної стоянки на 75 авт.-місць в 100 м від досліджуваної ділянки, що дозволяє повністю задовільнити потреби центрів тяжіння в місцях паркування.
  • Документ
    Дослідження впливу схем організації дорожнього руху на перехресті на його екологічну безпеку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чередниченко, Артем Віталійович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом вибору раціональної схеми організації дорожнього руху на ньому. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Аналіз методів оцінки забруднення навколишнього середовища в залежності від методів організації дорожнього руху довів ефективність застосування програмного забезпечення PTV VISSIM. Шляхом моделювання дорожнього руху в програмному забезпеченні PTV VISSIM порівняні 3 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Миру – просп. Архітектора Альошина м. Харків: 1 - існуючий (регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази), 2 - як існуючий, але з перерахунком тривалості циклу, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази зі зміненою геометрією перетинання. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору екологічної безпеки на перехресті – варіант 3. Для підтвердження доцільності вибору отриманий також соціальний показник – затримка руху одного транспортного засобу.
  • Документ
    Підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці вулично-дорожньої мережі Індустріального району м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михайлов, Віталій Ігорович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі за рахунок раціональних схем організації дорожнього руху на ній. Методи дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Проведений аналіз методів організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста, що дозволило визначитись з найбільш ефективними. Шляхом моделювання в середовищі PTV Vision Visum порівняні 4 варіанти схем організації руху на обраній для дослідження ділянці мережі: 1 варіант – існуючий; 2 варіант – повна заборона паркування навколо ринку по просп. Олександрівський, вул. Бекетова, вул. Косарєва; 3 варіант – повна заборона паркування навколо ринку по вул. Бекетова, вул. Косарєва, а на просп. Олександрівський з дозволом паркування паралельно тротуару; 4 варіант – існуючий варіант з пробивкою дороги між вузлами 5 та 6. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки та ефективності, а саме сполучення 3 та 4 варіантів. Отримано соціальний ефект, якій полягає в зменшенні витрат часу при русі обраною частиною вулично-дорожньої мережі майже на 10 хв. (8%).
  • Документ
    Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Миру – вул. Северина Потоцького м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матвейчук, Данило Юрійович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Миру – вул. Северина Потоцького. Мета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – математичне та імітаційне моделювання. Аналіз аварійності та методів організації дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі дозволив виявити найбільш небезпечні елементи – нерегульовані перехрестя та ефективні методи з удосконаленню умов організації руху та управління транспортними потоками на них. Порівняні 3 варіанти схем організації руху: 1 - існуючий (нерегульоване перетинання), 2 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 3 фази (з окремою пішохідною фазою), шляхом моделювання в програмному забезпеченні PTV Vision VISSIM. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки, ефективності та комфортності, а саме варіант 2 – регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази. Отримані екологічні, соціальні та економічні показники з метою оцінки ефективності прийнятих рішень.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Полтавський шлях - вул. Холодногірська - вул. Дудинська у м. Харкові
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Федоров, Ілля Олександрович
    Об’єктом дослідження є перехрестя вул. Полтавський Шлях – вул. Холодногірська – вул. Дудинської у м. Харкові. Предмет дослідження — вплив організації дорожнього руху на перехресті на безпеку руху та втрати транспортного часу. Мета — підвищення ефективності та безпеки дорожнього руху на перехресті. Методи дослідження: натурні, аналітичні. Аналіз літературних джерел показує, що найнебезпечнішими елементами вулично-транспортної системи міста є перехрестя. Крім того, взаємодія транспортних потоків різних напрямків на перетинанні в одному рівні спричинює збільшені затримки транспортних засобів.. У роботі проведено аналіз поточного стану функціонування перехрестя та запропоновано змінити параметри світлофорного регулювання на перехресті. Отримані результати: розроблений комплекс заходів щодо поліпшення організації руху на перехресті, результати їхнього впровадження може бути отриманий соціальний ефект від зниження затримок транспортних засобів, втрати часу водіїв і пасажирів.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху у містах з радіально-кільцевою планувальною схемою
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Новіков, Павло Віталійович
    Об’єкт дослiджeння — процeс руху транспортних потокiв чeрeз цeнтральну частину вeликих мiст. Мeта роботи — змeншити завантажeнiсть транспортними потоками цeнтральної частини мiста. Обстeжeння вулично-дорожньої мeрeжi мiста з радiально-кiльцeвою планувальною структурою на прикладi м. Харкiв показали, що значну частку транспортних потокiв у цeнтральнiй частинi мiста складають транзитнi потоки мiж пeрифeрiйними районами. Для вiдвeдeння цих потокiв запропоновано створити систeму кiльцeвих транспортних зв’язкiв навколо цeнтру мiста. В рeзультатi дослiджeнь створeно та пeрeвiрeно мeтодику розрахунку парамeтрiв систeми кiльцeвих зв’язкiв для вiдвeдeння транзитних транспортних потокiв з цeнтру мiста (для вeликих мiст з радiальним плануванням).
  • Документ
    Оцінка якості організації дорожнього руху на вузлі в одному рівні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Явтушенко, Дмитро Володимирович
    Мета – підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті ВДМ за рахунок визначення оптимальних параметрів циклу світлофорного регулювання. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умови руху і стан аварійності існуючої схеми організації дорожнього руху. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на улицях і дорогах населених пунктів. Отримані результати – запропоновано заходи з реорганізації дорожнього руху на вузлах ВДМ міста, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження – застосування отриманих результатів необхідне для зменшення аварійності та підвищення ефективності дорожнього руху на вузлах вулично-дорожньої мережі великих та середніх міст. Область застосування – вузли в одному рівні на вулично-дорожній мережі міста.
  • Документ
    Оцінка ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі м. Дергачі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Христосов, Владислав Юрійович
    Об’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста Дергачі. Мета роботи: аналіз поточного стану вулично-дорожньої мережі, розробка заходів щодо підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі. Метод дослідження і апаратура: аналітичний. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення фірми Microsoft (MS Word XP, MS Excel XP), програма оцінки ефективності функціонування транспортної мережі “ro_net”. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування вулично-дорожньої мережі досліджуваного району, виявлені “вузькі місця”, розроблено комп'ютерну модель функціонування мережі, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню вулично-дорожньої мережі району на мережевому рівні. Ступінь застосування: на рівні розробок.Рекомендації щодо застосування: вжиття пропонованих заходів необхідне для підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі досліджуваного району. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних подій. Область застосування: вулично-дорожня мережа м. Дергачі.
  • Документ
    Розробка заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільної дороги Т-2121
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Світлична, Людмила Анатоліївна
    Мета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умов руху і стан аварійності наявні схеми організації дорожнього руху. Розроблено заходи для покращення безпеки дорожнього руху, що підтверджено зменшенням значень коефіцієнтів аварійності, а також очікуваним зменшенням кількості дорожньо - транспортних пригод. Розроблено локальні заходи, що підвищують рівень безпеки та покращують умови руху на окремих ділянках дороги. Рекомендації з впровадження – результати роботи та розроблені локальні заходи можуть бути використані на міжміських дорогах з характерними дорожніми умовами. Область застосування – автомобільні дороги загального користування.