Управління маркетингом у діджитал середовищі

Thumbnail Image

Дата

2023-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглянуті питання, пов’язані зі змінами в управлінні маркетингом, які пов’язані з VUCA світом та діджиталізацією суспільства. Ці зміни потребують переналаштування персоналу організацій на нові умови праці, підвищення ролі довіри, як в середині підприємства, так і зі стейкхолдерами. Проаналізовані фактори, які впливають на управління маркетинговою діяльністю, проведений аналіз застосування різних концепцій маркетингу в організаціях, а також розвиток електронної комерції і пов’язаних з цим змін. Для підвищення ефективності управлінської діяльності запропонована модель управління в умовах VUCA та діджитал середовища, методика впровадження маркетингу довіри в організаціях транспортно-логістичної системи, а також запропонована модель взаємодії споживачів та організацій ТЛС в цифровому суспільстві, яка, крім цифрових технологій, включає цифрову культуру і розглядає процеси комунікацій між організацією і споживачами, процес прийняття рішення споживачами та процес прийняття управлінських рішень організацією.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, цифрове суспільство, діджитал середовище, довіра, стейкхолдери, VUCA

Бібліографічний опис

Коренєв, Є. І. Управління маркетингом у діджитал середовищі : кваліфікаційна робота ... магістра : 073 Менеджмент / Коренєв Євген Ігорович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 69 с.