Дослідження та аналіз рульового керування транспортних засобів категорії М1 і N2
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Abstract
Мета дослідження: збільшення маневреності автомобіля легкового автомобіля класу М1 шляхом зменшення кількості обертів рульового колеса від крайніх його положень.
Метод дослідження – математичне моделювання динамічних характеристик пневматичних апаратів гальмового керування. Затрати на виробництво модернізованого виробу не критичні, а у процентному співвідношенні стають лише на 3% вище від повної собівартості базового виробу, то на підставі проведених розрахунків можна стверджувати про ефективність проекту модернізації рульового керування.
Description
Citation
Майорович, К. Д. Дослідження та аналіз рульового керування транспортних засобів категорії М1 і N2 : кваліфікаційна робота ... магістра : 133 Галузеве машинобудування / Майорович Костянтин Дмитрович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 86 с.