Дослідження та аналіз рульового керування транспортних засобів категорії М1 і N2

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Abstract

Мета дослідження: збільшення маневреності автомобіля легкового автомобіля класу М1 шляхом зменшення кількості обертів рульового колеса від крайніх його положень. Метод дослідження – математичне моделювання динамічних характеристик пневматичних апаратів гальмового керування. Затрати на виробництво модернізованого виробу не критичні, а у процентному співвідношенні стають лише на 3% вище від повної собівартості базового виробу, то на підставі проведених розрахунків можна стверджувати про ефективність проекту модернізації рульового керування.

Description

Citation

Майорович, К. Д. Дослідження та аналіз рульового керування транспортних засобів категорії М1 і N2 : кваліфікаційна робота ... магістра : 133 Галузеве машинобудування / Майорович Костянтин Дмитрович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 86 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By