Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3879
Переглянути
Нові надходження
Документ Дослідження робочих процесів композитних матеріалів в елементах конструкцій несучих систем спортивних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Павленко, Олександр ВікторовичМета дослідження – розробка рекомендацій з ефективного використання композитних матеріалів у конструкції криши несучої системи спортивного автомобілів. Об’єкт дослідження – криша несучої системи спортивного автомобіля, виготовлена з використанням композитних матеріалів. Предмет дослідження – робочі процеси, механічні характеристики та поведінка композитних матеріалів у конструкції криши несучої системи спортивного автомобіля. Методологія дослідження базується на системному підході до аналізу властивостей композитних матеріалів, дослідженні їх взаємодії із зовнішніми навантаженнями та моделюванні робочих процесів у конструкціях несучих систем. Основні методи дослідження: аналіз наукової літератури та сучасних досліджень у галузі композитних матеріалів; побудова математичних моделей для аналізу поведінки матеріалів під навантаженням; використання програмного забезпечення для моделювання; проведення симуляцій робочих процесів для оцінки напружень, деформацій та довговічності; аналіз ефективності композитних матеріалів у порівнянні з традиційними матеріалами; оцінка впливу різних типів композитів на характеристики спортивних автомобілів.Документ Дослідження процесу перемикання передач на транспортних засобах категорії N3(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Карповець, Руслан РуслановичВ ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було досліджено процес перемикання передач транспортного засобу категорії N3. В ході дослідження процес перемикання було умовно розділено на три послідовні етапи: вимкнення зчеплення, вибір і увімкнення передачі та процес синхронізації шестерні та валу коробки передач. В ході виконання дослідження для кожного етапу було проаналізовані найбільш типові варіанти реалізації та особливості будови основних елементів. Також було проведено розрахунок по визначенню конкурентоспроможності розробки та досліджено заходи з охорони праці при експлуатації транспортного засобу. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні трансмісій вантажних автомобілів або модернізації вже існуючих.Документ Дослідження особливостей конструкції трансмісії спортивного автомобіля класу формули(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Коваленко, Олексій СергійовичОб’єкт дослідження – трансмісії спортивних автомобілів класу формула. Мета роботи – дослідження особливостей процесу функціонування трансмісії спортивних автомобілів класу формула. Методи дослідження – аналітичні, емпіричні та теоретичні методи. Під час виконання кваліфікаційної роботи магістра були проведені розрахунки зовнішньо-швидкісної характеристики спортивного автомобіля класу Формула. Це дало змогу оцінити ефективність вузлів які входять в трансмісію. Проаналізовані види зчеплень які використовуються у автомобілях що беруть участь у автоспортивних змаганнях, як показало дослідження зчеплення повинно бути компактним, витривалим та мати мінімальну силу інерції, тому що для спортивного автомобіля це дуже важливо з точки зору швидкості спрацювання та величини проковзування та спрацювання. З особливостей конструкції коробки перемикання передач та головної передачі потрібно сказати, що задньомоторна компоновка вимагає від інженерів проектувати коробку передач та головну передачу в одному корпусі. Тому коробка передач зазвичай двохвальна секвентальна, а головна передача має блокування для кращого використання крутного моменту в поворотах та можливості налаштувань під конкретну гоночну трасу. Дослідження корпусу диференціалу показало, що дуже важливо мати легку але в той же час міцну конструкцію. Це дозволить знизити вагу та зробити агрегат більш надійним, враховуючи той факт що спортивні автомобілі під час перегонів експлуатуються з максимальними навантаженнями. Диференціал з блокуванням дає змогу рівномірно розподілити крутний момент під час проходження оптимальної траєкторії на гоночній трасі та забезпечить максимально можливу передачу крутного моменту на ведучі колеса з мінімальним проковзуванням ведучих коліс на опорній поверхні.Документ Дослідження процесу розгону транспортного засобу категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Легеза, Олексій ВолодимировичМетою магістерської роботи є дослідження процесу розгону транспортного засобу категорії М1. Для досягнення поставленої мети в роботі необхідно вирішити наступні задачі: – виконати аналіз тягово-швидкісних властивой автомобіля; – виконати імітаційні дослідження процесу розгону автомобіля. Об’єкт досліджень – процес розгону транспортного засобу категорії М1. Предмет досліджень – параметри розгону транспортного засобу категорії М1. Основні результати дослідження, проведеного у кваліфікаційній роботі, можна підсумувати таким чином: – За допомогою системи автоматизованого проектування (САПР) була створена імітаційна 3-D модель для дослідження розгону транспортного засобу категорії М1. – Моделювання проводилось у програмному середовищі Autodesk Inventor при подоланні одиничної перешкоди та під час сталого руху по дорозі з хвилястою поверхнею. – проводилось дослідження при подоланні перешкоди під час розгону транспортного засобу при різній швідкості руху. Дослідження показало важливість контролю за швидкістю руху та впливом коливань на комфорт і безпеку водія, зокрема при русі по нерівних поверхнях.Документ Дослідження ефективності гальмування тривісного транспортного засобу обладнаного антиблокувальною системою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Дігтяр, Віталій ВікторовичОб'єкт дослідження - процес гальмування тривісного транспортного засобу в аварійному режимі. Мета роботи – дослідження ефективності гальмування тривісного транспортного засобу в аварійному режимі. Предмет дослідження – робоча гальмова система тривісного транспортного засобу. Методи дослідження включають аналіз гальмівної системи та оцінку ефективності гальмування транспортного засобу, дослідження автоматизованої системи регулювання гальмівного зусилля та її компонентів, а також дискових гальмівних механізмів із пневматичним приводом. Проведено математичне та імітаційне моделювання процесу гальмування автомобіля, оснащеного антиблокувальною системою, що працює в адаптивному режимі. У роботі виконано всебічний аналіз гальмівної системи тривісного транспортного засобу з антиблокувальною системою, яка може працювати в адаптивному режимі, а також систем регулювання гальмівного зусилля з детальним вивченням їх компонентів. Досліджено ефективність гальмування коліс транспортного засобу у випадках виходу з ладу одного чи декількох контурів гальмівного приводу. Проведено моделювання ефективності гальмування тривісного транспортного засобу в аварійних умовах. Створена модель може бути застосована в навчальному процесі.Документ Дослідження особливостей будови електромеханічного приводу зчеплення трансортних засобів категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Симонов, Валентин ІвановичВ ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було проведено аналіз різних варіантів виконання електромеханічного приводу зчеплення. У результаті проведеного аналізу виявлено, що переважна більшість конструкцій використовує електродвигуни постійного струму. Основною відмінністю в будові електромеханічних приводів зчеплення можна вказати спосіб перетворення обертального руху валу двигуна у поступальний рух штока. В ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було проведено функціональний розрахунок зчеплення транспортного засобу категорії М1. В результаті розрахунку було встановлено, що для керування зчепленням можна використовувати електродвигун потужністю близько 100 Вт. Також було проведено розрахунок по визначенню конкурентоспроможності розробки та досліджено заходи з охорони праці при експлуатації транспортного засобу. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні трансмісій легкових автомобілів або модернізації вже існуючих.Документ Дослідження тягових мостів з електричним приводом транспортих засобів категорії N3(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Кравчук, Ігор ІгоровичОб’єктом дослідження виступають процеси створення силових установок колісних транспортних засобів (КТЗ) категорії N3 з заданими технічними характеристиками та інфраструктури для їх обслуговування. Метою роботи є аналіз та вибір раціонального типу тягового моста для створення конструкцій транспортних засобів категорії N3 з метою подальшого освоєння їх серійного виробництва на підприємствах України. Методами дослідження є теоретичні та експериментальні дослідження що, базуються на загальнонаукових методах системного аналізу техніко-експлуатаційних характеристик КТЗ категорії N3. При виконанні кваліфікаційної роботи було обрано параметри для проектованого автомобіля з тяговим мостом з електричним приводом. У роботі теоретично узагальнено та показано розвиток наукових основ актуальної науково-технічної проблеми підвищення технічного рівня та експлуатаційних властивостей комунального вантажного транспорту з застосуванням електричного приводу тягових мостів. Проведено системний аналіз сучасного стану комунального вантажного транспорту. Доведено необхідність використання електричного приводу та систем генерації електричної енергії для підвищення його експлуатаційних властивостей. Теоретичні дослідження електромеханічних процесів в тяговій силовій установці електрокара виявили особливості їх протікання, що дозволило створити точну модель тягової батареї, контроллера і електричного двигуна в програмі MATLAB Simulink. Структури кожної підсистеми пропонованої моделі набули пояснень. Результатами експерименту була підтверджена що розроблена модель тягової батареї може виконувати умови випадкового навантаження. Модель контролера та електричного двигуна дозволяє застосувати їх і з іншими батареями, такими як Pb-acid батарея або NiMH батарея. Це дозволить конструкторам легко створити свою модель батареї, оскільки обчислення не складні, та прискорити розробку систем зберігання енергіїза напрямками “зелених технологій”. Проведені розрахунки освітленості на робочому місці в механічному цеху, по розрахункам були підібрані освітлювальний пристрій лампа ARCTIC STANDARD 1200 TH EM 4600K.Документ Дослідження впливу геометричних параметрів кузова на аеродинамічні характеристики екомобіля ХАДІ 34(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Колесник, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження – процес обтікання повітрям зовнішніх і внутрішніх поверхонь елементів кузова екомобіля ХАДІ 34. Мета роботи – удосконалення аеродинамічних характеристик екомобіля ХАДІ 34 методами чисельного і натурного експерименту, шляхом раціонального формоутворення елементів конструкції. В процесі проведення дослідження було виявлено особливості обтікання повітрям зовнішніх і внутрішніх поверхонь елементів кузова екомобіля ХАДІ 34. Оцінено вклад бічного вітру на аеродинамічні характеристики екомобіля ХАДІ 34. Проведено аналіз аеродинамічних характеристик базових форм.Документ Дослідження процесу гальмування транспортного засобу категорії N2 із системою активної безпеки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Даниленко, Сергій ЄвгеновичОб’єкт дослідження – гальмівна система транспортного засобу категорії N2 із системою активної безпеки. Мета роботи – аналіз процесу гальмування транспортного засобу категорії N2. Методи дослідження – аналітичні, емпіричні та теоретичні методи. У ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було проведено дослідження процесу гальмування транспортного засобу категорії N2 із системою активної безпеки. Гальмівна система вантажного автомобіля ключовий вузол, що відрізняється великою кількістю елементів, збільшеними розмірами та масою, а також вищими вимогами до надійності. Сучасні вантажівки комплектуються гальмами з пневмоприводом, що працюють на принципі стисненого повітря та підтримують необхідний тиск у системі. До гальм вантажних автомобілів та причепів висувається низка міжнародних вимог, при цьому вони повинні відповідати галузевим стандартам у сфері їх випробування – RREG 71/320 EEC, ECE R13. Основне завдання гальм машини, гальмівної системи – уповільнення руху машини та повна його зупинка. Керується через педаль у салоні, натискаючи на яку з різним зусиллям, водій регулює динаміку гальмування. Розроблено концепцію фіксування інформації за допомогою датчика обертів, який дає змогу відслідкувати оберти колеса під час руху вантажівки та передавати інформацію до блоку керування системи ESP.Документ Дослідження факторів, що впливають на якість роботи електромеханічного та електропневматичного приводів зчеплення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Грищенко, Валерія РусланівнаОб'єкт роботи – електромеханічний та електропневматичний приводи зчеплення транспортних засобів. Мета роботи – дослідження факторів, що впливають на якість роботи електромеханічного та електропневматичного приводів зчеплення. У процесі виконання кваліфікаційної роботи магістра було встановлено, що на сьогоднішньому етапі розвитку автомобілебудування більшість виробників транспортних засобів йдуть шляхом автоматизації процесу керування механічними трансмісіями або переходять на повністю автоматичні. З огляду на це, відбувається стрімкий перехід до приводів зчеплення, що забезпечують можливість автоматизації процесу керування зчепленням. Аналіз приводів зчеплення, які здатні забезпечити автоматизацію процесу керування, показав, що найбільш перспективними для використання на легкових автомобілях є електромеханічні приводи, для вантажних та автобусів – електропневматичні. В результаті аналізу конструкцій електропневматичних та електромеханічних приводів зчеплення виокремлено елементи конструкції, які найбільше впливають на якість роботи приводу. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні та вдосконаленні приводів зчеплення транспортних засобів.Документ Дослідження впливу особливостей форми кузовних деталей на аеродинаміку автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Діденко, Назар ВолодимировичОб’єкт дослідження – вплив форми кузова автомобіля на його аеродинамічні властивості. Мета роботи – дослідження факторів, які впливають на обтічність форми автомобіля, визначення складової опору створюваного виступаючими елементами кузова методом комп’ютерного моделювання. В ході виконання кваліфікаційної магістерської роботи був проведений аналіз впливу форми кузова автомобіля на його аеродинамічні властивості. При порівнянні створених тривимірних моделей з застосуванням САПР Autodesk Inventor та програмного середовища для роботи з хмарами точок Autodesk ReCaP було визначено, що додатковий опір від виступаючих елементів кузова становить 9,48%. Запропоновано використання методу фотограмметрії при застосуванні програмного продукту Autodesk ReCap Photo для отримання тривимірних моделей поверхонь кузова автомобіля або його окремих елементів з метою їх подальшого аеродинамічного аналізу та оптимізації форми засобами комп'ютерного моделювання.Документ Дослідження ефективності гальмування транспортного засобу категорії N2 з напівпричепом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Фокін, Олександр СергійовичОб'єкт дослідження - процес гальмування транспортного засобу категорії N2 з напівпричепом. Мета роботи – дослідження ефективності гальмування транспортного засобу категорії N2 з напівпричепом. Предмет дослідження – робоча гальмова система транспортного засобу категорії N2 з напівпричепом. Методи дослідження: аналіз гальмової системи і динаміки гальмування транспортного засобу; дослідження автоматизованої системи регулювання гальмового зусилля та її елементної бази, дискових гальмових механізмів із пневматичним приводом; математичне та імітаційне моделювання процесу гальмування автомобіля. У роботі проведений комплексний аналіз гальмової системи транспортного засобу категорії N2, який експлуатується у складі з причепом, аналіз систем регулювання гальмового зусилля з детальним розглядом їх елементної бази, зокрема розглянуто алгоритми функціонування і принципи регулювання по контролюючому та регулюючому параметрах. Проведений аналіз динаміки гальмування колеса та дискових гальмових механізмів з пневматичним приводом. Виконано моделювання процесу гальмування транспортного засобу категорії N2 з напівпричепом. Створена в роботі модель може бути використана в навчальному процесі.Документ Дослідження факторів які впливають на стійкість транспортних засобів проти заносу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Кучменко, Данило ВадимовичОб'єктом дослідження виступають системи та методи забезпечення стійкості руху автомобілів. Предмет дослідження – Методи моделювання, аналізу та управління стійкістю руху автомобілів за різних умов експлуатації. Мета дослідження – аналіз сучасних підходів до оцінки стійкості руху автомобілів і розробка рекомендацій щодо підвищення їхньої ефективності в реальних умовах експлуатації. В роботі проведено огляд сучасних підходів до оцінки та забезпечення стійкості руху автомобілів. Розглянуто кінематичні та динамічні моделі, методи активного управління стабільністю та аналізу ризиків перекидання. Значна увага приділена електронним системам стабілізації, технологіям інтегрованого управління динамікою автомобілів, а також використанню сучасних математичних моделей для оцінки стійкості. Представлений матеріал сприяє розумінню сучасних тенденцій у сфері безпеки автомобілів та розробці новітніх систем управління, що можуть ефективно застосовуватися в умовах реального дорожнього руху. Результати досліджень у цій галузі мають велике значення для забезпечення безпеки водіїв та пасажирів, а також для оптимізації роботи транспортних засобів в умовах складних дорожніх ситуацій.Документ Вдосконалення методів дослідження дорожньо-транспортних пригод транспортних засобів категорії L(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Міхно, Ігор ІгоровичМета роботи – вдосконалити методи дослідження дорожньо – транспортної пригоди (ДТП) колісних транспортних засобів (КТЗ) категорії L шляхом модернізації цих процесів, а також надання оцінити ефективності прийнятих рішень. Об’єкт дослідження – фактори які впливають на дорожню – транспортну пригоду (ДТП) колісних транспортних засобів (КТЗ) категорії L; Предмет дослідження –дослідження дорожньо – транспортних пригод (ДТП) категорії L; Методи дослідження – це аналіз та синтез методичних публікацій стосовно (ДТП) транспортним засобом категорії L. У роботі розглянуто БДР. Дорожні травми на дорогах є однією з найсерйозніших проблем сучасного суспільства. Для підвищення безпеки мотоциклістів важливо інтегрувати до мотоциклів систему активної безпеки. Такі системи вже є на автомобілях, вони включаю в себе антиблокувальну систему гальмування (ABS), систему контролю стійкості (ESC), систему попередження зіткнення (FCW) та багато інших технологій. Результат роботи можна використати для подальшого аналізу і використання матеріалу при розслідуванні ДТП транспортних засобів категорії L.Документ Дослідження та вибір шин типорозміру п'ятнадцять дюймів по гальмівній ефективності і визначення тиску в них повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Мазур, Владислав ВіталійовичОб’єкт дослідження – гальмівна ефективність шин різних виробників; Мета дослідження – полягає у дослідженні шин типорозміру п'ятнадцять дюймів по гальмівній ефективності; Предмет дослідження – вплив шини на робочі процеси гальмової ефективності; Методи дослідження – теоретичні та практичні дослідження процесу. У кваліфікаційній роботі розглянуто фактори, що впливають на гальмівну ефективність, а саме: умови експлуатації КТЗ, тиск повітря в шинах, а також навантаження. Дослідження показують, що стиль водіння може суттєво впливати на пробіг шин. Жорсткий стиль водіння, що характеризується різкими прискореннями, гальмування та поворотами, може значно скоротити термін служби шин. Також збільшується ймовірність виникнення пошкоджень шин, наприклад, проколів або порізів. У той же час, спокійніший і плавний стиль водіння може допомогти продовжити. термін служби шин. Також результати дослідження можуть бути використанні у навчальному процесі, а також для подальшого аналізу.Документ Дослідження гальмівних властивостей транспортних засобів категорії N3 та шляхи їх покращення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Хромченко, Іван ЛеонідовичОб'єкт дослідження – гальмівні системи транспортних засобів категорії N3. Предмет дослідження – Конструктивні та експлуатаційні параметри, які впливають на ефективність і стабільність роботи гальмівних систем транспортних засобів категорії N3. Мета дослідження – підвищення ефективності та стабільності гальмування транспортних засобів категорії N3 на основі аналізу основних факторів, які впливають на їх гальмівні властивості, та моделювання гальмівних процесів. Кваліфікаційна робота магістра присвячена комплексному дослідженню гальмівних властивостей транспортних засобів категорії N3. Особлива увага приділена аналізу факторів, які впливають на ефективність, стабільність і безпеку гальмування таких транспортних засобів. У роботі проведено аналіз основних конструктивних параметрів гальмівних систем, впливу теплових навантажень, зносу елементів і особливостей експлуатації. Виконано математичне моделювання гальмівних процесів, яке дозволило визначити оптимальні характеристики для підвищення ефективності гальмування. Запропоновані рекомендації з удосконалення гальмівних систем, які можуть бути використані в практичній діяльності виробників та операторів транспортних засобів категорії N3. Результати дослідження спрямовані на підвищення загального рівня безпеки експлуатації важких транспортних засобів у різних умовах.Документ Дослідження впливу підрулюючої задньої осі на керованість транспортних засобів категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Слюсар, Володимир МихайловичОб’єкт дослідження – підрулююча задня вісь транспортних засобів категорії М1. Мета роботи – дослідження системи підрулювання задньої осі транспортного засобу категорії М1. Методи дослідження – емпіричні та теоретичні. Актуальність вибраної теми обумовлена постійно зростаючою кількістю транспортних засобів, що спричинює ускладнення в маневруванні автомобіля на вузьких ділянках доріг та вулиць. На сьогоднішній день існує запит на покращення керованості транспортних засобів категорії М1, що полегшить водію умови експлуатації транспортного засобу, знизивши його втомлюваність під час керування транспортним засобом. Таким чином потрібно дослідити види рульового керування їх особливості та визначити взаємозв’язок між керованими осями транспортного засобу категорії М1. Розглянуто та проаналізовано різни варіації рульових приводів та елементи їх керування для транспортних засобів категорії М1. Досліджено взаємозв’язок та особливості взаємного функціонування керованих осей транспортного засобу категорії М1.Документ Дослідження компонентів системи рекуперації енергії транспортних засобів категорії М1 з електричним приводом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Волинцев, Олексій МихайловичОб’єкт дослідження – система рекуперації транспортного засобу категорії М1 з електричним приводом. Мета роботи – аналіз процесу рекуперації транспортного засобу категорії М1 з електричним приводом. Методи дослідження – аналітичні, емпіричні та теоретичні методи. Система рекуперації транспортного засобу категорії М1 дозволяє збільшити його дистанцію пробігу на одній повній зарядці. Використання кінетичної енергії у процесі гальмування для підзарядки акумулятора дозволяє у подальшому використовувати її при русі, а також зменшує кількість натискань на педаль гальм, що дає змогу збільшити строк служби фрикційних механізмів гідравлічної гальмівної системи, що в цілому позитивно впливає на експлуатаційні характеристики транспортного засобу категорії М1 з електричним приводом та збільшує його сумарний коефіцієнт корисної дії (ККД).Документ Дослідження факторів, що впливають на аеродинамічні властивості кузовів сучасних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Селезньов, Даніїл РуслановичОб'єктом дослідження виступають процеси прийняття рішень щодо розрахунку аеродинамічних характеристик транспортних засобів категорії М1. Предмет дослідження – сучасні розрахунки аеродинамічних характеристик. Мета дослідження – створення 3-D моделей конфігурацій легкових колісних транспортних засобів та використання скінчено-об’ємного розрахунку в сучасних CAE – системах. В роботі вирішується технічна задача пошуку конструктивного виконання додаткових кузовних деталей складних профілів для зменшення аеродинамічного опору автомобілів, що є актуальною на теперішній час. Конкурентоспроможність транспортних засобів (ТЗ) попередньо може оцінюватися лише після вибору їх техніко-експлуатаційних параметрів, серед яких не останнім є аеродинамічний опір автомобіля. Це обумовлено його рухом з деякою відносною швидкістю в навколишньому повітряному середовищі. Сила опору повітря є основною складовою силового балансу автомобіля, вона являє собою найбільшу зацікавленість через тенденції зростання швидкостей пересування ТЗ. Аеродинаміка є однією з проблем, яку необхідно вирішувати в процесі розробки ТЗ, тому що цей фактор є основною силою опору на автомобіль при русі, та визначає його пробіг виходячи з залежності паливно- економічної характеристики, та складає основу технічного завдання.Документ Дослідження характеру зміни робочого процесу пневматичного гальмівного приводу при використанні різних витратних функцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Остахов, Вадим ВалерійовичОб’єкт дослідження – робочий процес наповнення та спорожнення елементів гальмового приводу гальм транспортного засобу. Мета роботи – дослідження характеру зміни робочого процесу пневматичного гальмівного приводу при використанні різних витратних функцій шляхом їх моделювання та співставлення одна з одною. Методи дослідження: фізичні та математичні методи дослідження процесу наповнення та спорожнення елементів гальмового приводу транспортного засобу; методи математичного та комп’ютерного моделювання. Сьогодення на автомобілях з великими вагово-геометричними параметрами як правило його гальмові системи будують на основі пневматичного гальмового приводу, що керує гальмовими механізмами гальм. Гальмовий привід поділяють на декілька контурів з метою реалізації запасної гальмової системи та підвищення безпеки дорожнього руху таких транспортних засобів у разі виходу з ладу їх основної робочої гальмової системи, тому швидкодія пневматичного гальмового приводу має потенціал з дослідження, що дозволить встановити раціональні параметри для приводу на етапі проектування колісного транспортного засобу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »