Підвищення ефективності координованого управління на магістральних вулицях і дорогах
Вантажиться...
Дата
Authors
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Питання ефективної організації дорожнього руху в нашій країні вкрай актуальне, особливо у великих містах, оскільки основна маса власників автотранспортних засобів зосереджена саме там. Актуальність роботи полягає у тому, що такий параметр як запас часу в основному такті регулювання не зазначено в жодному із джерел. Визначення
його суті, необхідність його існування в координованому управлінні та варіативність його розміщення можуть сприяти розвитку системного управління в цілому.
Об’єкт: магістральне управління транспортними потоками на міській вулично-дорожній мережі.
Предмет: адаптація координованого управління до черг, що формуються, за допомогою нового параметру.
Мета роботи: удосконалення координованого управління шляхом забезпечення розрахункової швидкості на ділянці магістралі.
Задачі дослідження: проаналізувати існуючі методи управління дорожнім рухом; визначити запас часу в такті регулювання; визначити параметри координованого управління з урахуванням запасу часу в магістральному такті регулювання, оцінити ефективність впровадження результатів дослідження.
В даній роботі було розглянуто питання використання надлишку тривалості основного такту на графіку координації. Для цього було визначено величину запасу часу в такті при випадках, коли в очікуванні дозволяючого сигналу на перехресті знаходиться один автомобіль і коли їх декілька. Результати імітаційного моделювання показали, що оптимальним варіантом є координоване управління із розміщенням запасу часу після стрічки часу, оскільки при цьому спостерігається найбільше зниження кількості зупинок та затримок транспортних засобів, а також зниження кількості викидів шкідливих речовин у порівнянні з базовим варіантом управління. Це пояснюється тим, що автомобілі, які не потрапили до стрічки часу, мають змогу проїхати наступне/ні перехрестя з меншою швидкістю, проте без повної зупинки.
Опис
Бібліографічний опис
Чуб, В. Ю. Підвищення ефективності координованого управління на магістральних вулицях і дорогах : дипломна робота … магістра : 275 Транспортні технології / Чуб Віталій Юрійович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 113 с.