Підвищення ефективності координованого управління на магістральних вулицях і дорогах

Вантажиться...
Ескіз зображення

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Питання ефективної організації дорожнього руху в нашій країні вкрай актуальне, особливо у великих містах, оскільки основна маса власників автотранспортних засобів зосереджена саме там. Актуальність роботи полягає у тому, що такий параметр як запас часу в основному такті регулювання не зазначено в жодному із джерел. Визначення його суті, необхідність його існування в координованому управлінні та варіативність його розміщення можуть сприяти розвитку системного управління в цілому. Об’єкт: магістральне управління транспортними потоками на міській вулично-дорожній мережі. Предмет: адаптація координованого управління до черг, що формуються, за допомогою нового параметру. Мета роботи: удосконалення координованого управління шляхом забезпечення розрахункової швидкості на ділянці магістралі. Задачі дослідження: проаналізувати існуючі методи управління дорожнім рухом; визначити запас часу в такті регулювання; визначити параметри координованого управління з урахуванням запасу часу в магістральному такті регулювання, оцінити ефективність впровадження результатів дослідження. В даній роботі було розглянуто питання використання надлишку тривалості основного такту на графіку координації. Для цього було визначено величину запасу часу в такті при випадках, коли в очікуванні дозволяючого сигналу на перехресті знаходиться один автомобіль і коли їх декілька. Результати імітаційного моделювання показали, що оптимальним варіантом є координоване управління із розміщенням запасу часу після стрічки часу, оскільки при цьому спостерігається найбільше зниження кількості зупинок та затримок транспортних засобів, а також зниження кількості викидів шкідливих речовин у порівнянні з базовим варіантом управління. Це пояснюється тим, що автомобілі, які не потрапили до стрічки часу, мають змогу проїхати наступне/ні перехрестя з меншою швидкістю, проте без повної зупинки.

Опис

Бібліографічний опис

Чуб, В. Ю. Підвищення ефективності координованого управління на магістральних вулицях і дорогах : дипломна робота … магістра : 275 Транспортні технології / Чуб Віталій Юрійович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 113 с.

Підтвердження

Огляд

Supplemented By

Посилання на