Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3900

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 134
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху в північній частині Київського району м. Харкова
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Єфименко, Аліна Сергіївна
    Об’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа північної частини Київського району міста Харкова та транспортні потоки на ній. Мета роботи – вдосконалення організації дорожнього руху у північній частині Київського району міста Харкова. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – запропоновано заходи з реконструкції дорожньої мережі, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Ступень впровадження – результати досліджень рекомендовані до впровадження. Рекомендації з впровадження – розробки проекту можуть бути використані при реконструюванні транспортної мережі північної частини Київського району м. Харкова. Область застосування – транспорт.
  • Документ
    Дослідження ефективності управління дорожнім рухом
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мандич, Олексій Андрійович
    Мета роботи - підвищення ефективності управління дорожнім рухом за рахунок розробки моделей прийняття рішень. Об'єкт дослідження - процес прийняття рішень у системі управління дорожнім рухом. Предмет дослідження: моделі прийняття рішення для критичних ситуацій. Метод дослідження – натурні спостереження, теорія прийняття рішень, теорія корисності. Для реалізації ОПР в процесі управління дорожнім рухом розроблені моделі прийняття рішень для критичних ситуацій, використання яких дозволить зменшити долю участі ОПР в процесі управління ДР. Для перевірки коректності вибору керуючого впливу на ефективність ДР за розробленою моделлю прийняття рішень у ситуації «виникнення ДТП» на ділянці магістралі ВДМ Шевченківського району м. Харків проведено імітаційне моделювання руху ТП з використанням програмного забезпечення PTV VISSIM. Результати моделювання підтверджують ефективність обрання в якості керуючого впливу в ситуації «виникнення ДТП» – обмеження доступу до ділянки магістралі, оскільки відбувається зменшення затримок ТЗ на 3487 с та часу простою ТЗ на 2662 с. Отримана ефективність розроблених моделей прийняття рішень підтверджує можливість їх використання при розробці СППР в АСУДР нового покоління. Для оцінки ефективності запропонованого методу динамічного управління дорожнім рухом на підході до залізничного переїзду було застосовано програмне забезпечення PTV VISSIM. Отримані імітаційні моделі функціонування переїзду в м. Дергачі Харківської області надали змогу визначити показники ефективності, а саме: за період імітації часові затримки зменшились на 260 с; час простою АТЗ – на 137 с; витрати палива на 3,36 л.; емісія СО на 62 г; емісія NOx – на 12 г; емісія летючих органічних сполук – на 14,4 г. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Департаментом інфраструктури Харківської міської ради. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні роботи існуючих та проектуванні нових систем управління дорожнім рухом. Сфера застосування: вулично-дорожня мережа міст.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху у селищі Золочів Харківської області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Федоров, Ілля Олександрович
    Об’єкт дослідження: процес дорожнього руху у селищі міського типу Золочів Харківської області. Предмет дослідження: безпека та ефективність дорожнього руху на вулично-дорожній мережі у Золочеві. Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху: зменшення втрат транспортного часу, підвищення безпеки руху. Метод дослідження: аналітичний. В роботі зроблено аналіз методів організації дорожнього руху, проаналізовано безпеку дорожнього руху у селищі Золочів, виявлено місця концентрації ДТП та запропоновано змінити параметри світлофорного регулювання на найнебезпечнішому перехресті. Отримані результати: запропоновані заходи, які зменшують втрати транспортного часу, покращують ефективність функціонування мережі. Розроблені заходи забезпечують збільшення пропускної можливості елементів мережі та підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження: розробки проекту можуть бути використані при розробці проектів організації дорожнього руху у Золочеві та для схожих населених пунктів з населенням до 100 тис чол.
  • Документ
    Підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці дороги Н-11
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чипкий, Максим Станіславович
    Мета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Н – 11. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці дороги Н – 11. Предмет дослідження – ефективність організації дорожнього руху на ділянці дороги Н – 11. Метод дослідження – натурно-аналітичний, розробка лінійних графіків аварійності та локальних заходів на небезпечних ділянках дороги. Отримані результати: проведений якісний та кількісний аналіз статистичних даних про ДТП, розроблені лінійні графіки коефіцієнтів аварійності та схеми локальних заходів організації дорожнього руху на виявлених небезпечних ділянках дороги; наведена оцінка ефективності проектних рішень. Рекомендації з впровадження: визначені схеми розташування технічних засобів регулювання дорожнього руху на дорозі, а саме на небезпечних ділянках на об’єкті: на мостах та залізничному переїзді, можуть бути застосовані при організації дорожнього руху на дорозі. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківських Дивізій - вул. Бригади Хартія міста Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шмаков, Олександр Володимирович
    Об`єкт дослідження - дорожній рух на нерегульованому перехресті. Предмет дослідження: параметри транспортного потоку. Мета роботи: підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на нерегульованому перехресті за рахунок введення локального управління дорожнім рухом. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження. Отримані результати: Ведення локального управління дорожнім рухом на перехресті вул. Харківських Дивізій – вул. Бригади Хартія, обладнання перехрестя технічними засобами регулювання дозволило забезпечити на ньому високий рівень безпеки руху та зменшити затримки транспортних засобів. Рекомендації по впровадженню: Для підвищення рівня безпеки руху запропоновані заходи можуть бути застосовані на перехресті.
  • Документ
    Дослідження показників аварійності при розподілі транспортних потоків у просторі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Красовський, Данило Едуардович
    Мета роботи – оцінити вплив параметрів потоків втотранспортних засобів на показник аварійності на багаторівневих розв'язках транспортних магістралей. Об’єкт дослідження – дорожній рух на багаторівневих розв'язках транспортних магістралей. Робоча гіпотеза – аварійність на багаторівневих перетинаннях залежить від інтенсивності вхідних транспортних потоків. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний. Оцінка аварійності багаторівневих перетинань має виконуватись з урахуванням розподілу транспортних потоків за напрямками руху. Для цього необхідні достовірно визначені первинні параметри транспортних потоків. Для цього необхідно формалізувати процеси руху в вузлі вулично–дорожньої мережі представити їх у вигляді математичної моделі, що адекватна реальному процесу руху. В роботі проведено аналіз стану питання та визначено основні напрямки моделювання транспортних потоків. На підставі математичного моделювання потокорозподілення на багаторівневих перетинаннях виконано оцінку аварійності на підставі значень вхідних транспортних потоків.
  • Документ
    Аналіз варіантів організації руху велосипедистів на міських магістральних вулицях
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Борисенко, Євген Іванович
    Об’єкт дослідження - процес дорожнього руху на магістральній вулиці. Мета роботи - підвищення безпеки учасників дорожнього руху на магістральних вулицях. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено аналіз закордонного досвіду впровадження велосипедної інфраструктури в транспортну мережу міст, а також національних особливостей транспортної системи в процесі впровадження велосипедної інфраструктури; проаналізовано стан аварійності і частку дорожньо-транспортних пригод за участі велосипедистів; представлено результати обстежень параметрів дорожнього руху і дорожніх умов на перехресті; розроблено сукупність заходів з улаштування велосипедної інфраструктури і забезпечення безпеки дорожнього руху; проаналізовано наслідки впровадження запропонованих заходів. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розроблені заходи можуть бути застосовані для підвищення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста Харків.
  • Документ
    Підвищення ефективності дорожнього руху шляхом раціонального розподілення транспортних потоків по вулично-дорожній мережі міста
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Діжиченко, Богдан Олексійович
    Мета даного дослідження полягає у визначенні впливу параметрів транспортних потоків на показники ефективності транспортного процесу на вулично-дорожній мережі (ВДМ) міст з розробкою комплексної оцінки. Об’єктом дослідження являється процес дорожнього руху на ВДМ міст. Предмет дослідження – показники ефективності транспортного процесу на ВДМ міст. Робоча гіпотеза – макропараметри транспортних потоків нелінійно впливають на ефективність транспортного процесу на ВДМ міст, а на підставі комплексної оцінки можна здійснити вибір раціональних маршрутів на мережі. Методи дослідження: математичне моделювання, регресійний аналіз, таксономічний аналіз. В дипломній роботі розроблено класифікацію показників оцінки ефективності транспортного процесу на ВДМ міст, виконано моделювання впливу параметрів транспортного потоку на окремі показники ефективності транспортного процесу на ВДМ, проведено експериментальні дослідження параметрів транспортних потоків на елементах ВДМ і розроблено комплексну оцінку ефективності транспортного процесу на маршрутах вулично-дорожньої мережі на підставі таксономічного аналізу.
  • Документ
    Порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті у Салтівському районі м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Водоп'ян, Віталій Владиславович
    Об`єкт дослідження - дорожній рух на перехресті. Мета роботи - підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на перехресті за рахунок застосування технічних засобів організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системний аналіз, натурні спостереження. Отримані результати: порівняно три варіанти схем організації руху на перехресті Салтівське шосе – просп. Ювілейний м. Харків: 1 варіант – нерегульоване перехрестя; 2 варіант – регульоване перехрестя з роз’їздом в дві фази; 3 варіант – регульоване перехрестя з роз’їздом в три фази. Застосування технічних засобів організації дорожнього руху (світлофорне регулювання, дорожні знаки, дорожня розмітка) дозволило підвищити рівень безпеки дорожнього руху та скоротити час затримок транспортних засобів. Рекомендації по впровадженню: для вдосконалення організації дорожнього руху на нерегульованих перехрестях запропоновані практичні заходи можуть бути ефективно застосовані.
  • Документ
    Підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці магістральної вулиці Київського району м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Роскоп, Максим Володимирович
    Об`єкт дослідження – дорожній рух на ділянці магістральної вулиці Київського району м. Харків (вул. Леся Сердюка). Предмет дослідження – методи управління дорожнім рухом, спрямовані на підвищення ефективності транспортних потоків, зменшення заторів і підвищення безпеки дорожнього руху. Мета роботи - підвищення ефективності функціонування транспортних потоків на ділянці магістральної вулиці Київського району м. Харкова за рахунок впровадження координованого управління дорожнім рухом. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження, порівняльний. Отримані результати: проведено дослідження принципів координованого управління дорожнім рухом на магістральних вулицях, проаналізовано основні характеристики транспортних потоків. Розроблено та обґрунтовано пропозиції щодо оптимізації організації руху, спрямовані на підвищення безпеки дорожнього руху та зменшення затримок транспортних засобів. Побудовано графік координованого управління світлофорними об’єктами. Рекомендації по впровадженню: для ефективного впровадження координованого управління дорожнім рухом на магістральних вулицях рекомендується впровадити адаптивні системи управління світлофорами, що забезпечать синхронізацію їх роботи та зменшать затримки транспортних засобів.
  • Документ
    Підвищення ефективності організації дорожнього руху на регульованому перехресті просп. Тракторобудівників – вул. Краснодарська м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чех, Катерина Віталіївна
    Об`єкт дослідження - рух транспортних засобів на регульованому перехресті. Предмет дослідження - параметри світлофорного циклу. Мета роботи - підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на регульованому перехресті за рахунок оптимізації схеми пофазного роз`їзду транспортних засобів. Метод дослідження - аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження. Отримані результати: для удосконалення схеми організації дорожнього руху на перехресті просп. Тракторобудівників – вул. Краснодарська порівняно три варіанти схеми організації дорожнього руху: I варіант – 2 фази (існуючий цикл), II варіант – 2 фази (перерахований); III варіант – 2 фази (для підвищення пропускної спроможності найбільш завантажених напрямків та зниження ризиків ДТП в світлофорному циклі був реалізований метод «ранньої відсічки» транспортних потоків). Проведено оцінку організації світлофорного регулювання. Заходи по удосконаленню дорожнього руху є доцільними, так як впровадження цих заходів дозволяє знизити кількість дорожньо-транспортних пригод на 4 ДТП в рік. Запропонований варіант схеми організації дорожнього руху може бути впроваджено на даному перехресті.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Аерокосмічний - просп. Льва Ландау м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кулик, Олексій Михайлович
    Об`єкт дослідження - дорожній рух транспортних засобів на перехресті. Мета роботи - підвищення безпеки руху, пропускної спроможності та зменшення затримок транспортних і пішохідних потоків на регульованому перехресті шляхом аналізу його функціонування, розробки та оцінки декількох альтернативних схем організації руху. Метод дослідження - аналітичний, системний аналіз, натурні спостереження, імітаційне моделювання. Отримані результати: у ході дослідження було розглянуто два варіанти схем організації руху на перехресті проспектів Аерокосмічного та Льва Ландау в м. Харків: 1) схема ромбоподібної розв`язки зі зміною напрямків смуг руху на перехресті; 2) регульоване перехрестя з трифазним роз’їздом, де окрему фазу виділено для лівоповоротних потоків, що моделювалося у програмі PTV Vissim. Запропоновані заходи спрямовані на зниження рівня аварійності, зменшення затримок транспортних засобів та підвищення пропускної спроможності перехрестя. Результати імітації руху транспорту на перехресті з виділенням лівоповоротних потоків в окрему фазу регулювання, цикл якого складається з трьох фаз, свідчать про зменшення часових затримок транспортних засобів в середньому на 13,63 с. Рекомендації по запропоновані схеми можуть розглядатися як альтернативне проєктне рішення при реконструкції даного перехрестя.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – Гімназійна наб. – вул. Чигирина в м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шустаков, Олексій Леонідович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті просп. Героїв Харкова – Гімназійна наб. – вул. Чигирина. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – пошук та впровадження заходів з підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – Гімназійна наб. – вул. Чигирина. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – Гімназійна наб. – вул. Чигирина. Отримані результати – запропоновані заходи для підвищення якості організації дорожнього руху на перехресті, а саме: впровадження світлофорного регулювання на перехресті. Після введення світлофорного регулювання знизилась кількість конфліктних точок, і перехрестя з небезпечного перейшло у розряд безпечного. Серед запропонованих варіантів реорганізації, незважаючи на те, що ступінь небезпечності в обох варіантах низький, варіант з двофазним режимом регулювання є більш переважний по величинам середньої затримки, довжини заторів та швидкості на перехресті. Капітальні витрати на реорганізацію дорожнього руху для двох варіантів однакові, та складають 575 914,50 грн. Заходи по удосконаленню перехрестя можливо використовувати на практиці при реорганізації нерегульованого перехрестя для підвищення ефективності організації дорожнього руху.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці вул. Полтавський шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської в м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сєрков, Станіслав Васильович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вул. Полтавський Шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської в м. Харків. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці вул. Полтавський Шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської в м. Харків. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено порівняльний аналіз варіантів організації дорожнього руху на ділянці вул. Полтавський Шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської в м. Харків. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на ділянці вул. Полтавський Шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської в м. Харків, а саме: впровадження світлофорного регулювання на перехресті вул. Полтавський Шлях – вул. Озерянська та введення координованого управління на ділянці вул. Полтавський Шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської. Порівнюючи результати моделювання двох варіантів найкращим буде варіант з перенесенням трамвайної колії з проїзної частини на відокремлене полотно на перехресті вул. Полтавський Шлях - Озерянська. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на ділянці вул. Полтавський Шлях від вул. Петра Болбочана до вул. Озерянської в м. Харків з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на цій вулиці.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки в м. Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондаренко, Дмитро Андрійович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки в м. Харків. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки в м. Харків. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено порівняльний аналіз сценаріїв організації дорожнього руху на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки в м. Харків. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки в м. Харків, а саме: впровадження світлофорного регулювання на перехресті Героїв Харкова – вул. Тюринська та введення координованого управління на ділянці на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки. Порівнюючи результати моделювання трьох сценаріїв, с точки зору підвищення безпеки доцільним буде впровадження сценарію 2 або 3, з точки зору підвищення пропускної здатності – сценарію 1 або 2, з точки скорочення транспортних заторів – сценарії 1 або 2. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на ділянці просп. Героїв Харкова від майдана Захисників України до вул. Лесі Українки в м. Харків з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на проспекті.
  • Документ
    Підвищення ефективності дорожнього руху в складних місцях маршрутів слідування транспорту ТОВ «Марані-Україна»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Явтушенко, Дмитро Володимирович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на маршрутах слідування транспорту ТОВ «Марані-Україна». Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на маршрутах ТОВ «Марані-Україна». Мета – підвищення ефективності дорожнього руху на підставі аналізу ризиків та планування маршрутів доставки товарів ТОВ «Марані-Україна». Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання. Отримані результати – розроблені заходи що зменшують загальні витрати при перевезені вантажів, підвищують ступінь безпеки руху при пересуванні вулично-дорожньою мережею міста, зменшують викиди шкідливих речовин в атмосферу за рахунок зниження загального пробігу. Запропоновано заходи, щодо удосконалення режиму регулювання на окремому перехресті, які знижують рівень аварійності та забезпечують більш безпечний проїзд через перехрестя. Рекомендації з впровадження – описану методику оцінки ефективності маршрутів пересування комерційного транспорту можна рекомендувати керівництву для розгляду на предмет впровадження, як методику підвищення ефективності транспортування товарів компанії. Також можливе застосування при виконання практичних робіт з дисциплін кафедри організації та безпеки дорожнього руху. Область застосування – маршрутна мережа доставки продукції ТОВ «Марані-Україна» в м. Харків.
  • Документ
    Аналіз впливу стану водія автомобіля за кермом на безпеку дорожнього руху
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Черенко, Наталія Миколаївна
    Об'єкт дослідження - процес керування автомобілем, зокрема фактори, що визначають надійність роботи водія. Мета роботи - розробити методи, що дозволяють оцінювати з урахуванням створюваних дорожніх умов надійність і зручність роботи водіїв і при необхідності вносити корективи в проектні рішення. Предмет дослідження - методика оцінки ефективності заходів, спрямованих на попередження ДТП з вини нетверезих водіїв. Постійне та швидке зростання автомобільного парку призводить до збільшення інтенсивності транспортних потоків, що ускладнює управління автомобілем. У даній роботі були визначені і системно згруповані фактори, що визначають надійність роботи водія. При проектуванні доріг, конструюванні автомобілів, організації дорожнього руху необхідно враховувати можливості водія і створювати оптимальні умови для його роботи.
  • Документ
    Обгрунтування заходів з організації дорожнього руху на ділянці 81-140 км автомобільної дороги М-18
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Цвільов, Андрій Сергійович
    Об'єкт дослідження: дорожній рух на ділянці дороги М-18. Мета: удосконалення організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги М-18. Метод дослідження: камеральний аналіз, аналітичний, статистичний. Отримані результати: проведено аналіз підсумкових коефіцієнтів аварійності та коефіцієнтів безпеки, розроблено заходи, що покращують значення коефіцієнтів аварійності та безпеки, зменшують кількість дорожньо - транспортних пригод. Розроблено локальні заходи, що підвищують рівень безпеки та покращують умови руху на окремих ділянках дороги. Рекомендації з впровадження – розроблені заходи з підвищення рівня безпеки дорожнього руху та методику аудиту функціонування автомобільної дороги можна використовувати для визначення потенційно небезпечних ділянок на типових елементах автомобільних доріг. Застосування на типових ділянках запропонованих заходів по підвищенню безпеки руху призведе до зменшення втрат (соціальних та економічних) та підвищення загальної дорожньої безпеки. Область застосування – автомобільний транспорт, автомобільні дороги загального користування.
  • Документ
    Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті магістральних вулиць м. Хмельницький
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Христосов, Владислав Юрійович
    Об’єкт дослідження – дорожній рух на перетинаннях вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху на підставі вибору типу планування та управління рухом на перехресті. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати – проведено порівняння результатів моделювання функціонування перехрестя в одному рівні при різних організаційних та планувальних рішень. Розглянуто два основних організаційно-планувальних рішення перехрестя – регульоване та нерегульоване. Для розглянутих типів організації руху на перехресті визначені мінімальні вимоги до геометричних параметрів та проведено моделювання параметрів управління рухом (світлофорне регулювання), що впливають на ефективність функціонування перехрестя. Розроблено рекомендації щодо вибору планувального та організаційного рішення перехрестя магістральних вулиць міста Хмельницький. Рекомендації з впровадження – описану методику оцінки ефективності різних типів організаційно-планувальних рішень перехрестя можна застосовувати як методику для органів профільних служб, департаментів, громадських організацій, проектувальників. Також можливе застосування при виконання практичних робіт з дисциплін кафедри організації та безпеки дорожнього руху. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста Хмельницький.
  • Документ
    Дослідження рівня безпеки дорожнього руху на ділянці 365-380 км автомобільної дороги М-04
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Фомін, Максим Едуардович
    Об'єкт дослідження - дорожній рух на ділянці автомобільної дороги Стрий – Ізварине. Мета: виявлення ділянок дороги з підвищеним ризиком аварійності та підвищення ефективності дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Стрий – Ізварине. Метод дослідження: камеральний аналіз, аналітичний, статистичний. Отримані результати: досліджено питання щодо організації дорожнього рух на ділянці дороги Стрий – Ізварине, проведено аналіз підсумкових коефіцієнтів аварійності та коефіцієнтів безпеки, на підставі чого запропоновані заходи щодо підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках дороги Стрий – Ізварине. Рекомендації з впровадження – розроблені підходи підвищення рівня безпеки дорожнього руху та методику послідовного аналізу функціонування автомобільної дороги з використанням методів аудиту дорожньої безпеки можна використовувати для визначення потенційно небезпечних ділянок на типових елементах автомобільних доріг. Застосування на типових ділянках запропонованих заходів по підвищенню безпеки руху призведе до зменшення втрат (соціальних та економічних). Область застосування – автомобільний транспорт, автомобільні дороги загального користування.