Формування логістичних стратегій підприємства
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Запропоновано методичний підхід до оцінювання якості транспортнологістичних послуг, що базується на використанні процесного підходу, де відображається взаємозв’язок між передбаченими етапами робіт та елементах логістичного міксу, головною метою якого є задоволення потреб та вимог споживачів. Удосконалено матричну модель вибору логістичних стратегій підприємства на підставі встановлення та аналізу таких параметрів: рівень логістичних витрат; рівень якості транспортно-логістичного обслуговування,
що характеризує задоволеність споживачів корисними властивостями послуг; рівень адаптивності до змін, що відбуваються в логістичному середовищі.
Опис
Ключові слова
логістика, стратегія, логістична стратегія, логістичне управління, транспортно-логістична послуга, ефективність
Бібліографічний опис
Кисляк, М. С. Формування логістичних стратегій підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Кисляк Марія Станіславівна. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 78 с.