Управління поведінкою споживачів в умовах діджиталізації

Thumbnail Image

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

В кваліфікаційній роботі визначено сутність та вплив діджиталізації на поведінку споживачів, розширено уявлення про фактори, що впливають на споживацьку поведінку у цифрову епоху. Вдосконалено поняття «поведінка споживача», інтегрувавши в нього аспекти цифрових технологій, соціальної відповідальності, екологічної стійкості та персоналізованого споживання. Розроблено алгоритм управління поведінкою споживачів в умовах діджиталізації, що базується на комплексному використанні цифрових каналів комунікації. Оцінено вплив впровадження цифрових технологій на діяльність ТОВ «Преіз» і розроблено рекомендації для підвищення ефективності обслуговування клієнтів за допомогою чат-ботів. Проведено техніко-економічну оцінку розроблених рекомендацій, демонструючи їхній потенціал у покращенні взаємодії з клієнтами.

Опис

Ключові слова

діджиталізація, поведінка споживачів, управління поведінкою, цифрові технології, цифровий маркетинг

Бібліографічний опис

Крикуненко, О. Р. Управління поведінкою споживачів в умовах діджиталізації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Крикуненко Олег Романович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 83 с.