Управління якістю пасажирських перевезень. Частина 1.
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Об’єктом дослідження є процеси управління якістю пасажирських перевезень на транспортних підприємствах. Метою роботи є дослідження та впровадження ефективних підходів до управління якістю пасажирських перевезень для забезпечення високого рівня безпеки, комфорту та задоволеності пасажирів. Предметом дослідження є методи, інструменти та підходи до управління якістю пасажирських перевезень, а також їх вплив на ефективність функціонування транспортних підприємств. У процесі дослідження були використані методи: узагальнення та групування; аналіз і синтез; системний і комплексний підходи; графічний метод та математико-економічні методи. У дослідженні визначено теоретичні та практичні аспекти управління якістю пасажирських перевезень. Розглянуто поняття та сутність управління якістю, методи контролю якості, а також аналізуються показники якості роботи підприємства пасажирського транспорту. Проведено детальний аналіз показників якості роботи підприємства пасажирського транспорту, розглянуто як загальні та специфічні показники якості пасажирських перевезень. Пропонуються шляхи вдосконалення методів оцінки якості перевезень, включаючи впровадження сучасних технологій та врахування соціально-демографічних аспектів. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані транспортними підприємствами для підвищення якості обслуговування пасажирів, забезпечення безпеки та комфорту перевезень.
Опис
Ключові слова
якість, пасажирські перевезення, транспортні підприємства, обслуговування пасажирів, моніторінг якості
Бібліографічний опис
Аліпова, Д. О. Управління якістю пасажирських перевезень. Частина 1 : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Аліпова Даріна Олегівна. ‒ Харків : ХНАДУ, 2024. ‒ 61 с.