Підвищення ефективності охолодження масла автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2 шляхом зміни конструкції маслозабірника
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Abstract
Об’єкт дослідження – автомобільний дизель 6ЧН 8,8/8,2, який має збільшену понад 100 0С робочу температуру охолоджуючої рідини, в той час як базовий дизель 4ДТНА1 і його наступна модифікація 6ДТНА1 мають аналогічну робочу температуру 80-90 0С. Також модифікований двигун отримав вищі показники ефективності. Мета роботи – підвищення ефективності охолодження масла автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2 шляхом зміни конструкції складових системи змащення, розрахунок робочого процесу, сил та крутних моментів у двигуні та розрахунок на міцність основних деталей двигуна. В роботі розроблено проєкт автомобільного дизеля потужністю 110 кВт на базі двигуна 4ДТНА1. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна на режимі максимального крутного моменту, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також розглянуте питання безпеки при випробуваннях двигуна.
Description
Citation
Кас`яненко, О. С. Підвищення ефективності охолодження масла автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2 шляхом зміни конструкції маслозабірника : дипломна робота ... бакалавра : 142 Енергетичне машинобудування / Кас`яненко Олександр Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 77 с.