Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3882

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 56
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 60 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1. Частина 1. Модернізація системи живлення із застосуванням системи подачі скрапленого газу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Новіков, Сергій Віталійович
    У роботі вдосконалено автомобільний двигун 4Ч 8,2/7,1 потужністю 60 кВт. Проведено розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок деяких основних деталей двигуна на міцність. Розглянуті питання охорони праці і безпеки життєдіяльності при вдосконаленні двигуна та його експлуатації подальшому обслуговуванні. Виконана оцінка економічної ефективності модернізації двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена модернізації системи живлення у багатопаливну з використанням скрапленого газу.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 58 кВт на базі двигуна 4Ч 7,75/7,35. Частина 1. Використання біогазу в якості палива для малолітражного автомобільного двигуна
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Волков, Владислав Віталійович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун потужністю 58 кВт. Обґрунтовані вихідні параметри двигуна для отримання більш ефективних результатів розрахунку робочого процесу. Освідомлено обрання параметрів, від яких спостерігається зниження чи підвищення деяких параметрів, потужність, питома витрата палива, тощо. Проведені розрахунки сил тиску газів та крутних моментів у кривошипно-шатунному механізмі. Розраховано на міцність колінчастий вал двигуна як найбільш складну деталь, яка зносить різноманіття сил і тисків. У спеціальній частині розглянуто використання біогазу як альтернативного горючого. Проаналізовано сучасне положення виробництва біогазу, перспективи його розвитку. Також проведено обґрунтування використання спеціальної паливної апаратури для біогазу та проведено розрахунок для параметрів балонів для зберігання біогазу. Проведено економічне обґрунтування використання біогазу як альтернативного палива та ймовірні заощадження споживача. Розглянуто питання безпеки людини під час експлуатації стаціонарного двигуна.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 60 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1. Частина 2. Створення комбінованої енергетичної установки з пневмодвигуном
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Трофіменко, Дмитро Олександрович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун потужністю 60 кВт. Обрано та обґрунтовано вихідні дані для розрахунків проектування двигуна. Проведено розрахунки його робочого процесу, динамічний та розрахунок усіх основних деталей на міцність та обрано необхідні матеріали для їх виготовлення. В спеціальній частині проаналізовано переваги та недоліки пневматичного двигуна, розглянуті можливі компоновки його із бензиновим двигуном, а також розглянуто створення рядної гібридної установки пневматичного двигуна із бензиновим двигуном. Для рядної гібридної установки проаналізовано дві форми колінчатого валу: дзеркально-симетричної форми та спеціально запропонованої форми. Проведено економічне обґрунтування модернізації двигуна у вигляді гібридної установки. Розглянуто питання безпеки життя та здоров’я людини під час експлуатації двигуна у вигляді стаціонарної установки. Проаналізовано основні небезпеки, що виникають на підприємстві під час виробництва двигуна, його обслуговування та експлуатації.
  • Документ
    Двигун потужністю 1 кВт для боліда ХАДІ-34 на базі 1Ч 3,5/2,6. Частина 2. Застосування засобів зменшення механічних втрат
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Толкачов, Максим Станіславович
    Об’єкт дослідження – малолітражний двигун боліда. Мета проекту – розробка двигуна для боліду ХАДІ-34 потужністю 1 кВт на базі двигуна 1Ч 3,5/2,6. Виконано опис двигуна та обґрунтовано його конструктивні та режимні параметри. Виконано розрахунок робочого процесу, динаміки КШМ, міцності шатунно-поршневої групи. Проведено економічний аналіз проекту. Проаналізовано питання охорони праці та навколишнього середовища. В проекті розглянуто заходи, спрямовані на зменшення механічних втрат проектованого двигуна.
  • Документ
    Двигун бензогенератора потужністю 20 кВт на базі двигуна 2Ч 7,6/7,1. Частина 1. Підвищення потужності двигуна бензогенератора за рахунок наддуву
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Токмаков, Михайло Олександрович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано бензиновий двигун потужністю 20 кВт для бензогенератора. Проведено тепловий розрахунок, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. В спеціальній частині проаналізовано підвищення потужності двигуна бензогенератора за рахунок надуву. Проведено економічне обґрунтування модернізації двигуна. Розглянуто питання безпеки функціонування підприємства під час виробництва двигунів.
  • Документ
    Дизель потужністтю 30 кВт на базі двигуна Lombardini 1603 для мінівантажного автомобіля категорії N1. Частина 1. Центрування до модернізованого маховика ДВЗ серійного дводискового зчеплення
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Стрижак, Гліб Олександрович
    Об`єктом дослідження є центрування до модернізованого маховика дизеля Lоmbardini LDW 1603 серійного дводискового зчеплення для застосування на міні вантажному автомобілі категорії N1. Мета роботи полягає в застосуванні дизеля Lоmbardini LDW 1603 на міні вантажному автомобілі категорії N1 шляхом центрування до модернізованого маховика двигуна серійного дводискового зчеплення. В роботі розроблено розрахунково-експериментальні розрахунки і конструкторсько-креслярська документація по застосуванню дизеля Lоmbardini LDW 1603 на міні вантажному автомобілі категорії N1. Виконано центрування до модернізованого маховика дизеля серійного дводискового зчеплення. Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, колінчастого валу. Виконана конструкторська документація: повздовжнього розрізу ДВЗ; складальне креслення серійного дводискового зчеплення; робоче креслення модернізованого маховика. Економічне обґрунтування необхідності проектування двигуна, а також аналіз робочих умов охорони праці при виготовленні удосконалених вузлів і деталей АТЗ і ДВЗ.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 58 кВт на базі двигуна 4Ч 7,75/7,35. Частина 2. Застосування багатоклапанного механізму газорозподілу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шовковий, Іван Вікторович
    Мета – розробка автомобільного двигуна потужністю 58 кВт на базі двигуна МеМЗ-317. В роботі обґрунтовано конструктивні та режимні параметри двигуна. Виконано розрахунки робочого процесу, динаміки КШМ, міцності шатуннопоршневої групи. В роботі розглянуто можливість застосування багатоклапанного механізму газорозподілу. Виконано аналіз можливих рішень, та запропонована конструкція. Проведено економічне обґрунтування проекту. Проаналізовано питання охорони праці та навколишнього середовища.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 10,5/12. Частина 2. Дослідження застосування водо-вугільних суспензій в дизельних двигунах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Рассохін, Микита Сергійович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун потужністю 50 кВт, який має встановлюватися на автомобільний транспорт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність деталей двигуна. В спеціальній частині проаналізовано використання водо-вугільних суспензій як нового типу палива для зменшення витрати палива. Проведено економічне обґрунтування модернізації двигуна за рахунок використання водо-вугільних суспензій. Розглянуто питання безпеки життя та здоров’я людини під час виробництва двигуна.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,6/8,0. Частина 1. Покращення техніко-економічних характеристик за рахунок використання стисненого повітря.
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пасічник, Ксенія Миколаївна
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 50 кВт (Режим максимального крутного моменту). Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращення економічних та екологічних показників двигуна з іскровим запалюванням при організації розшарованого паливо-повітряного заряду. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.
  • Документ
    Двигун потужністю 1 кВт для боліда ХАДІ-34 на базі 1Ч 3,5/2,6. Частина 1. Покращення показників двигуна за рахунок модернізації системи запалювання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Панченко, Микита Миколайович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований двигун, що застосовується на боліді ХАДІ-34 потужністю 1 кВт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Модернізація системи запалювання сприяла покращенню показників двигуна, зокрема підвищенню його ефективності, зменшенню витрати палива та підвищенню надійності роботи при заданій потужності.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 2. Особливості організації робочого процесу ДВЗ: Partially premixed charge compression ignition (PPCCI)
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Орлов, Микита Анатолійович
    Метою проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням 1Д 8,2/8,7 потужністю 15 кВт шляхом застосування організації робочого процесу ДВЗ: Partially premixed charge compression ignition (PPCCI) та використання його як силової установки на легковому автомобілі. В проекті проведено дослідження конструктивних та режимних параметрів двигуна, розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна та колінчастого валу. Також виконано економічне о᬴рунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були виявлені шляхи підвищення економічних показників двигуна за рахунок використання системи безпосереднього впорскування палива та його використання як силової установки на легковому автомобілі.
  • Документ
    Дизель потужністтю 38 кВт на базі двигуна Lombardini 2204 для мінівантажного автомобіля категорії N1. Частина 3. Компонування рідинного радіатора в систему охолодження малолітражного дизеля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Нежид, Данило Павлович
    Актуальність теми роботи пов'язана з компонуванням рідинного радіатора на дизелі Lombardini 2204 для міні вантажного автомобіля категорії N1. Мета дослідження: визначення вихідних параметрів рідинного радіатора і компонування його відносно дизеля на мінівантажний автомобіль категорії N1. Об’єкт дослідження – рідинний радіатор системи охолодження дизеля Lombardini 2204 для мінівантажного автомобіля категорії N1. Предмет дослідження оцінка впливу техніко-економічних показників рідинного радіатора системи охолодження ДВЗ при збільшенні потужності з 18,5 до 38 кВт на експлуатаційну стабільність циліндро-поршньової групи моторної установки. В роботі наведено тепловий розрахунок та розрахунок рідинного радіатора системи охолодження дизеля Lombardini 2204 для мінівантажного автомобіля категорії N1. За даними теплового розрахунку виконаний динамічний та міцностний розрахунки та побудовані годографи навантажень на шатунні та корінні шийки та підшипники ДВЗ. На підставі попередньо виконаних досліджень вузлів системи охолодження розроблено ККД компонування рідинного радіатора дизеля Lombardini 2204 для мінівантажного автомобіля категорії N1. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування двигуна, а також аналіз робочих умов охорони праці при виготовленні удосконалених вузлів і деталей АТЗ і ДВЗ.
  • Документ
    Дизель потужністтю 44,1 кВт на базі двигуна Lombardini 2004/T з наддувом для мінівантажного автомобіля категорії N1. Частина 4. Конвертація дизеля Lоmbardini 2004/T з наддувом у газодизель
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Масленіков, Денис Олександрович
    Актуальність теми роботи пов'язана з розробкою креслярсько - конструкторської документації (ККД) газопаливної апаратури з електронним керуванням для газодизеля 4ГЧН 8,8/8,5 на базі дизеля з наддувом Lombardini 2004/T, котрий встановлюється на міні вантажний автомобіль категорії N1. Метою дослідження є визначення вхідних та вихідних параметрів з загального газового регулятору, системи живлення газодизеля з газотурбінним наддуванням, котрі управляються загальним електронним блоком. Об’єктом дослідження є загальний електромагнітний газовий регулятор системи живлення турбогазодизеля для міні колісної техніки. Предметом дослідження є оцінка впливу параметрів турбодизеля при переводі з рідинного палива на газодизельний цикл роботи. В роботі розроблено розрахунково-експериментальні розрахунки і конструкторсько-креслярська документація по застосуванню газодизеля 4РНГ 8,8/8, на мінівантажному автомобілі категорії N1. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Газопаливна апаратура, керується від сигналів інформації, які надходять від датчиків, розташованих на рейці насос-форсунок механічного типу. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування двигуна, а також аналіз робочих умов охорони праці при виготовленні удосконалених вузлів і деталей АТЗ і ДВЗ.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 2. Оснащення двигуна з іскровим запалюванням системою безпосереднього впорскування палива
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Майоров, Володимир Миколайович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра розроблений бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна і розрахунок на міцність. Окремо проведено аналіз та дослідження шляхів підвищення паливної економічності ДВЗ. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 3. Застосування модернізованого двигуна з іскровим запалюванням на гібридному легковому автомобілі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Любжин, Ігор Олександрович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун потужністю 50 кВт на базі реального серійного двигуна-прототипу 4Ч 7,5/7,35. Обрано та обґрунтовано параметри для подальших розрахунків двигуна. Проведено повний розрахунок робочого процесу проектованого двигуна, динамічний розрахунок. Проведено розрахунок колінчастого валу на міцність як найбільш навантаженої деталі. В спеціальній частині проаналізовані можливі заходи для модернізації двигуна внутрішнього згоряння. Модернізація має на меті покращення процесів наповнення-стиснення для покращення показників витрати палива, а саме зниженню нераціональної витрати палива. Для підвищення економічності двигуна внутрішнього згоряння, проектований двигун було об’єднано в гібридну силову установку із електродвигуном, що має оптимізувати витрати палива під час запуску та початку руху та простою у заторах транспортного засобу. Проведено економічне обґрунтування застосування гібридної силової установки та можливі фінансові втрати та заощадження споживача. Проведено аналіз безпеки життя та здоров’я людини під час експлуатації двигуна, що містить у своєму складі джерела високовольтного електричного струму.
  • Документ
    Розробка насоса живлення системи змащення автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кожухов, Станіслав Вадимович
    Об’єкт дослідження – автомобільний дизедь 6ЧН 8,8/8,2. Цей дизель розробляється вперше за прямою участю кафедри ДВЗ ХНАДУ і базується на науково-технічних рішеннях і елементній базі дизеля 4ДТНА1. Водночас двигун отримав вищі показники ефективності. Мета роботи – розробка насоса живлення системи змащення нового автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2, розрахунок робочого процесу, сил та крутних моментів у двигуні та розрахунок на міцність основних деталей двигуна. В роботі розроблено проєкт автомобільного дизеля потужністю 110 кВт на базі двигуна 4ДТНА1. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна на режимі номінальної потужності, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також розглянуте питання безпеки при випробуваннях двигуна.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 10,5/12. Частина 1. Дослідження застосування біодизельного палива в дизельних двигунах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ковтун, Віктор Володимирович
    У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано дизельний двигун потужністю 50 кВт. Проведено тепловий розрахунок, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. В спеціальній частині проаналізовано використання водовугільних суспензій як нового типу палива для зменшення питомої витрати палива. Проведено економічне обґрунтування модернізації двигуна. Розглянуто питання безпеки функціонування підприємства під час виробництва двигунів.
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 1. Дослідження шляхів покращення паливної економічності двигуна з іскровим запалюванням
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кананикін, Олексій В'ячеславович
    В бакалаврській кваліфікаційній роботі розроблено бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна та розрахунки на міцність. Були проведені необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна та розрахунки на міцність. Окремо проведено аналіз та дослідження шляхів підвищення паливної економічності двигунів внутрішнього згоряння. Розглянуто питання безпеки та життєдіяльності на автомобілебудуванні та економічної ефективності розробок у виробництві двигуна розглянуті питання безпеки життєдіяльності на автомобільній промисловості та економічної ефективності розробок у виробництві
  • Документ
    Автомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 1. Організація робочого процесу з розшаруванням паливоповітряного заряду
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Григоренко, Едуард Олександрович
    Метою цього проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням ІД 8,2/8,7 потужністю 15 кВт через впровадження системи безпосереднього впорскування палива та його використання як гібридної силової установки в легковому автомобілі. У межах проекту було досліджено конструктивні та режимні параметри двигуна, проведено розрахунок робочого процесу, кінематичний і динамічний розрахунки, а також розрахунки на міцність поршня, поршневого пальця та поршневого кільця. Крім того, виконано економічне обгрунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були визначені способи підвищення економічної ефективності двигуна завдяки використанню системи безпосереднього впорскування палива та його застосуванню як гібридної силової установки в легковому автомобілі.
  • Документ
    Підвищення ефективності охолодження масла автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2 шляхом зміни конструкції маслозабірника
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кас`яненко, Олександр Сергійович
    Об’єкт дослідження – автомобільний дизель 6ЧН 8,8/8,2, який має збільшену понад 100 0С робочу температуру охолоджуючої рідини, в той час як базовий дизель 4ДТНА1 і його наступна модифікація 6ДТНА1 мають аналогічну робочу температуру 80-90 0С. Також модифікований двигун отримав вищі показники ефективності. Мета роботи – підвищення ефективності охолодження масла автомобільного дизеля 6ЧН 8,8/8,2 шляхом зміни конструкції складових системи змащення, розрахунок робочого процесу, сил та крутних моментів у двигуні та розрахунок на міцність основних деталей двигуна. В роботі розроблено проєкт автомобільного дизеля потужністю 110 кВт на базі двигуна 4ДТНА1. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна на режимі максимального крутного моменту, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також розглянуте питання безпеки при випробуваннях двигуна.