Стратегія просування товару на зовнішній ринок
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Об’єктом дослідження виступає процес просування продукції на зовнішні ринки збуту. Мета роботи – дослідження теоретичних основ просування продукції та розробка стратегії просування товарів ТОВ «Пирятинський сирзавод» на міжнародні ринки. Метод дослідження – порівняльно-економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; вибіркове спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; маркетиговий метод. У роботі визначено види стратегії просування; обґрунтовані основні підходи до визначення стратегій просування на ринки збуту; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Пирятинський сирзавод»; з’ясовані цільові ринки сиромолочної продукції та- проведено аналіз конкурентоспроможності досліджуваного підприємства; розроблені та обґрунтувано стратегію просування продукції ТОВ «Пирятинський сирзавод» на міжнародні ринки. Впровадження пропозицій та рекомендацій, наданих у дослідженні, дозволить досягти головної мети – розширення ринку збуту ТОВ «Пирятинський сирзавод» за рахунок виходу на зовнішній ринок при використанні стратегії просування, що дасть змогу покращити основні показники діяльності досліджуваного підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетинг, Пирятин, просування, реклама, ринок, стратегія, фінансово-господарська діяльність, PR
Бібліографічний опис
Котляр, А. Ю. Стратегія просування товару на зовнішній ринок : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Котляр Артур Юрійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 74 с.