Управління собівартістю продукції підприємства

Thumbnail Image

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Об’єктом дослідження є процес управління собівартістю продукції на підприємстві. Метою роботи є дослідження та аналіз собівартості продукції підприємства та рекомендації щодо оптимізації методів її управління та систематизації для ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ ФІШ КОМПАНІ». Метод дослідження – порівняльно-економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; вибіркове спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; бюджетний метод. Інформаційною основою є законодавчі та нормативні акти по темі, що вивчається, звітно-статистичні дані ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ ФІШ КОМПАНІ». Використовуючи системний підхід і методики бюджетного планування собівартості продукції підприємство має можливість підвищити ступінь фінансово-виробничої гнучкості і оптимізувати прийняття управлінських рішень менеджерів по управлінню витратами грошових коштів підприємства. Це дозволить підвищити обсяги продажів за рахунок великих можливостей маневрування ресурсами компанії, підвищити ефективність управління ресурсами та створити надійну базу оцінки ефективності роботи кожного центру відповідальності підприємства. Розроблені в ході роботи рекомендації ефективні для ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ ФІШ КОМПАНІ» і можуть бути практично застосовані в діяльності суб’єктів господарювання України.

Опис

Ключові слова

собівартість продукції, витрати, калькуляція витрат системний підхід, ліквідність, методи аналізу, фінансова стійкість, рентабельність, бюджетування

Бібліографічний опис

Маковецька, А. А. Управління собівартістю продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Маковецька Анна Анатоліївна. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 66 с.