Дослідження впливу тривалості проміжного такту на безпеку дорожнього руху
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Об’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення безпеки дорожнього руху за рахунок використання в структурі циклу світлофорного регулювання одночасної роботи забороняючих сигналів світлофору в обох конфліктуючих напрямках. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Доведено, що ефективне регулювання руху та забезпечення безпеки на дорозі значною мірою залежить від належної роботи світлофорної сигналізації.
Використання перехідних інтервалів у циклі світлофорного регулювання є обґрунтованою необхідністю, оскільки практика показує їх важливість для забезпечення безпеки та ефективності дорожнього руху на перехрестях. Порівняні режими роботи світлофорної сигналізації на перехресті вулиць Миру та Северина Потоцького: 1 - існуючий; 2 - запропонований з використанням перехідних інтервалів у циклі; 3 - запропонований з використанням часу для безперешкодного повороту ліворуч, крім перехідних інтервалів. Використання перехідних інтервалів у циклі дозволяє зменшити число ДТП на 70%, але при цьому спостерігається погіршення соціальних та екологічних показників. Тому у подальших дослідженнях потрібно розглянути більше методів оптимального регулювання дорожнього руху, щоб досягти компромісу між безпекою та ефективністю.
Опис
Ключові слова
організація дорожнього руху, світлофорне регулювання, дорожньо-транспортна пригода, затримки транспортних засобів, безпека дорожнього руху
Бібліографічний опис
Муляренко, М. Ю. Дослідження впливу тривалості проміжного такту на безпеку дорожнього руху : дипломна робота ... бакалавра : 275 Транспортні технології / Муляренко Марія Юріївна. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 62 с.