Стратегія дистрибуції товару на зарубіжному ринку

Thumbnail Image

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Об'єктом дослідження є процес формування стратегії дистрибуції продукції підприємства на міжнародному ринку. Метою дослідження є є формування комплексних стратегічних напрямків дистрибуції транспортних послуг на вітчизняних та зарубіжному ринках на прикладі автотранспортного підприємства ПрАТ «АТП-16363». Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні засади формування системи стратегії дистрибуції продукції ПрАТ «АТП-16363» на вітчизняному та міжнародному ринках. У процесі дослідження були використані методи: порівняльний економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; експертного спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; метод інновацій; маркетинговий метод. У роботі узагальнені концептуальні основи розвитку дистриб'юторських мереж реалізації продукції на основі концепції маркетингу, систематизовані підходи до організації функціонування дистриб'юторських мереж; наведено коротку характеристику та проведено аналіз фінансово-господарського стану ПрАТ «АТП-16363»; наведені пропозиції щодо оптимізація каналів розподілу послуг ПрАТ «АТП-16363» на основі розробленого механізму функціонування дистрибуції автотранспортного підприємства. Обґрунтовані в кваліфікаційної роботі пропозиції щодо вдосконалення каналів розподілу послуг ПрАТ «АТП-16363» є ефективними для підприємств такого типу й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.

Опис

Ключові слова

автотранспортне підприємство, дистрибуція, інновація, стратегія, механізм, послуга, канал розподілу, збут

Бібліографічний опис

Шкуратов, О. О. Стратегія дистрибуції товару на зарубіжному ринку : дипломна робота ... магістра : 076 Підприємництво та торгівля / Шкуратов Олександр Олександрович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 79 с.