Оптимізація товарного асортименту як фактор підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Abstract

Об’єкт дослідження – процеси формування та управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Предмет дослідження – механізми оптимізації товарного асортименту в контексті підвищення конкурентоспроможності. Мета роботи – розвиток науково-методичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі оптимізації товарного асортименту. Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного підходу; метод графічного аналізу; портфельний аналіз; АВС-аналіз. Наукова новизна роботи полягає у розвитку теоретико-методичних засад підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі оптимізації товарного асортименту, що спирається на відповідний методичний інструментарій його аналізу та оцінки, а також враховує систематизацію факторів конкурентоспроможності. Результати роботи опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.

Description

Citation

Пономаренко, А. С. Оптимізація товарного асортименту як фактор підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства : дипломна робота ... магістра : 076 Підприємництво та торгівля / Пономаренко Артем Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 82 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By