Вплив цифровізації на розвиток суб’єктів малого підприємництва
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Об’єкт дослідження – процеси стратегічного розвитку на підприємствах малого бізнесу. Предмет дослідження – методи та механізми стратегічного управління підприємством під впливом цифровізації. Мета роботи – удосконалення теоретико-методичних основ, а також розробка практичних рекомендацій з формування та реалізації стратегії розвитку суб’єкта малого підприємництва з урахуванням впливу цифрових маркетингових технологій. Метод дослідження: метод теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системний підхід; комплексний підхід; метод графічного аналізу; метод стратегічного аналізу (модель М. Портера); метод опитування; методи інтернет маркетингу. Наукова новизна роботи: удосконалено теоретико-методічні засади формування та реалізації стратегії розвитку суб’єкта малого підприємництва шляхом розробки комплексного підходу, що ґрунтується на схемі комбінування видів цифрового маркетингу «Контент + SEO + SMM», а також враховує елементи дорожньої карти у короткостроковому періоді. Результати роботи опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2024 р.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Турченко, Д. А. Вплив цифровізації на розвиток суб’єктів малого підприємництва : дипломна робота ... магістра : 076 Підприємництво та торгівля / Турченко Дмитро Андрійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 90 с.